跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


4461#
發表於 05-4-23 12:18 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

南南**

仙地老公好多
仙地又唔得閒煲涼茶
為由咁啦


禁止訪問

積分: 3512


4462#
發表於 05-4-23 12:18 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 165356


4463#
發表於 05-4-23 12:20 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

joe**

妳就嘆啦
我......... :-( :-(


琥珀宮

積分: 165356


4464#
發表於 05-4-23 12:21 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

joe**

TKO 返 Sheung Wan都好便


侯爵府

積分: 24553


4465#
發表於 05-4-23 12:21 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

c... 你地已經開冷氣比bb訓?我未仲... 就算開都係keep住25度.. 因為我個fd話... 唔好比bb習慣開冷氣.. 如果唔係第時去街一熱冇冷氣佢就好muk爭...


禁止訪問

積分: 3512


4466#
發表於 05-4-23 12:21 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 165356


4467#
發表於 05-4-23 12:23 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

南南**

25度我會記住
不過25度會唔會好似熱d呢
妳地bb房有冇放溫度計
我有架


禁止訪問

積分: 3512


4468#
發表於 05-4-23 12:23 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1407


4469#
發表於 05-4-23 12:24 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)



C,
Anson副超好型喎。

琴日去左惠氏個seminar,好開心,有奶粉送,簡直係奇蹟,平時d優惠咁少。


侯爵府

積分: 24553


4470#
發表於 05-4-23 12:24 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

joe:我仲未印.. 公司好多人

cc:原來佢地既溝通方法係甘激...


琥珀宮

積分: 165356


4471#
發表於 05-4-23 12:25 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

joe姐**

我連sat都冇
妳比我好好多啦


公爵府

積分: 27329


4472#
發表於 05-4-23 12:26 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

等緊亞囡黎接我放工


侯爵府

積分: 24553


4473#
發表於 05-4-23 12:27 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

cc:更係有啦.. 我覺得24度有d冷.. 因為我都係開24度比自己....都要com被... 小pump已經著一件短body同短褲(好薄個隻).. 所以驚佢凍... 只係開風扇同windows.. 都ok... 真係唔好成日開冷氣比佢...


琥珀宮

積分: 165356


4474#
發表於 05-4-23 12:27 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

CI**


仲咩偷懶唔返BK
喂....近排有冇上深圳鬆骨
我好想去呀)))))))))))))))))))))))


侯爵府

積分: 24553


4475#
發表於 05-4-23 12:28 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

me2
SZEYUEN 寫道:
joe姐**

我連sat都冇
妳比我好好多啦


琥珀宮

積分: 165356


4476#
發表於 05-4-23 12:29 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

叻叻**

冇太陽呀 :tongue: :tongue:


侯爵府

積分: 24553


4477#
發表於 05-4-23 12:30 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

cc:我都好想上深圳鬆骨..... 同食野.. 同買dvd...


琥珀宮

積分: 165356


4478#
發表於 05-4-23 12:30 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

南南**

咁得閒要走去睇D風扇先


禁止訪問

積分: 3512


4479#
發表於 05-4-23 12:31 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 165356


4480#
發表於 05-4-23 12:32 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

南南**

妳咁高貴
上深圳鬆骨..... 同食野.. 同買dvd...
都arm妳
實在太好啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo