想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 15109


4501#
發表於 12-7-25 22:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mtlai+於+12-07-25+發表我都

原帖由 ladystalk 於 12-07-25 發表
我都係,一起身就喺床上溫書,溫晒先去刷牙食嘢
同我差唔多,一早出門口要用手機溫番夜晚既notes,番左公司就好勤力咁用電腦上堂,行出行入都要用手機睇住驚聽少左書,仲唔攞梗100分



點評

doristws    發表於 12-7-25 23:02


子爵府

積分: 13137


4502#
發表於 12-7-25 22:58 |只看該作者

引用:Quote:ling330+發表於+12-7-25+22:46+你就

原帖由 doristws 於 12-07-25 發表
妳唔記得zarara要瞓三倍咩
咪係囉!
話時話,有時覺得自己呢排生活得太優悠,好似只係為咗三隻豬仔而生活,每日就係食、瞓、便便、嘔。希望遲d穩定晒,返番公,就會過得有意義d啦!



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


4503#
發表於 12-7-25 23:00 |只看該作者

引用:我今日買咗同學仔介紹的橄欖油+ +

原帖由 ling330 於 12-07-25 發表
我今日買咗同學仔介紹的橄欖油
我有枝喎,不過係醫生叫我c6買黎洗耳仔




子爵府

積分: 13137


4504#
發表於 12-7-25 23:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ladystalk+於+12-07-25+發表

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
同我差唔多,一早出門口要用手機溫番夜晚既notes,番左公司就好勤力咁用電腦上堂,行出行入都要用手機睇住 ...
你e+榮升班長呀!要做好榜樣架!否則班主任會發火,咁就弊啦!




I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


4505#
發表於 12-7-25 23:01 |只看該作者

引用:我今日買咗同學仔介紹的橄欖油+ +

原帖由 ling330 於 12-07-25 發表
我今日買咗同學仔介紹的橄欖油
Lup 唔 lup 呀?



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


4506#
發表於 12-7-25 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+doristws+於+12-07-25+發表妳

原帖由 zarara188 於 12-07-25 發表
咪係囉!
話時話,有時覺得自己呢排生活得太優悠,好似只係為咗三隻豬仔而生活,每日就係食、瞓、便便、嘔 ...
你依家每日為3隻小豬而活已經係好充實,仲要係好偉大既一件事黎架




大宅

積分: 2841


4507#
發表於 12-7-25 23:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ling330+於+12-07-25+發表我

原帖由 Purybaby 於 12-07-25 發表
我有枝喎,不過係醫生叫我c6買黎洗耳仔
係呀e支多用途的,你可以用里搽肚!




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4508#
發表於 12-7-25 23:04 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-25 22:58
咪係囉!
話時話,有時覺得自己呢排生活得太優悠,好似只係為咗三隻豬仔而生活,每日就係食、瞓、便便、嘔 ...

我其實同妳一樣,好其待快D可以返工


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4509#
發表於 12-7-25 23:06 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-25 22:51
我今日買咗同學仔介紹的橄欖油

我仲考慮緊...油嚟架...實"粒"啫


大宅

積分: 2841


4510#
發表於 12-7-25 23:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ling330+於+12-07-25+發表我

原帖由 zarara188 於 12-07-25 發表
Lup 唔 lup 呀?
簿簿地搽我覺得ok,冬天可以厚小小。




大宅

積分: 3906


4511#
發表於 12-7-25 23:26 |只看該作者

回覆:Purybaby 的帖子

用油洗耳仔?




大宅

積分: 3906


4512#
發表於 12-7-25 23:28 |只看該作者

回覆:ling330 的帖子

呢支本身係咪要泥cooking 架




大宅

積分: 2096


4513#
發表於 12-7-25 23:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mtlai+於+12-07-25+發表我都

原帖由 zarara188 於 12-07-25 發表
嘩!乜原來你都咁勤力架!
叻!
唔係點溫得晒咁多頁書呀!老師幾個鐘教十幾頁,溫完仲要做下EXERClSE~




伯爵府

積分: 15109


4514#
發表於 12-7-25 23:30 |只看該作者

引用:用油洗耳仔? +

原帖由 Summire123 於 12-07-25 發表
用油洗耳仔?
係呀,c6好易耳仔發炎,因為有污衊嘢係入面,所以定期佢要滴落耳仔將d污衊嘢溶解再等佢流番出黎




大宅

積分: 2096


4515#
發表於 12-7-25 23:32 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

JM們,我睏啦!
聽朝見~



點評

doristws  GOODNIGHT  發表於 12-7-25 23:32


伯爵府

積分: 15109


4516#
發表於 12-7-25 23:32 |只看該作者

引用:呢支本身係咪要泥cooking+架 +

原帖由 Summire123 於 12-07-25 發表
呢支本身係咪要泥cooking 架
你講得啱,醫生有講過如果屋企有純正橄欖油就可以嘞,唔洗特別買,係咪好神奇呢?




伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4517#
發表於 12-7-25 23:34 |只看該作者
Purybaby 發表於 12-7-25 23:32
你講得啱,醫生有講過如果屋企有純正橄欖油就可以嘞,唔洗特別買,係咪好神奇呢?



...

又幾好用咁喎


伯爵府

積分: 15109


4518#
發表於 12-7-25 23:34 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

各位同學,我都要瞓嘞,今日走黎走去聽日番到公司又要趕嘢嘞,gd nite



點評

doristws  Goodnight  發表於 12-7-25 23:38


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


4519#
發表於 12-7-25 23:40 |只看該作者
同學們,我又係時候要食藥瞓覺啦,今日落咗成日雨,希望聽日瞓醒會停咗雨啦
各位同學晚安


大宅

積分: 4239


4520#
發表於 12-7-25 23:47 |只看該作者
各位同學好, 一直都有追呢度既post, 因為正如大家所講, 呢度好多正能量, 睇到令人開心好多
(出面太多post 睇到個人心都實晒 )


我既周數同大家差唔多, 而家10w3d, 不過一直都未敢留言, 因為個心仲未夠定 (都係睇得出面D post 太多啦 )
我聽日就去再見阿B, 今次係第二次, 希望佢乖乖地

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo