sizrachel 寫道:
我在 CITY SUPPER 買 , QBB芝士 , $39 , 18條 , 低鹽 , 合BB食, 我細佬是6個半月試, 你開始試半條煲粥給他食, 食3日如沒有敏感便可以食了 , 現在7個月我給他食3/4 條 , 但要先放機和菜肉一起打爛, 等粥差不多保好加入再煲10 分鐘便OK ,,,,
sizrachel 寫道:
我去了看西田,真的沒有什麼平, only bb食品奶粉平 , 我買了1罐森永細仔 2罐森永大仔 , 我之前問過沒有貨原來有, 等我在re-on 訂了兩罐 , 足足貴了50幾元 ,
edmondshirley 你在哪裡訂 ? 其實西田是不是平 ... ?
今日細佬食南瓜紅蘿蔔豬肉粥 , 你有沒有用過日本淮山煲粥 ?
祖迪豬豬妹 寫道:
淮山 ? 我都想知怎麼整 !!![]()
[quote]
sizrachel 寫道:
煲好粥最後放便成 , ONLY 加 , 不用再煲 , 淮山 ? 我都想知怎麼煲 , 我想知日本淮山如何煲 , 你們試過未, 藥材淮山我知不可直接餑煲粥給BB食 ,,,,
SharonFu 寫道:
phibow,
咁日本淮山是不是新鮮o架?功效是否同藥材鋪嗰d一樣o架?要响邊度先有日本淮山賣?
我亞媽就試過用藥材鋪嗰d淮山煲過粥俾家姊食(自己未試過)?我亞媽都話俾bb食淮山好喎.
sizrachel,
點解藥材鋪嗰d淮山唔可以直接俾bb食![]()
今日細佬食:脆肉瓜瘦肉芝士粥.