心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7531


421#
發表於 06-8-17 10:33 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

5械,,,
我感冒睇西e,條頸影响頭痛/云,所以睇中e+針久。
老公睇完3次西e,e+食中弱清底。
公主皮膚身癢,e+食中弱清毒。
巾嗰月真係破產


公爵府

積分: 28065


422#
發表於 06-8-17 10:33 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇



[quote]
ringoivy 寫道:
咁咪就是籮 [quote]


翡翠宮

積分: 76971


423#
發表於 06-8-17 10:33 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咩尾 豬尾, 牛尾, 羊尾定魚尾呀 [quote]
Ivy124 寫道:
比比~~你咪話...醫d尾咪得lor


翡翠宮

積分: 76971


424#
發表於 06-8-17 10:35 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禾紅大寶刀械皮膚痕一甩甩呀 :-( :-( :-( 旦禾一陣處執藥煲先
LOWERBOBO 寫道:
5械,,,
我感冒睇西e,條頸影响頭痛/云,所以睇中e+針久。
老公睇完3次西e,e+食中弱清底。
公主皮膚身癢,e+食中弱清毒。
巾嗰月真係破產


男爵府

積分: 7531


425#
發表於 06-8-17 10:38 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

me.............真係十年都5逢1潤 :-( :-( :-( ,平時都係食貞魚,果次買咗銀雪魚ma,咪煎下low :-( :-( :-( :-( [quote]
Ivy124 寫道:
明知自己唔舒服重食煎魚...介口呀ma...唔聽話
哩樣"食送"邊個諗架? 你工人呀??


公爵府

積分: 28065


426#
發表於 06-8-17 10:40 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我以前都唔忍口架...但而家為左唔想傳染比太子...所以我會好乖忍口喇

[quote]
ringoivy 寫道:
喉嚨痛既野唔介口真械巧易返發架 禾敏感唔介口刀返發啦 :-( :-( :-( :-(


珍珠宮

積分: 41557


427#
發表於 06-8-17 10:41 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

牛牛,艾肥

就係開完會,尋日打比媽咪囉,但唔係媽咪聽,係我老豆聽架,所以咪知D唔知D囉,老豆又無問E院拎聯絡電話,想問都唔知去邊度問~~~
佢上次返去,已經聽左份REPORT架喇~~~


公爵府

積分: 28065


428#
發表於 06-8-17 10:42 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

公主又出濕診呀...

LOWERBOBO 寫道:
5械,,,
我感冒睇西e,條頸影响頭痛/云,所以睇中e+針久。
老公睇完3次西e,e+食中弱清底。
公主皮膚身癢,e+食中弱清毒。
巾嗰月真係破產


翡翠宮

積分: 76971


429#
發表於 06-8-17 10:42 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禾.......................禾.......................禾家下刀仲茅忍口架 [quote]
Ivy124 寫道:
我以前都唔忍口架...但而家為左唔想傳染比太子...所以我會好乖忍口喇


公爵府

積分: 28065


430#
發表於 06-8-17 10:43 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

睇下醫邊個啦...你去咪醫牛尾lor

[quote]
ringoivy 寫道:
咩尾 豬尾, 牛尾, 羊尾定魚尾呀 [quote]


翡翠宮

積分: 76971


431#
發表於 06-8-17 10:43 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

伯母是咪日qm呀, 咁李打返爽病房問d姑娘佢地刀灰答李架
小小靖 寫道:
牛牛,艾肥

就係開完會,尋日打比媽咪囉,但唔係媽咪聽,係我老豆聽架,所以咪知D唔知D囉,老豆又無問E院拎聯絡電話,想問都唔知去邊度問~~~
佢上次返去,已經聽左份REPORT架喇~~~


翡翠宮

積分: 76971


432#
發表於 06-8-17 10:44 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禾茅樹呀, 仲咩茅錢錢咒禾處械e生呀 [quote]
Ivy124 寫道:
睇下醫邊個啦...你去咪醫牛尾lor


公爵府

積分: 28065


433#
發表於 06-8-17 10:45 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

煎左你都唔應該食ma....攪到自己而家咁辛苦

[quote]
LOWERBOBO 寫道:
me.............真係十年都5逢1潤 :-( :-( :-( ,平時都係食貞魚,果次買咗銀雪魚ma,咪煎下low :-( :-( :-( :-( [quote]


男爵府

積分: 7531


434#
發表於 06-8-17 10:45 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

牛牛,,,,你5好球其執low...一定要帶麻大宝去睇中e先好low.

公主食咗中弱,每日都何好多臭臭、仲係克色。佢舊時响睇開西e,我覺治標5冶本,所以e+改食中弱清下d毒素。[quote]
ringoivy 寫道:
禾紅大寶刀械皮膚痕一甩甩呀 :-( :-( :-( 旦禾一陣處執藥煲先 [quote]


公爵府

積分: 28065


435#
發表於 06-8-17 10:46 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

你駛唔駛陪伯友去呀?



小小靖 寫道:
牛牛,艾肥

就係開完會,尋日打比媽咪囉,但唔係媽咪聽,係我老豆聽架,所以咪知D唔知D囉,老豆又無問E院拎聯絡電話,想問都唔知去邊度問~~~
佢上次返去,已經聽左份REPORT架喇~~~


翡翠宮

積分: 76971


436#
發表於 06-8-17 10:48 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禾刀唔豬bin頭巧典械呀 [quote]
LOWERBOBO 寫道:
牛牛,,,,你5好球其執low...一定要帶麻大宝去睇中e先好low.

公主食咗中弱,每日都何好多臭臭、仲係克色。佢舊時响睇開西e,我覺治標5冶本,所以e+改食中弱清下d毒素


公爵府

積分: 28065


437#
發表於 06-8-17 10:49 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我邊有咒你呀...你話周身痕想去睇中醫ma...咁咪醫牛尾lor
況且睇中醫又唔一定要有病...補身都可以架ma

[quote]
ringoivy 寫道:
禾茅樹呀, 仲咩茅錢錢咒禾處械e生呀 [quote]


公爵府

積分: 26460


438#
發表於 06-8-17 10:49 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

hihihi,byebye


男爵府

積分: 7531


439#
發表於 06-8-17 10:51 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

e個病,都维持咗好幾年 :-( :-( :-( :-( :-(


翡翠宮

積分: 76971


440#
發表於 06-8-17 10:52 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

禾咁大個女刀械睇過一次中e咁大把個次就械cut到水水下比牛老鬧先谷主去械, 但械言實言d中藥咪又械咁茅咩凸別 所耳禾刀械化buy中e的 [quote]
Ivy124 寫道:
我邊有咒你呀...你話周身痕想去睇中醫ma...咁咪醫牛尾lor
況且睇中醫又唔一定要有病...補身都可以架ma

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo