想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


別墅

積分: 615


4381#
發表於 12-7-25 18:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dorathy_fung+於+12-07-25+發

原帖由 tungkiu 於 12-07-25 發表
你喺咁遠?有屋企人照顧嗎?
得我c6囉,但打算下個月叫媽咪嚟照顧我。




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4382#
發表於 12-7-25 18:13 |只看該作者
各位同學,我去洗個頭先返嚟補番D堂...妳哋繼續學術研究住先呀,我好快返


子爵府

積分: 13931


4383#
發表於 12-7-25 18:13 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-7-25 16:11
佢話牛係熱毒嘢, 不過我話牛肉好多鐵質, 我都需要吸收, 佢話如果只係食牛肉當然無問題, 但粉麵舖果D牛什係 ...

哦.....咁你就要聽話喇(不過我真係有去食架)
魚魚媽


別墅

積分: 615


4384#
發表於 12-7-25 18:14 |只看該作者

回覆:zarara188 的帖子

你伊家幾w啊?





大宅

積分: 2841


4385#
發表於 12-7-25 18:14 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-25 18:06
叫外賣,我又食得果DD,好浪費呀...飲埋今日都係兩次啫,我雪櫃仲有菜芯,唔夠先整通粉食啦 ...

好啦好啦, 等過兩日天氣好D你入定多D貨係屋企, 隨時可以煮里食呀..


子爵府

積分: 13931


4386#
發表於 12-7-25 18:15 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-25 16:19
我今日食奇異果,同埋偷食一片芝士

芝士有益,都要偷食?
魚魚媽


子爵府

積分: 13931


4387#
發表於 12-7-25 18:15 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-7-25 16:34
唔止你呀, 我早輪都係, 有時夢見係B仔, 有時夢見係B女, 最近果次發夢我放佢落床仔, 佢係咁係張床仔都轉身, ...

我都夢過~~bb係女女1
魚魚媽


子爵府

積分: 13137


4388#
發表於 12-7-25 18:15 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-25+17:48+過

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
食紫菜係有益架...不過所有野過量都係唔好既...妳怕太喊咪買D煲湯果種返嚟煲囉,都好好味架 ...
煲湯果d會唔會涼架?我未試過,又唔識。係咪落瘦肉加薑?



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3724


4389#
發表於 12-7-25 18:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tungkiu+於+12-07-25+發表你

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-25 發表
得我c6囉,但打算下個月叫媽咪嚟照顧我。
咁你要慢慢行,樣樣都要慢動作,養番好身體先呀!加油,得閒上嚟同我哋的傾下偈啦!




大宅

積分: 3906


4390#
發表於 12-7-25 18:19 |只看該作者

回覆:zarara188 的帖子

係呀滾湯好快飲得




子爵府

積分: 13137


4391#
發表於 12-7-25 18:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-25+發表

原帖由 tungkiu 於 12-07-25 發表
下,可唔可以唔減呀?你瞓多啲,BB都健康啲
除咗個心臟會辛苦,其實陀多胎係好危險架!分分鐘三個都 咁就大鍋了!
如果我今年20歲,我一定會試!但就來一個doub 呢!有心冇力!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 3906


4392#
發表於 12-7-25 18:22 |只看該作者

回覆:zarara188 的帖子

最緊要你睇得開、明白
加油呀!




大宅

積分: 2841


4393#
發表於 12-7-25 18:23 |只看該作者
係時候落堂啦, 大家小心D返屋企... 返到屋企先要做功課啦!!


子爵府

積分: 13931


4394#
發表於 12-7-25 18:24 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-25 17:28
多謝你呀!呢度真係好warm!

後日我就真係會入醫院留一晚,觀察吓個心臟,順便見埋另一個幫我減 ...

你心臟有事?

魚魚媽


子爵府

積分: 13137


4395#
發表於 12-7-25 18:26 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-25+17:28+多

原帖由 maggie_kaki 於 12-07-25 發表
你心臟有事?
嗯!一向有小問題,心律𣎴正,呢幾個星期就辛苦咗好多。



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2841


4396#
發表於 12-7-25 18:27 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-25 18:15
煲湯果d會唔會涼架?我未試過,又唔識。係咪落瘦肉加薑?

會嫁, 我媽咪話小小涼.. 唔好飲咁多.. 仲一定要放彊呀


子爵府

積分: 13931


4397#
發表於 12-7-25 18:28 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-25 18:08
又一個大B

我依家係第二....仲有一個(哥哥/姐姐)
魚魚媽


子爵府

積分: 13137


4398#
發表於 12-7-25 18:29 |只看該作者

引用:Quote:doristws+發表於+12-7-25+17:56+食紫

原帖由 ling330 於 12-07-25 發表
紫菜放湯要比D彊呀, 其實都有D涼嫁.. 唔好過量就OK啦~
oic! thank you!



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


4399#
發表於 12-7-25 18:31 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-25 18:20
除咗個心臟會辛苦,其實陀多胎係好危險架!分分鐘三個都 咁就大鍋了!
如果我今年20歲,我一定會 ...

最緊耍平安! 醫生一定衡量過風險既, 所以隨緣啦, 好似之前咁講, BB明白既!


子爵府

積分: 13137


4400#
發表於 12-7-25 18:31 |只看該作者

引用:各位同學,我去洗個頭先返嚟補番D堂...妳哋

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
各位同學,我去洗個頭先返嚟補番D堂...妳哋繼續學術研究住先呀,我好快返 ...
貪靚嘅媽咪



I just want to have healthy babies!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo