立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16171
sabina_bb 寫道: 喂我都想睇下靚女喎, 比d相黎睇下啦. 唔好要我去搵喎
侯爵府
積分: 21322
Ka_wai 寫道: 哦....原來CHERLY抄我襯家講過既嘢~~
聰明豆 寫道: 咪係! 當時仲要吾覺佢有和應喎?? ?-( ?-( 收版權架!
積分: 15050
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 煲粥 等陣又話隻耳仔痛啦
sabina_bb 寫道: 白弼係涼野黎架, 但我真係好想食羅白糕 不過我會忍住既
Ka_wai 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 喂我都想睇下靚女喎, 比d相黎睇下啦. 唔好要我去搵喎
Ka_wai 寫道: 襯家, 可唔可以五五分帳呀~~
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 白弼係涼野黎架, 但我真係好想食羅白糕 不過我會忍住既
sabina_bb 寫道: 但係我好like三人傾電話, 我覺得好happy. 人多傾會好d. 但我又無呢個問題 ?-(
sabina_bb 寫道: 係呀燕窩好高蛋白質, 所以要1 yr old後先食得架. 我都係collins 1 yr old後先比佢食既
聰明豆 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 但係我好like三人傾電話, 我覺得好happy. 人多傾會好d. 但我又無呢個問題 ?-(
大宅
積分: 4515
聰明豆 寫道: [quote] Ka_wai 寫道: 哦....原來CHERLY抄我襯家講過既嘢~~
Ka_wai 寫道: [quote] sabina_bb 寫道: 但係我好like三人傾電話, 我覺得好happy. 人多傾會好d. 但我又無呢個問題 ?-(
cherly 寫道: 喂,根德園有人收到信啦!你哋都快 d 睇吓信箱啦!
sabina_bb 寫道: 你攪囉, 我join. 唔好要我攪得得喇
sabina_bb 寫道: 都唔係好細聲啫 我下次換個電話睇下會唔會好d. 有時我用手提電話你覺唔覺得好d呢
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy