跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16171


4401#
發表於 05-11-24 12:21 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
喂我都想睇下靚女喎, 比d相黎睇下啦. 唔好要我去搵喎


嘻嘻~~~其實我都唔想搵,唉..怏D搞Gathering,到時我捉佢出嚟咪有得睇囉~~


侯爵府

積分: 21322


4402#
發表於 05-11-24 12:21 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
哦....原來CHERLY抄我襯家講過既嘢~~


咪係! 當時仲要吾覺佢有和應喎?? ?-( ?-( 收版權架!


伯爵府

積分: 16171


4403#
發表於 05-11-24 12:23 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:

咪係! 當時仲要吾覺佢有和應喎?? ?-( ?-( 收版權架!


襯家, 可唔可以五五分帳呀~~


伯爵府

積分: 15050


4404#
發表於 05-11-24 12:23 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
煲粥 等陣又話隻耳仔痛啦


都吾係煲左好耐啫! 應該無兩粒鐘!! 不過隻耳仔真係有少少痛!!

話時話勒! 三人既話, 因為聽如花妳把聲好細聲, 我要夾埋D隻耳仔到先聽到, 所以隻耳仔會早D痛!! :cry: :cry: [/quote]
但係我好like三人傾電話, 我覺得好happy. 人多傾會好d. 但我又無呢個問題 ?-(


侯爵府

積分: 21322


4405#
發表於 05-11-24 12:24 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
白弼係涼野黎架, 但我真係好想食羅白糕 不過我會忍住既


蘿蔔就真係吾好勒! 但粥我反而覺得食下D有料既粥都無嘜問題既, 又吾係成日食!!

係呀! 我老公話早兩日睇報紙話細路仔吾好比燕窩佢地食呀, 會引發起吾知咩敏感咁架!


伯爵府

積分: 15050


4406#
發表於 05-11-24 12:24 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
喂我都想睇下靚女喎, 比d相黎睇下啦. 唔好要我去搵喎


嘻嘻~~~其實我都唔想搵,唉..怏D搞Gathering,到時我捉佢出嚟咪有得睇囉~~ [/quote]
你攪囉, 我join. 唔好要我攪得得喇


侯爵府

積分: 21322


4407#
發表於 05-11-24 12:25 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
襯家, 可唔可以五五分帳呀~~


無問題啦, 妳應得既!


伯爵府

積分: 15050


4408#
發表於 05-11-24 12:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
白弼係涼野黎架, 但我真係好想食羅白糕 不過我會忍住既


蘿蔔就真係吾好勒! 但粥我反而覺得食下D有料既粥都無嘜問題既, 又吾係成日食!!

係呀! 我老公話早兩日睇報紙話細路仔吾好比燕窩佢地食呀, 會引發起吾知咩敏感咁架! [/quote]
係呀燕窩好高蛋白質, 所以要1 yr old後先食得架. 我都係collins 1 yr old後先比佢食既


侯爵府

積分: 21322


4409#
發表於 05-11-24 12:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
但係我好like三人傾電話, 我覺得好happy. 人多傾會好d. 但我又無呢個問題 ?-(


多D笑料咁囉! 妳無呢個問題咪啫話妳講得細聲囉!


侯爵府

積分: 21322


4410#
發表於 05-11-24 12:28 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
係呀燕窩好高蛋白質, 所以要1 yr old後先食得架. 我都係collins 1 yr old後先比佢食既


呵.....咁架!! 不過我覺得樣樣野過量都係吾好架啦! 適可宜止!


伯爵府

積分: 16171


4411#
發表於 05-11-24 12:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
但係我好like三人傾電話, 我覺得好happy. 人多傾會好d. 但我又無呢個問題 ?-(


我都好like三人會議呀,起碼有其中一個唔方便時,另一個仲有人可以傾嗎~


伯爵府

積分: 15050


4412#
發表於 05-11-24 12:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
但係我好like三人傾電話, 我覺得好happy. 人多傾會好d. 但我又無呢個問題 ?-(


多D笑料咁囉! 妳無呢個問題咪啫話妳講得細聲囉! [/quote]
都唔係好細聲啫 我下次換個電話睇下會唔會好d. 有時我用手提電話你覺唔覺得好d呢


大宅

積分: 4515


4413#
發表於 05-11-24 12:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)


我默默咁放係心入面吖嘛,唔認同就唔會今日話 ka_wai 係 "72 之花" 啦!

聰明豆 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:
哦....原來CHERLY抄我襯家講過既嘢~~


咪係! 當時仲要吾覺佢有和應喎?? ?-( ?-( 收版權架! [/quote]
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 15050


4414#
發表於 05-11-24 12:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
但係我好like三人傾電話, 我覺得好happy. 人多傾會好d. 但我又無呢個問題 ?-(


我都好like三人會議呀,起碼有其中一個唔方便時,另一個仲有人可以傾嗎~ [/quote]
三個人會多野講d囉而且開心d.


伯爵府

積分: 16171


4415#
發表於 05-11-24 12:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
白弼係涼野黎架, 但我真係好想食羅白糕 不過我會忍住既


蘿蔔就真係吾好勒! 但粥我反而覺得食下D有料既粥都無嘜問題既, 又吾係成日食!!

係呀! 我老公話早兩日睇報紙話細路仔吾好比燕窩佢地食呀, 會引發起吾知咩敏感咁架! [/quote]

點解白粥唔食得,但有料既粥就食得既? 其實有料既粥都係係白粥入面加料咋麻~~ 我陀jeffrey開頭時,成日無謂口,我老公都係買粥同腸粉俾我食咋~~


伯爵府

積分: 15050


4416#
發表於 05-11-24 12:30 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

我肚餓添, 唔知lunch食咩好呢


大宅

積分: 4515


4417#
發表於 05-11-24 12:31 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)


喂,根德園有人收到信啦!你哋都快 d 睇吓信箱啦!
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 15050


4418#
發表於 05-11-24 12:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

cherly 寫道:

喂,根德園有人收到信啦!你哋都快 d 睇吓信箱啦!

你咁講另人好worry喎 好大壓力呀


伯爵府

積分: 16171


4419#
發表於 05-11-24 12:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:
你攪囉, 我join. 唔好要我攪得得喇


邊日好呀?不如17/12 or 27/12?


伯爵府

積分: 16171


4420#
發表於 05-11-24 12:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 8)

sabina_bb 寫道:

都唔係好細聲啫 我下次換個電話睇下會唔會好d. 有時我用手提電話你覺唔覺得好d呢


會唔會係個是但一位個電話有問題呀~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo