跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 136


421#
發表於 07-3-10 11:55 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

bb剛食完:

西蘭花, 薯仔, 瘦肉粥 + 竹庶馬蹄紅羅白水


禁止發言

積分: 3833


422#
發表於 07-3-11 10:10 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9848


423#
發表於 07-3-11 11:04 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sizrachel ,

想問下幾時先落芝士, 是否等d粥差不多先落
另是否要原味, 同要落幾多
唔好意思, 咁多問題 , thanks.

sizrachel 寫道:
今日細佬食蕃茄薯仔芝士雞肉粥


禁止發言

積分: 3833


424#
發表於 07-3-11 11:39 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1207


425#
發表於 07-3-11 11:53 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sizrachel

即是芝士 連菜肉放機一起打爛後, 等粥差不多保好再一起放落粥呀 但請問肉是生/熟放機打爛

我bb今日食雞肉蘋果蛋黃粥


男爵府

積分: 9848


426#
發表於 07-3-11 11:57 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sizrachel ,

等我試下先, 唔該哂.

sizrachel 寫道:
我在 CITY SUPPER 買 , QBB芝士 , $39 , 18條 , 低鹽 , 合BB食, 我細佬是6個半月試, 你開始試半條煲粥給他食, 食3日如沒有敏感便可以食了 , 現在7個月我給他食3/4 條 , 但要先放機和菜肉一起打爛, 等粥差不多保好加入再煲10 分鐘便OK ,,,,


別墅

積分: 880


427#
發表於 07-3-12 10:13 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

hi sizrachel,
我想問吓 QBB芝士,係咪只得18條包裝o架?有無細包do架..保存期耐唔耐o架. 仲有係咪一定要攪爛先可以煲..
今日細佬食:脆肉瓜魚粥, 湯:節瓜乾瑤柱豬展. 生果:香蕉

sizrachel 寫道:
我在 CITY SUPPER 買 , QBB芝士 , $39 , 18條 , 低鹽 , 合BB食, 我細佬是6個半月試, 你開始試半條煲粥給他食, 食3日如沒有敏感便可以食了 , 現在7個月我給他食3/4 條 , 但要先放機和菜肉一起打爛, 等粥差不多保好加入再煲10 分鐘便OK ,,,,


大宅

積分: 2555


428#
發表於 07-3-12 10:17 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

sizrachel 寫道:
我去了看西田,真的沒有什麼平, only bb食品奶粉平 , 我買了1罐森永細仔 2罐森永大仔 , 我之前問過沒有貨原來有, 等我在re-on 訂了兩罐 , 足足貴了50幾元 ,
edmondshirley 你在哪裡訂 ? 其實西田是不是平 ... ?
今日細佬食南瓜紅蘿蔔豬肉粥 , 你有沒有用過日本淮山煲粥 ?


我之前係東瀛遊訂過8罐, 又係西田都訂過8罐. 我而家諗住搵下卓悅有無貨呀, 因為卓悅四圍都有分店, 吾使我一次過入咁多貨架嗎. eee :lol:
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


大宅

積分: 2555


429#
發表於 07-3-12 10:22 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

yoyo 今日食節瓜魚粥. 飲蕃茄薯仔粟米牛骨湯. 小點係麵包.
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


禁止發言

積分: 3833


430#
發表於 07-3-12 10:59 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 880


431#
發表於 07-3-12 12:38 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

唔該晒,等陣食 lunch 過去citysuper買包細先..
雞肝精華你點整o架 ???煲出來d粥膻唔膻?
你d淮山又會點整o架(成塊煲還是磨成粉放落去煲)???
sizrachel 寫道:
細佬今日食蕃茄薯仔雞肉粥+雞肝精華 ,,,


禁止發言

積分: 3833


432#
發表於 07-3-12 13:06 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 136


433#
發表於 07-3-12 15:00 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

今日第1天比祖迪試雞, 希望佢鍾意食啦 !

今日會食: 南瓜,菜心, 雞肉粥 + 雪梨汁
生果: 早上香蕉蓉, 下午萍果蓉


複式洋房

積分: 136


434#
發表於 07-3-12 15:01 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

淮山 ? 我都想知怎麼整 !!

sizrachel 寫道:
煲好粥最後放便成 , ONLY 加 , 不用再煲 , 淮山 ? 我都想知怎麼煲 , 我想知日本淮山如何煲 , 你們試過未, 藥材淮山我知不可直接餑煲粥給BB食 ,,,,


珍珠宮

積分: 40434


435#
發表於 07-3-13 10:04 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

祖迪豬豬妹 寫道:
淮山 ? 我都想知怎麼整 !!

[quote]
sizrachel 寫道:
煲好粥最後放便成 , ONLY 加 , 不用再煲 , 淮山 ? 我都想知怎麼煲 , 我想知日本淮山如何煲 , 你們試過未, 藥材淮山我知不可直接餑煲粥給BB食 ,,,,
[/quote]

淮山有健脾開胃作用, 所以比bb都幾有益, 至於點煲, (藥材)每次1/2至一片一碗粥, 洗乾淨, 原塊放落粥仔一齊煲, 就得ga la, 煲完粥之後塊淮山應該都好淋ga la, 鐘意可以比埋bb食

日本淮山都係咁整, 不過要自己去皮切片, 同埋多左個d唔留得耐


別墅

積分: 880


436#
發表於 07-3-13 10:32 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

phibow,
咁日本淮山是不是新鮮o架?功效是否同藥材鋪嗰d一樣o架?要响邊度先有日本淮山賣?
我亞媽就試過用藥材鋪嗰d淮山煲過粥俾家姊食(自己未試過)?我亞媽都話俾bb食淮山好喎.
sizrachel,
點解藥材鋪嗰d淮山唔可以直接俾bb食

今日細佬食:脆肉瓜瘦肉芝士粥.


大宅

積分: 2555


437#
發表於 07-3-13 10:39 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

phibow,

我想問下, 淮山點楝呀 ? 係吾係藥材鋪果d就ok 架喇 ??

sizrachel,

尋日去左佐敦道卓悅睇森永奶粉. 大仔hk$140. 細仔hk$175. 不過d sales 姐姐話優惠期好快過喎. 我都吾知信吾信好.

今日yoyo食:脆肉瓜魚肉粥
張諾瑤 Yoyo 7/11~3.72 kg, 8/11~4.40 kg, 9/12~5.5 kg, 10/15~6.05 kg, 11/15~6.85kg, 1/12~7.8kg, 2/21~8.31kg, 7/16~9.2kg
張灝 Isaac 6/13~3.67kg, 7/16~4.74kg, 8/17~6.44kg, 10/24~8.34kg, 1/3~9.3kg, 7/17~11kg


珍珠宮

積分: 40434


438#
發表於 07-3-13 10:51 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

SharonFu 寫道:
phibow,
咁日本淮山是不是新鮮o架?功效是否同藥材鋪嗰d一樣o架?要响邊度先有日本淮山賣?
我亞媽就試過用藥材鋪嗰d淮山煲過粥俾家姊食(自己未試過)?我亞媽都話俾bb食淮山好喎.
sizrachel,
點解藥材鋪嗰d淮山唔可以直接俾bb食

今日細佬食:脆肉瓜瘦肉芝士粥.


日本淮山係新鮮個d丫, 街市買山草藥個d通常都有, 阿媽話應該同藥材效果一樣wor

藥材個d經過加工, 但係係d咩物質我已經唔記得lu, 所以一定要洗乾淨.....同埋最好煮法係將淮山磨粉加落粥度, 不過磨左粉就洗唔到, 所以都係原塊煲好d


珍珠宮

積分: 40434


439#
發表於 07-3-13 10:54 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

edmondshirley 寫道:
phibow,

我想問下, 淮山點楝呀 ? 係吾係藥材鋪果d就ok 架喇 ??

sizrachel,

尋日去左佐敦道卓悅睇森永奶粉. 大仔hk$140. 細仔hk$175. 不過d sales 姐姐話優惠期好快過喎. 我都吾知信吾信好.

今日yoyo食:脆肉瓜魚肉粥


淮山我唔識簡.....我諗去余x生個d買實冇c

信唔信優惠期 定咩丫


複式洋房

積分: 136


440#
發表於 07-3-13 12:55 |只看該作者

Re: BB今日食D咩 ?!

我有時見parknshop有新鮮淮山賣, 甘新鮮既使唔使出下水先架 ?

今日祖迪食: 南瓜, 西蘭花, 雞肉粥 + 蘋果汁.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo