跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4613


4521#
發表於 05-4-23 15:12 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

琴日有冇買雪梨,apple探卡仔


大宅

積分: 4613


4522#
發表於 05-4-23 15:17 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

花園街有架車仔檔,好多牛仔褲,$30-40條
一陣如果只佬比,5-6點會去9龍城買訓覺衫
唔夠著,反而去街街衫大把


大宅

積分: 4613


4523#
發表於 05-4-23 15:19 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

妳又走左去
開工啦


子爵府

積分: 12555


4524#
發表於 05-4-23 15:21 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

aiya...冇bor...唔記得咗添。
ROLEXMA 寫道:
琴日有冇買雪梨,apple探卡仔

[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


4525#
發表於 05-4-23 15:23 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

really.....等我得閒去look look 先,
係街頭、中、尾???
ROLEXMA 寫道:
花園街有架車仔檔,好多牛仔褲,$30-40條
一陣如果只佬比,5-6點會去9龍城買訓覺衫
唔夠著,反而去街街衫大把
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


4526#
發表於 05-4-23 15:23 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

88 金撈 ma :-(
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


4527#
發表於 05-4-23 15:31 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

金撈 ma....你仲未走!
[size=small]My little baby Vivian !


公爵府

積分: 27329


4528#
發表於 05-4-23 17:08 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

:-( :-(

我星期三 & 四要上順德玩
無得上黎 bk :-( :-( :-(

其實上大陸對我黎講已經叫做好好
我未大肚之前要去 d 第三世界既國家
仲 c


SZEYUEN 寫道:
叻叻**

點同呢
啊姐成日叫妳返上去
妳都想 :-( :-( :-(
所以妳已經對大陸有恐懼呢


公爵府

積分: 27329


4529#
發表於 05-4-23 17:15 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

有無人呀
d 人唔知訂返屋企


公爵府

積分: 27329


4530#
發表於 05-4-23 17:16 |只看該作者

Re:零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)




公爵府

積分: 27329


4531#
發表於 05-4-23 17:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)




公爵府

積分: 27329


4532#
發表於 05-4-23 17:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)



自己


公爵府

積分: 27329


4533#
發表於 05-4-23 17:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)




公爵府

積分: 27329


4534#
發表於 05-4-23 17:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)



一板

:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:


伯爵府

積分: 17684


4535#
發表於 05-4-23 17:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

NAT,
咁快一版?


伯爵府

積分: 17684


4536#
發表於 05-4-23 17:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

係喎, 423 佢地去哂tw 添


子爵府

積分: 12555


4537#
發表於 05-4-23 17:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

我係度 :-(
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


4538#
發表於 05-4-23 17:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

老公打返嚟,聽日都冇得放假呀。 :-( :-(

[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


4539#
發表於 05-4-23 17:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

nat,
你想升cup 都唔駛咁嘛,
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


4540#
發表於 05-4-23 17:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

[size=medium]人呀 ))))))))))
[size=large]去咗邊呀 )))))))))))
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo