跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24553


4501#
發表於 05-4-23 12:55 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

cc


禁止訪問

積分: 3512


4502#
發表於 05-4-23 12:58 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3512


4503#
發表於 05-4-23 13:00 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24553


4504#
發表於 05-4-23 13:02 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

joe:唔得呀.. 冇工人.. 不如sat下午啦...


侯爵府

積分: 24553


4505#
發表於 05-4-23 13:02 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

joe


大宅

積分: 1407


4506#
發表於 05-4-23 13:02 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

南瓜媽,
你有地址便pm比我好嗎?thank you........

不過買左落黎之後d同事話依家大陸果邊會罰$$,有個人因買左"大長今"全套被罰$30000元,so怕怕law....


大宅

積分: 1407


4507#
發表於 05-4-23 13:04 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

all


伯爵府

積分: 18746


4508#
發表於 05-4-23 13:53 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

睇完醫生番黎啦


伯爵府

積分: 18746


4509#
發表於 05-4-23 13:57 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

我琴晚食完碟3絲炒麵就開始肚痛啦,仲痛到行唔到,要訓係度呀,點知今朝仲係咁..............辛苦c我啦

佢地宜家一定飲茶飲到好開心啦 :cry: :cry: :cry:


侯爵府

積分: 24553


4510#
發表於 05-4-23 13:59 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

豬茵:甘你真係要好好休息啦... 佢地今日好似有成17人.. . 有排傾...


侯爵府

積分: 24553


4511#
發表於 05-4-23 14:11 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

閃...


伯爵府

積分: 18746


4512#
發表於 05-4-23 14:15 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

sheria,
88


大宅

積分: 4613


4513#
發表於 05-4-23 14:28 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

chu ma
go to see doctor


大宅

積分: 4613


4514#
發表於 05-4-23 14:41 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)


去晒街,我都想行tw,但係而家先做晒野
入到去淨係shopping唔係幾好麻


子爵府

積分: 12555


4515#
發表於 05-4-23 14:50 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

:-( :-( :-( :-(
有冇人呀 ))))))))

尋晚老公話今日俾經理掉咗假,聽日至放,
早知咁我就出tw la。



aiya.....冇得見yeelam添,
攪到我連dr. 都冇得睇。
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


4516#
發表於 05-4-23 14:53 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

人呀 ))))))))))))))
好悶 呀 )))))))))))

豬茵....你點呀 ????陰公???
下次小心飲食呀 !
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4613


4517#
發表於 05-4-23 15:05 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

a
妳出黎la
"某"晒人,去晒街 :-( :-(


子爵府

積分: 12555


4518#
發表於 05-4-23 15:06 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

咁你陪我,我陪你。
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4613


4519#
發表於 05-4-23 15:10 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

唔陪得好耐,要開工


子爵府

積分: 12555


4520#
發表於 05-4-23 15:10 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

:-( :-( :-( 唓......
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo