想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


子爵府

積分: 13137


4421#
發表於 12-7-25 19:05 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-25+18:36+咁

原帖由 maggie_kaki 於 12-07-25 發表
有呀........其實我由bb開始已經有睇....之後因為想要bb仲做埋個由喉嚨入心8的超聲波

...
嗯...幾時都話做媽媽係最偉大嘅!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


4422#
發表於 12-7-25 19:08 |只看該作者

引用:好嘞!+我要煮肥牛米同c6開餐嘞,+晚飯後見

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
好嘞! 我要煮肥牛米同c6開餐嘞, 晚飯後見
慢慢食呀!食飽飽後,幫我update 埋個oscar date pls: 1/8
Tkx!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2096


4423#
發表於 12-7-25 19:13 |只看該作者

引用:再update+截至今日25/7各同學們既小B週數如

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
再update 截至今日25/7各同學們既小B週數如下: (加埋好多新同學仔)

o = oscar
班長,我OSCAR改左31/7呀!謝謝~




別墅

積分: 921


4424#
發表於 12-7-25 19:14 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

大家好,我一定都有睇你們,但有留言,9jul醫生計6w2,未照架,我打算1aug去照,16Aug去政府贊育做第一次產檄





大宅

積分: 2096


4425#
發表於 12-7-25 19:15 |只看該作者

引用:好嘞!+我要煮肥牛米同c6開餐嘞,+晚飯後見

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
好嘞! 我要煮肥牛米同c6開餐嘞, 晚飯後見
我都要煮飯啦~今晚又輪到蕃茄蛋啦!




別墅

積分: 921


4426#
發表於 12-7-25 19:15 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

大家好,我一定都有睇你們,但有留言,9jul醫生計6w2,未照架,我打算1aug去照,16Aug去政府贊育做第一次產檄
我計現在9w4




別墅

積分: 921


4427#
發表於 12-7-25 19:16 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

大家好,我一定都有睇你們,但有留言,9jul醫生計6w2,未照架,我打算1aug去照,16Aug去政府贊育做第一次產檄
我計現在9w4




別墅

積分: 921


4428#
發表於 12-7-25 19:17 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

大家好,我一值都有睇你們,但有留言,9jul醫生計6w2,未照一,我打算1aug去照,16Aug去政府贊育做第一次產檄
我計現在9w4




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4429#
發表於 12-7-25 19:28 |只看該作者
本帖最後由 doristws 於 12-7-25 19:28 編輯
zarara188 發表於 12-7-25 19:03
我以為你落街恤髮tim. Hehehe...

我平時都係三年先幫"親"髮型屋兩次咋...我長頭髮根本唔使點打理...俾起C6慳好多剪髮錢架...但係而家陀B等到三個幾月就要去剪短D先,到差唔多生又要剪多次,睇嚟今年都係俾最多錢髮型屋賺啦


子爵府

積分: 13931


4430#
發表於 12-7-25 19:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie_kaki+於+12-07-25+發

原帖由 zarara188 於 12-07-25 發表
嗯...幾時都話做媽媽係最偉大嘅!
係,為咗佢,我真係可以命都唔要架



魚魚媽


子爵府

積分: 13931


4431#
發表於 12-7-25 19:38 |只看該作者

引用:+本帖最後由+doristws+於+12-7-25+19:28+編

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
本帖最後由 doristws 於 12-7-25 19:28 編輯
我都會依兩星期去剪,再留,因為如果短可能仲會整到阿b,扎起就最好



魚魚媽


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4432#
發表於 12-7-25 19:47 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 18:52
好嘞! 我要煮肥牛米同c6開餐嘞, 晚飯後見
開飯前食左齋鹵味同蟹柳手卷, 正呀

點評

doristws  我都好想食酸齋呀  發表於 12-7-25 19:49


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4433#
發表於 12-7-25 19:50 |只看該作者
唉!我上次抽血瘀咗隻手到而家都未散呀,只係由黑色變咗而家紫紅色,下個星期二又要再抽,都唔知到時散晒未


大宅

積分: 3724


4434#
發表於 12-7-25 19:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jorlam+於+12-07-25+發表Hi,

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-25 發表
見到咁多jm嘅成功例子,我對自己同阿B都好有信心。依家可以做嘅就係多休息,同阿B一齊努力



...
你努力BB會感覺到咖,佢就會痴實你咖喇




大宅

積分: 3724


4435#
發表於 12-7-25 19:52 |只看該作者

引用:大家好,我一定都有睇你們,但有留言,9jul

原帖由 katie37 於 12-07-25 發表
大家好,我一定都有睇你們,但有留言,9jul醫生計6w2,未照架,我打算1aug去照,16Aug去政府贊育做第一次產 ...
歡迎呀




大宅

積分: 3724


4436#
發表於 12-7-25 19:53 |只看該作者

引用:唉!我上次抽血瘀咗隻手到而家都未散呀,只係

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
唉!我上次抽血瘀咗隻手到而家都未散呀,只係由黑色變咗而家紫紅色,下個星期二又要再抽,都唔知到時散晒未:thi ...
下,咁耐,你有無捽下呀




別墅

積分: 615


4437#
發表於 12-7-25 19:58 |只看該作者

引用:唉!我上次抽血瘀咗隻手到而家都未散呀,只係

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
唉!我上次抽血瘀咗隻手到而家都未散呀,只係由黑色變咗而家紫紅色,下個星期二又要再抽,都唔知到時散晒未:thi ...
你晚晚沖完涼都搵條熱毛巾孚下佢啊,會易D散瘀的。我又係兩隻手都賴曬嘢,好彩唔太嚴重




伯爵府

積分: 15109


4438#
發表於 12-7-25 20:03 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-7-25 19:47
開飯前食左齋鹵味同蟹柳手卷, 正呀

齋鹵味好味呀!


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4439#
發表於 12-7-25 20:05 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 20:03
齋鹵味好味呀!
宜家一星期都食一次


伯爵府

積分: 15109


4440#
發表於 12-7-25 20:07 |只看該作者
再update 截至今日25/7各同學們既小B週數如下: (加埋好多新同學仔)

o = oscar

superkawai: 13wk4d
maggie: 13wk3d
chloris: 12wk5d o:26/7
ladystalk: 12wk1d
purybaby: 11wk4d/ 12wk1d(按size計) o: 30/7
雨嫣: 11wk3d/ 11wk7d(按size計) o: 24/7
summire123: 11wk3d
adamanbaby: 11wk3d
doris: 11wk1d o: 31/7
mrs.simple: 11wk1d o: 6/8
zarara: 11wk o:1/8
mtlai: 10wk2d/ 10wk6d (按size計) o:31/7
crystal: 10wk1d o:10/8
tungkiu: 9wk4d o:13/8
jorlam: 9wk4d o: 16/8
katie: 9wk4d
ling: 6wk4d
dorathy: 5wk6d

moledy: 我未搵到佢幾wk o: 10/8

其他同學仔再補充左資料我先再update啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo