想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 15109


4541#
發表於 12-7-26 08:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-26+發表

原帖由 雨嫣 於 12-07-26 發表
我C6有呀,係街就對住個電話,返到屋企就電腦電視,再話唔聽就話俾我媽知添呀(因我好怕媽咪哦我)



...
因為我媽咪自己都成日對住部電腦,所以佢唔會話我架




伯爵府

積分: 15109


4542#
發表於 12-7-26 08:27 |只看該作者

引用:我又俾我c6激親啦一早講左今日8:45去醫院

原帖由 CHLORIS^^ 於 12-07-26 發表
我又俾我c6激親啦一早講左今日8:45去醫院,仲玩到今朝四點幾先返,講左唔可以遲到,仲走去沖涼沖45 ...
唔好激氣啦!唯有唔好依賴佢,有時吵鬧對一個男人唔work就要用另一種方法!你深呼吸先啦,唔好嚇親阿b呀!有我地係度嘛




子爵府

積分: 13931


4543#
發表於 12-7-26 08:28 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

溫完書,班長講得好好,我自己其實起初真係擔心架。因為自己問題,又怕會令到bb都係。不過依家上來多了,自己都諗得正面好多。因為原來bb得來不易。



魚魚媽


伯爵府

積分: 15109


4544#
發表於 12-7-26 08:28 |只看該作者

引用:公司車居然無冷氣,宜家好似置身於一個密室

原帖由 雨嫣 於 12-07-26 發表
公司車居然無冷氣,宜家好似置身於一個密室,有D暈嘅感覺好彩有風扇仔頂住先



...
好彩你有準備喳,俾個叻你





子爵府

積分: 13931


4545#
發表於 12-7-26 08:30 |只看該作者

引用:我又俾我c6激親啦一早講左今日8:45去醫院

原帖由 CHLORIS^^ 於 12-07-26 發表
我又俾我c6激親啦一早講左今日8:45去醫院,仲玩到今朝四點幾先返,講左唔可以遲到,仲走去沖涼沖45 ...
唔好嬲親自己,男人個個都係咁架。我C6咪又係,不過其實佢地知自己做緊咩,點都會陪你去睇bb



魚魚媽


子爵府

積分: 13137


4546#
發表於 12-7-26 08:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-26+發表

原帖由 雨嫣 於 12-07-26 發表
我C6有呀,係街就對住個電話,返到屋企就電腦電視,再話唔聽就話俾我媽知添呀(因我好怕媽咪哦我)



...
哈哈!原來你怕亞媽架!
咁你喺佢面前咪用少d囉!
我c6自己都成日用電話打機,我有時見佢太沉迷,都串佢:「bb呀!你爸爸成日都好忙,唔得閒理我地四個架!」
佢會即時停手,然後笑笑口:「你地媽咪都成日上bk啦!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2841


4547#
發表於 12-7-26 08:36 |只看該作者

引用:起身去個toilet見到新同學pprlala既post有

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
起身去個toilet見到新同學pprlala既post有感而發,post埋先瞓!

我自己都係一個初哥,準備前已一早開始睇b ...
講得好岩,加上我地有個咁好既班長,大家一定要齊齊加油呀!




大宅

積分: 2841


4548#
發表於 12-7-26 08:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-07-26+發表起

原帖由 zarara188 於 12-07-26 發表
班長!睇完你呢一段文字,覺得好touching! 本來都有好多說話想講,但我用i-phone,有排寫。
一切盡在不言中 ...
認同




子爵府

積分: 13137


4549#
發表於 12-7-26 08:37 |只看該作者

引用:我又俾我c6激親啦一早講左今日8:45去醫院

原帖由 CHLORIS^^ 於 12-07-26 發表
我又俾我c6激親啦一早講左今日8:45去醫院,仲玩到今朝四點幾先返,講左唔可以遲到,仲走去沖涼沖45 ...
係囉!唔好嚇親小b!你c6會唔會有重要嘢做?可能唔係去玩呢!



I just want to have healthy babies!


大宅

積分: 2893


4550#
發表於 12-7-26 08:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CHLORIS^^+於+12-07-26+發表

原帖由 zarara188 於 12-07-26 發表
係囉!唔好嚇親小b!你c6會唔會有重要嘢做?可能唔係去玩呢!
佢尋晚係去飲酒之嘛,所以我先勁嬲




子爵府

積分: 13931


4551#
發表於 12-7-26 08:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+雨嫣+於+12-07-26+發表我C6有

原帖由 zarara188 於 12-07-26 發表
哈哈!原來你怕亞媽架!
咁你喺佢面前咪用少d囉!
我c6自己都成日用電話打機,我有時見佢太沉迷,都 ...
Haha~我C6都會問其實有咩好睇,你日睇夜睇



魚魚媽


子爵府

積分: 13931


4552#
發表於 12-7-26 08:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-26+發表

原帖由 CHLORIS^^ 於 12-07-26 發表
佢尋晚係去飲酒之嘛,所以我先勁嬲
男人係無咁細心啫,咪嬲啦,嚇親bb



魚魚媽


伯爵府

積分: 15109


4553#
發表於 12-7-26 08:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+雨嫣+於+12-07-26+發表我C6有

原帖由 zarara188 於 12-07-26 發表
哈哈!原來你怕亞媽架!
咁你喺佢面前咪用少d囉!
我c6自己都成日用電話打機,我有時見佢太沉迷,都 ...
點同呢?媽咪上bk係學習點照顧得小b好d,令自己心情輕鬆d,daddy打機只令佢自己放鬆對3隻小豬無效益架喎




子爵府

積分: 13137


4554#
發表於 12-7-26 08:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-26+發表

原帖由 CHLORIS^^ 於 12-07-26 發表
佢尋晚係去飲酒之嘛,所以我先勁嬲
你昨晚有冇叫佢早d返?可能佢唔記得呢!
佢今日放假?



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


4555#
發表於 12-7-26 08:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-26+發表

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
點同呢?媽咪上bk係學習點照顧得小b好d,令自己心情輕鬆d,daddy打機只令佢自己放鬆對3隻小豬無效益架喎:ha ...
係喎!好聰明呀!下次等我試下咁答佢,睇佢點!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


4556#
發表於 12-7-26 08:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-26+發表

原帖由 maggie_kaki 於 12-07-26 發表
Haha~我C6都會問其實有咩好睇,你日睇夜睇
佢地邊會明白呀!



I just want to have healthy babies!


伯爵府

積分: 15109


4557#
發表於 12-7-26 08:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-26+發表

原帖由 maggie_kaki 於 12-07-26 發表
Haha~我C6都會問其實有咩好睇,你日睇夜睇
有時睇到其他jm生b分享我都俾我c6睇架,預先等佢知道要經歷幾多個鐘既痛楚,有時同你地講開d好笑嘢我又會話佢知,幾開心架!

所以我c6唔介意我成日上黎,因為我開心嘛!




子爵府

積分: 13137


4558#
發表於 12-7-26 08:58 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

我想問大家一個問題呀!你地呢排有冇換床單、被舖、窗簾?我好想拆出來洗,但又怕bb唔鐘意,小器呀果d。其實得唔得架?



I just want to have healthy babies!


別墅

積分: 615


4559#
發表於 12-7-26 09:00 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

各位同學早啊!



點評

雨嫣  早晨呀  發表於 12-7-26 09:04


大宅

積分: 2893


4560#
發表於 12-7-26 09:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CHLORIS^^+於+12-07-26+發表

原帖由 zarara188 於 12-07-26 發表
你昨晚有冇叫佢早d返?可能佢唔記得呢!
佢今日放假?
我一早講左今日要早起身叫佢早啲返,結果三點變四點半,話左唔可以遲到,已經唔肯起身仲要沖涼用45min,好似同我作對咁!所以勁嬲!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo