跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15050


4381#
發表於 05-11-24 12:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
點呀大粉睇 叫人地出黎有咩樹


無咩樹~~不過無你係到好似..... 咗d咁囉。
點呀?唔好咁擔心啦~~ [/quote]
點可以唔擔心 :cry: 我呢兩日都唔係壯態 我好想食白粥, 羅白糕. 好似兩樣都唔食得


伯爵府

積分: 16171


4382#
發表於 05-11-24 12:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
喂我都想買褸比collins, +wai你可唔可以幫我選一兩件. 我想買3yrs old. budget $1xx-$2xx. 得唔得. 我驚我一個人買唔到6件.


咦....你信得過我d taste架啦~~
喂.....不如聽晚一齊同埋0520係TST買呀!!


侯爵府

積分: 21322


4383#
發表於 05-11-24 12:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:
埂唔係啦,點只我一個人玩? ~ 各方意見:賽果係 ka_wai 妹大熱勝出呀!
你哋唔記得咩? 第一次 gathering 去大華食 tea,番嚟睇相個個都異口同聲大讚 ka_wai 又靚又上鏡呀!


呢句野咁似我講既?? ?-( ?-( 嘜妳地有講咩??


伯爵府

積分: 16171


4384#
發表於 05-11-24 12:12 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

邊有人投自己架?? ?-( ?-( 況且, 我邊夠阿襯家妳黎啫??


咦..... 你講邊方面先? 打牌呀~~


侯爵府

積分: 21322


4385#
發表於 05-11-24 12:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

kwan0520 寫道:
You can see her photo in Jeffrey's HP


我都想睇下靚囡喎? 邊個係呀?? 0520, 妳見過佢喇??


大宅

積分: 4515


4386#
發表於 05-11-24 12:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)


咁多相點揾呀?!
我哋水唔水攪番個 123 gathering 一週年呀?

kwan0520 寫道:
[quote]
cherly 寫道:

擺 trevormami 上枱添!! :tongue: 咁trevormami 幾時有機會現身比我哋欣賞吓呀!


You can see her photo in Jeffrey's HP[/quote]
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 15050


4387#
發表於 05-11-24 12:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
喂我都想買褸比collins, +wai你可唔可以幫我選一兩件. 我想買3yrs old. budget $1xx-$2xx. 得唔得. 我驚我一個人買唔到6件.


咦....你信得過我d taste架啦~~
喂.....不如聽晚一齊同埋0520係TST買呀!! [/quote]
你d 買衫taste我都信得過既 我book左明日4:00去mongkok睇醫生, 如果時間許可我就join你地啦. 如果唔係你就幫我選兩件普通男仔褸就ok啦. d 衫來來去去都係果d啫. 我要求唔高既


侯爵府

積分: 21322


4388#
發表於 05-11-24 12:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
[size=large]襯家,

你去咗邊呀?????????


[size=large]如花,

你條少粉腸又去咗邊呀?


吾好意思! 煲左一陣粥!!


伯爵府

積分: 16171


4389#
發表於 05-11-24 12:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
點可以唔擔心 :cry: 我呢兩日都唔係壯態 我好想食白粥, 羅白糕. 好似兩樣都唔食得


放心啦,越諗就越擔心,根本就無事既無謂再諗啦。

係喎,點解白粥唔食得呀?


伯爵府

積分: 15050


4390#
發表於 05-11-24 12:16 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:
[size=large]襯家,

你去咗邊呀?????????


[size=large]如花,

你條少粉腸又去咗邊呀?


吾好意思! 煲左一陣粥!! [/quote]
煲粥 等陣又話隻耳仔痛啦


伯爵府

積分: 16171


4391#
發表於 05-11-24 12:16 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

呢句野咁似我講既?? ?-( ?-( 嘜妳地有講咩??


哦....原來CHERLY抄我襯家講過既嘢~~


侯爵府

積分: 21322


4392#
發表於 05-11-24 12:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
咦..... 你講邊方面先? 打牌呀~~


是但啦! 各方面囉!


伯爵府

積分: 15050


4393#
發表於 05-11-24 12:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
點可以唔擔心 :cry: 我呢兩日都唔係壯態 我好想食白粥, 羅白糕. 好似兩樣都唔食得


放心啦,越諗就越擔心,根本就無事既無謂再諗啦。

係喎,點解白粥唔食得呀? [/quote]
白弼係涼野黎架, 但我真係好想食羅白糕 不過我會忍住既


伯爵府

積分: 16171


4394#
發表於 05-11-24 12:18 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

我都想睇下靚囡喎? 邊個係呀?? 0520, 妳見過佢喇??


0520好似無見過真人,都係睇過吓相啫。


侯爵府

積分: 21322


4395#
發表於 05-11-24 12:18 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
放心啦,越諗就越擔心,根本就無事既無謂再諗啦。

係喎,點解白粥唔食得呀?


白粥涼嘛!


伯爵府

積分: 15050


4396#
發表於 05-11-24 12:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:

我都想睇下靚囡喎? 邊個係呀?? 0520, 妳見過佢喇??


0520好似無見過真人,都係睇過吓相啫。[/quote]
喂我都想睇下靚女喎, 比d相黎睇下啦. 唔好要我去搵喎


伯爵府

積分: 16171


4397#
發表於 05-11-24 12:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:

咁多相點揾呀?!
我哋水唔水攪番個 123 gathering 一週年呀?


慢慢搵啦,不過JEFFREY個HP入面都有幾多靚女架?
嘩~~123~~咪要等好耐.....


伯爵府

積分: 16171


4398#
發表於 05-11-24 12:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

吾好意思! 煲左一陣粥!!


辛苦哂~~~


伯爵府

積分: 16171


4399#
發表於 05-11-24 12:20 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:

白弼係涼野黎架, 但我真係好想食羅白糕 不過我會忍住既


咁就係乖孩子啦~~


侯爵府

積分: 21322


4400#
發表於 05-11-24 12:20 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
煲粥 等陣又話隻耳仔痛啦


都吾係煲左好耐啫! 應該無兩粒鐘!! 不過隻耳仔真係有少少痛!!

話時話勒! 三人既話, 因為聽如花妳把聲好細聲, 我要夾埋D隻耳仔到先聽到, 所以隻耳仔會早D痛!! :cry: :cry:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo