媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1514


4561#
發表於 04-9-13 17:13 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

kittyhkbb~~

掛住你地嘛!!!
好想快d見到珈瑋仔同新抱仔呀!!!!
係咪好順口呢???


男爵府

積分: 5570


4562#
發表於 04-9-13 17:16 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

kittyhkbb & limma,
個豬印留番比collins啦~~~
我都好掛住Collins,剛才去睇佢的相,見到佢瘦左,肉都痛!希望佢快的增磅成功啦!

我走啦~~~886!閃!


男爵府

積分: 6804


4563#
發表於 04-9-13 17:17 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

limma&ivybibi, 我們真係好耐無見啦∼∼∼
係呵, lim仔真係瘦左呀, 你又買左太陽車


大宅

積分: 1514


4564#
發表於 04-9-13 17:30 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

ivybibi, kittyhkbb~~
多謝捧場Collins d相呀!!! 真係瘦佐呀, 無佐個雙下巴啦!!

kittyhkbb~~
係呀, 我見吉之島有8折嘛, 同埋見佢病得咁辛苦咪買架車仔"乙米"下佢law, 不過佢都唔鐘意玩既!!
而家都唔知買咩玩具岩佢玩啦!! 成日去到反斗城都唔知買咩好, 我隻佬話我成日都買, 都唔係個囝需要, 係阿媽心理需要多d!
但我買野比個囝我會好開心!


男爵府

積分: 6804


4565#
發表於 04-9-13 17:37 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

limma, ok, talk tonight


禁止訪問

積分: 1170


4566#
發表於 04-9-13 18:30 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

4567#
發表於 04-9-13 19:49 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5505


4568#
發表於 04-9-13 21:24 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

**************************************************
[size=x-large]已收到製作月曆相片名單:

28/10[ahpei]
14/11[kittyhkbb]
14/11[limma]
18/11[CKBBQ]
26/11[Babysing]

please email to :﹝[email protected]
請於2004年9月22日前交相片否則當棄權論!
如有疑問, 請聯絡我(vvbaby)或veronica


**************************************************


大宅

積分: 4894


4569#
發表於 04-9-13 21:26 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

貝貝~
希望你快d好番...打倒"瘤瘤"...我會支持你o架!


男爵府

積分: 6804


4570#
發表於 04-9-13 21:53 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

豹媽:我梗歡迎啦(我代ivybibi答埋)

lim媽, 係呀, 我老公話唔買果架pooh車仔架, 係我夾硬拎簽佢張card買架~~其實豬女唔鍾意玩玩具架, 佢最鍾意玩實物, 例如:手袋, 手提, remote, etc....買玩具只係我鍾意者~~~


大宅

積分: 4095


4571#
發表於 04-9-13 22:19 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

慈愛的天父, 願您保守貝貝母嬰胎兒健康, 帶領信您的姊妹, 脫離病痛疾苦...阿門!

[quote]
豹豹媽媽 寫道:
nov03 papa,
恭喜你!!又有獎


別墅

積分: 764


4572#
發表於 04-9-13 22:53 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

cherrychung 寫道:
over over! 今期主提是泳衣,見到鍾家兩兄妹有份出賽請大家到時記得投佢地一票啦!


cherrychung,
多謝你話比我知, 我都無去個網站check!!!
又會咁啱個個參賽者都係著泳衣o既?! :wink:
見到自己對仔女d相上左個網站真係幾得意架! :mrgreen:
係呢, 幾時開始投票呢?

poonhui & sandylam,
已收到你地寄來的coupon, 麻煩哂兼多謝哂!

阿妹,
乜咁慘呀, 要做通宵?!:cry:
咁係被迫定自願做架?! 我仲以為係公開請d臨時工幫手添!
咁今日有無訓返夠本先?!

[size=large]貝貝,
衷心希望你安然無恙, 一切順順利利!
1103所有媽咪同bb支持你, 永遠在你身邊!!! :mrgreen:


洋房

積分: 457


4573#
發表於 04-9-13 22:54 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

Littlepigpig
千奇唔好漏左我呀!我去架

貝貝
希望你同BB都無事 默默祝福你

ivybibi 寫道:
[size=small]《Littlepigpig玩轉"村屋"》報名處

[size=x-small]日期:2004年9月26日(星期日)
地點:Littlepigpig屋企(大埔村屋)
時間:11:00後


[size=x-small]**歡迎各位參加~請自行加名!謝謝!
名額:25個大人


報名名單:
(1) ivybibi [size=x-small]sorry ar~我都要做節呀!所以唔黎得,你地玩得開心的la
(2) Limma
(3) cricri [size=x-small]confirm
(4) 貝貝 [size=x-small]confirm
(5) mandymfl [size=x-small]非常抱歉,要同屋企過節
(6) szeszebetty (2大+1B) [size=x-small]confirm
(7) 萬樂珠 [size=x-small]非常抱歉,要同屋企過節
(8) Sin神(2大1小) [size=x-small]confirm
(9) poonhui (2大1小) [size=x-small]confirm
(10) wahcarol
(11) yuling
(12) 冰極[size=x-small]confirm
(13) cherrychung
(14) VVbaby (2大1小) [size=x-small]confirm
(15) baby111 (1大1小)[size=x-small]confirm

Littlepigpig,
唔洗唔知點收科!你屋企可以容納到的。
係呢??你做邊個department??我公司同你同公司有生意上來往,may be我同你係電話度傾過計!hahaaa~~


eeeeeeeee, 我係r&d wor, 應該無傾過既........ 搵親我都無好野架, hehe.

我無時間溫晒書呀, 唔擔心, 因有d唔ok, 咪唔會多過12個family law, hehe! 搬左後,試過搵兩班friend黎開水池玩, 一次係40人左右(計埋小朋友),一次係20幾人, 不過兩次都唔係我做hold屎, 係另一媽咪攪晒d 野, e.g. 食物... 但我真係驚驚地, 因我物資有限, 又無經驗, 怕招呼不週呀! 仲有呀, 上幾次係出外玩水池, 大人小朋友都係出面空地玩, 但今次係bb, 可能廿幾三十人係屋企迫, d bb係地下爬到塞住晒, 唸起都好好笑. [/quote]


男爵府

積分: 5570


4574#
發表於 04-9-13 23:19 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

serenacheung,
我已經投左孖b10票啦~~~hahaaa!!


大宅

積分: 3820

醒目開學勳章


4575#
發表於 04-9-13 23:25 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

首先祝願所有病左的bb及爸爸媽媽快d好番遠離病魔.

貝貝,

願慈愛的天父保守看顧你和bb.

serenacheung

開始投票啦

ivybibi, kittyhkbb & limma,

我又要到呀得唔得?

Littlepigpig

sorry 926我唔黎啦


男爵府

積分: 5570


4576#
發表於 04-9-13 23:28 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

cherrychung,
人地幾時話打麻雀??我係29同30號約左人報仇,hahaaa~~~而且我屋企係唔打得麻雀架!費時教壞我個囝!
但係如果上黎我屋企我一定會與你的!因為我答應過你!

另外,可唔可以再email個royal garden floor plan比我呀??Thanks!!!


別墅

積分: 764


4577#
發表於 04-9-13 23:31 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

cherrychung,
係喎, 已經開始左! 唔該哂!

ivybibi,
嘩, 多謝支持, 無以為報, 唯有以"允文"相許, 好嗎???


大宅

積分: 3820

醒目開學勳章


4578#
發表於 04-9-13 23:35 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

ivybibi,

o下o麥你地唔係講緊打牌咩?! :mrgreen: 去收mail呢


男爵府

積分: 5505


4579#
發表於 04-9-13 23:36 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

家姐 & mandymfl,
係呀!簡直收買人命,人都癲,原先諗住2-3點就走得,點知要坐天光,因1點幾已經做完但要等中央通知先走得,雖然齋坐唔駛做但都好攰呢! ?-(
哈哈!係自願架,政府內部請架,下次真係要諗諗先做呀! :evil:
仲未訓夠呀,今日由9點幾訓到3點俾個電話嘈醒,先至發覺有好多人call我,真係大昏迷呀,今晚要早d訓啦,點補都補唔番添,點算好? :cry:
係呀,已投左你一票啦!

[size=large]願瘤瘤遠離貝貝,大人BB平安無事!


男爵府

積分: 5570


4580#
發表於 04-9-13 23:49 |只看該作者

Re: 1103媽咪會 (Part 8)

cherrychung,
係佢地一廂情願,唔洗理佢地!﹝hahaa~~kitty & limma,我諗你地講得笑!﹞

Thank you for your email.

vvbaby,
我見我琴晚樓下個票站成3點都仲係燈光火著就估到你都係未收工,但估唔到要通頂。下次唔好做啦~~~咁辛苦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo