想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 15109


4481#
發表於 12-7-25 21:53 |只看該作者
我都想剪頭髮, 但C6話我咁早剪


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4482#
發表於 12-7-25 22:05 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 21:53
我都想剪頭髮, 但C6話我咁早剪

依家剪短少少,可以留番多D營養俾亞B架,同埋無咁熱嗎...跟住到差唔多生就剪到剛剛可以札起既長度就最好喇


子爵府

積分: 13137


4483#
發表於 12-7-25 22:05 |只看該作者

引用:Quote:katie37+發表於+12-7-25+19:17+大家

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
歡迎呀! 我已經將加埋入我地個LIST度嘞
有效率!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2096


4484#
發表於 12-7-25 22:05 |只看該作者

引用:Quote:ladystalk+發表於+12-7-25+21:43+班

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
我唔瞓得晏覺架, 瞓一陣夜晚都眼光光架
我都係,之前返工時就睏晏覺都ok,E+放假一睏晏覺,夜晚實眼光光,所以好羡慕其他同學仔可以咁早睏得著~





禁止訪問

積分: 1545


4485#
發表於 12-7-25 22:07 |只看該作者

引用:我都想剪頭髮,+但C6話我咁早剪

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15109


4486#
發表於 12-7-25 22:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-07-25+發表我

原帖由 ladystalk 於 12-07-25 發表
剪咗就知爽,我之前啲頭髮都到胸下㗎,吹頭時太辛苦啦!嗰時又緊張唔想企太耐,就把心一橫剪咗,剪 ...
係呀,唔吹又唔得,吹又攪到一身汗




子爵府

積分: 13137


4487#
發表於 12-7-25 22:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-07-25+發表我

原帖由 mtlai 於 12-07-25 發表
我都係,之前返工時就睏晏覺都ok,E+放假一睏晏覺,夜晚實眼光光,所以好羡慕其他同學仔可以咁早睏得著~



...
我成日都十二點幾先瞓,然後朝朝六點起身去廁所,又食幾塊梳打餅,再瞓到一點幾打後。超爽!



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


4488#
發表於 12-7-25 22:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mtlai+於+12-07-25+發表我都

原帖由 zarara188 於 12-07-25 發表
我成日都十二點幾先瞓,然後朝朝六點起身去廁所,又食幾塊梳打餅,再瞓到一點幾打後。超爽!



...
你就好啦,咁好瞓!




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4489#
發表於 12-7-25 22:33 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-25 22:24
我成日都十二點幾先瞓,然後朝朝六點起身去廁所,又食幾塊梳打餅,再瞓到一點幾打後。超爽!



...

我同妳一樣每日差唔多十二點瞓,又係六點左右起身,食個麵包同CHECK吓電郵,跟住再瞓到十點到就趕住返班房補課


大宅

積分: 2096


4490#
發表於 12-7-25 22:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mtlai+於+12-07-25+發表我都

原帖由 zarara188 於 12-07-25 發表
我成日都十二點幾先瞓,然後朝朝六點起身去廁所,又食幾塊梳打餅,再瞓到一點幾打後。超爽!



...
我都差唔多,不過我無食野,差唔多12點就醒,典床時第一時間睇手機BK溫書~之後先起身刷牙…




伯爵府

積分: 15109


4491#
發表於 12-7-25 22:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-07-25+發表我

原帖由 ladystalk 於 12-07-25 發表
剪咗就知爽,我之前啲頭髮都到胸下㗎,吹頭時太辛苦啦!嗰時又緊張唔想企太耐,就把心一橫剪咗,剪 ...
我唔理嘞,等我星期五放工攪攪佢先



點評

doristws  讚成  發表於 12-7-25 22:47


大宅

積分: 2096


4492#
發表於 12-7-25 22:46 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-25+22:24+我

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
我同妳一樣每日差唔多十二點瞓,又係六點左右起身,食個麵包同CHECK吓電郵,跟住再瞓到十點到就趕住返班房補 ...
哈!補課~




大宅

積分: 2841


4493#
發表於 12-7-25 22:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mtlai+於+12-07-25+發表我都

原帖由 zarara188 於 12-07-25 發表
我成日都十二點幾先瞓,然後朝朝六點起身去廁所,又食幾塊梳打餅,再瞓到一點幾打後。超爽!



...
你就好啦咁瞓得。




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4494#
發表於 12-7-25 22:48 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-25 22:46
你就好啦咁瞓得。

妳唔記得zarara要瞓三倍咩


子爵府

積分: 13137


4495#
發表於 12-7-25 22:49 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-25+22:24+我

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
我同妳一樣每日差唔多十二點瞓,又係六點左右起身,食個麵包同CHECK吓電郵,跟住再瞓到十點到就趕住返班房補 ...
學就要瞓晏d,再讀雞精班,所以我讀書成績唔好囉!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


4496#
發表於 12-7-25 22:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-25+發表

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
你就好啦,咁好瞓!
要經長時間訓練架!



I just want to have healthy babies!


禁止訪問

積分: 1545


4497#
發表於 12-7-25 22:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-25+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2841


4498#
發表於 12-7-25 22:51 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

我今日買咗同學仔介紹的橄欖油
myphoto.jpg




子爵府

積分: 13137


4499#
發表於 12-7-25 22:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-25+發表

原帖由 mtlai 於 12-07-25 發表
我都差唔多,不過我無食野,差唔多12點就醒,典床時第一時間睇手機BK溫書~之後先起身刷牙…



...
嘩!乜原來你都咁勤力架!
叻!



I just want to have healthy babies!


禁止訪問

積分: 1545


4500#
發表於 12-7-25 22:52 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo