想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 3175


4441#
發表於 12-7-25 20:14 |只看該作者

回覆:Purybaby 的帖子

Thank you班長




大宅

積分: 3724


4442#
發表於 12-7-25 20:15 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

班長真係一流



點評

doristws    發表於 12-7-25 20:22


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4443#
發表於 12-7-25 20:17 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-25 19:53
下,咁耐,你有無捽下呀

瘀咗果度就無捽,反而手臂就有捽,因為抽完血第二日手臂入邊條筋就排住痛..都唔知係咪抽血果陣整到條筋添


大宅

積分: 2841


4444#
發表於 12-7-25 20:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-07-25+發表好

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-25 發表
我突然又好想吃肥牛米添,加D酸菜就perfect啦。可惜得個唸字!
你叫Purybaby 影張相比你睇下。





伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4445#
發表於 12-7-25 20:19 |只看該作者
dorathy_fung 發表於 12-7-25 19:58
你晚晚沖完涼都搵條熱毛巾孚下佢啊,會易D散瘀的。我又係兩隻手都賴曬嘢,好彩唔太嚴重



...

等我試下先,唔該晒


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4446#
發表於 12-7-25 20:20 |只看該作者
katie37 發表於 12-7-25 19:17
大家好,我一值都有睇你們,但有留言,9jul醫生計6w2,未照一,我打算1aug去照,16Aug去政府贊育做第一次產 ...

歡迎加入


伯爵府

積分: 15109


4447#
發表於 12-7-25 20:21 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-25 20:18
你叫Purybaby 影張相比你睇下。

由於時間既關係小B已經消化緊我碗肥牛米


大宅

積分: 3906


4448#
發表於 12-7-25 20:22 |只看該作者

回覆:Purybaby 的帖子

我Oscar 3/8呀




伯爵府

積分: 15109


4449#
發表於 12-7-25 20:22 |只看該作者
katie37 發表於 12-7-25 19:17
大家好,我一值都有睇你們,但有留言,9jul醫生計6w2,未照一,我打算1aug去照,16Aug去政府贊育做第一次產 ...

歡迎呀! 我已經將加埋入我地個LIST度嘞


大宅

積分: 2841


4450#
發表於 12-7-25 20:23 |只看該作者

引用:再update+截至今日25/7各同學們既小B週數如

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
再update 截至今日25/7各同學們既小B週數如下: (加埋好多新同學仔)

o = oscar
班長真係冇得頂,錫哂你




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4451#
發表於 12-7-25 20:23 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 20:21
由於時間既關係小B已經消化緊我碗肥牛米

吓...咁即係妳又開始覺得有D肚餓??


大宅

積分: 2841


4452#
發表於 12-7-25 20:24 |只看該作者

引用:Quote:ling330+發表於+12-7-25+20:18+你叫P

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
由於時間既關係小B已經消化緊我碗肥牛米
O




大宅

積分: 2841


4453#
發表於 12-7-25 20:25 |只看該作者

引用:大家好,我一定都有睇你們,但有留言,9jul

原帖由 katie37 於 12-07-25 發表
大家好,我一定都有睇你們,但有留言,9jul醫生計6w2,未照架,我打算1aug去照,16Aug去政府贊育做第一次產 ...
歡迎加入正能量課室




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4454#
發表於 12-7-25 20:31 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 20:22
歡迎呀! 我已經將加埋入我地個LIST度嘞
你唔係又開始肚餓喇


大宅

積分: 3724


4455#
發表於 12-7-25 20:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+dorathy_fung+於+12-07-25+發

原帖由 ling330 於 12-07-25 發表
你叫Purybaby 影張相比你睇下。
好想食,無得食,仲引佢,好殘忍呀




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4456#
發表於 12-7-25 20:37 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-25 20:34
好想食,無得食,仲引佢,好殘忍呀

望梅止渴..可能望下舒服D呢


大宅

積分: 2841


4457#
發表於 12-7-25 20:38 |只看該作者

引用:Quote:tungkiu+發表於+12-7-25+20:34+好想

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
望梅止渴..可能望下舒服D呢





伯爵府

積分: 15109


4458#
發表於 12-7-25 20:42 |只看該作者
doristws 發表於 12-7-25 20:23
吓...咁即係妳又開始覺得有D肚餓??

咁又無咁誇張, 今晚碗米粉好大碗應該可以頂到聽朝既


子爵府

積分: 13931


4459#
發表於 12-7-25 20:44 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

我都食飽飽喇



魚魚媽


伯爵府

積分: 15109


4460#
發表於 12-7-25 20:44 |只看該作者
Summire123 發表於 12-7-25 20:22
我Oscar 3/8呀

收到! 我睇吓晏D仲有無野加先! 今日好旺, 好多新同學加入, 真係開心嘞

點評

doristws    發表於 12-7-25 20:51

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo