想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4561#
發表於 12-7-26 09:01 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-26 08:34
哈哈!原來你怕亞媽架!
咁你喺佢面前咪用少d囉!
我c6自己都成日用電話打機,我有時見佢太沉迷,都 ...
因為我小x時媽咪好辛苦咁照顧我, 所以佢宜家講咩我都會盡量照佢說話做


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4562#
發表於 12-7-26 09:03 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-26 08:58
我想問大家一個問題呀!你地呢排有冇換床單、被舖、窗簾?我好想拆出來洗,但又怕bb唔鐘意,小器呀果d。其 ...
我覺得衛生重要D, 我每星期換一次架


別墅

積分: 615


4563#
發表於 12-7-26 09:05 |只看該作者

引用:我想問大家一個問題呀!你地呢排有冇換床單

原帖由 zarara188 於 12-07-26 發表
我想問大家一個問題呀!你地呢排有冇換床單、被舖、窗簾?我好想拆出來洗,但又怕bb唔鐘意,小器呀果d。其 ...
我有想換洗床單嘅衝動,但因為我依家唔可以咁大動作所以無換。乜原來換床單阿B都會小氣咩?




子爵府

積分: 13137


4564#
發表於 12-7-26 09:08 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-26+08:58+我

原帖由 雨嫣 於 12-07-26 發表
我覺得衛生重要D, 我每星期換一次架
你換?定叫c6?




I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


4565#
發表於 12-7-26 09:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-26+發表

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-26 發表
我有想換洗床單嘅衝動,但因為我依家唔可以咁大動作所以無換。乜原來換床單阿B都會小氣咩?



...
我都係道聽途說架咋!



I just want to have healthy babies!


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4566#
發表於 12-7-26 09:09 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-7-26 09:01
我一早講左今日要早起身叫佢早啲返,結果三點變四點半,話左唔可以遲到,已經唔肯起身仲要沖涼用45min,好 ...
唔好嬲啦, 宜家咩都以亞B為先, 你嬲亞B會知架, 佢會唔開心架


子爵府

積分: 13137


4567#
發表於 12-7-26 09:10 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-26+08:34+哈

原帖由 雨嫣 於 12-07-26 發表
因為我小x時媽咪好辛苦咁照顧我, 所以佢宜家講咩我都會盡量照佢說話做
哦!明白明白!佢哦你都係為你好!啱嘅!



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13931


4568#
發表於 12-7-26 09:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie_kaki+於+12-07-26+發

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
有時睇到其他jm生b分享我都俾我c6睇架,預先等佢知道要經歷幾多個鐘既痛楚,有時同你地講開d好笑嘢我又會話 ...
佢都由得我,不過有時會問下



魚魚媽


子爵府

積分: 13931


4569#
發表於 12-7-26 09:10 |只看該作者

引用:我想問大家一個問題呀!你地呢排有冇換床單

原帖由 zarara188 於 12-07-26 發表
我想問大家一個問題呀!你地呢排有冇換床單、被舖、窗簾?我好想拆出來洗,但又怕bb唔鐘意,小器呀果d。其 ...
我自己有。



魚魚媽


子爵府

積分: 13931


4570#
發表於 12-7-26 09:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-26+發表

原帖由 CHLORIS^^ 於 12-07-26 發表
我一早講左今日要早起身叫佢早啲返,結果三點變四點半,話左唔可以遲到,已經唔肯起身仲要沖涼用45min,好 ...
最後有無遲到?



魚魚媽


伯爵府

積分: 15109


4571#
發表於 12-7-26 09:12 |只看該作者

引用:我想問大家一個問題呀!你地呢排有冇換床單

原帖由 zarara188 於 12-07-26 發表
我想問大家一個問題呀!你地呢排有冇換床單、被舖、窗簾?我好想拆出來洗,但又怕bb唔鐘意,小器呀果d。其 ...
窗簾就無,床鋪常換




子爵府

積分: 13137


4572#
發表於 12-7-26 09:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zarara188+於+12-07-26+發表

原帖由 CHLORIS^^ 於 12-07-26 發表
我一早講左今日要早起身叫佢早啲返,結果三點變四點半,話左唔可以遲到,已經唔肯起身仲要沖涼用45min,好 ...
咁佢最後有冇跟埋你去呀?
算啦!平心靜氣同佢傾吓,講出你嘅感受,對大家會好d.



I just want to have healthy babies!


子爵府

積分: 13137


4573#
發表於 12-7-26 09:15 |只看該作者

引用:Quote:zarara188+發表於+12-7-26+08:58+我

原帖由 雨嫣 於 12-07-26 發表
我覺得衛生重要D, 我每星期換一次架
一星期一次?咁密架!我至少兩星期呀!
要晾曬好麻煩呀!



I just want to have healthy babies!


禁止訪問

積分: 1316


4574#
發表於 12-7-26 09:18 |只看該作者

引用:再update+截至今日25/7各同學們既小B週數如

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4575#
發表於 12-7-26 09:23 |只看該作者
zarara188 發表於 12-7-26 09:15
一星期一次?咁密架!我至少兩星期呀!
要晾曬好麻煩呀!

我買定幾套架, 換左出嚟等奶奶平時幫我地洗


伯爵府

積分: 15109


4576#
發表於 12-7-26 09:23 |只看該作者
神尾葉子 發表於 12-7-26 09:18
我新嚟報到
應該係7w
29/7見c+

歡迎呀!

但我想確認你真係29/7見c+? 星期日黎架喎


禁止訪問

積分: 1316


4577#
發表於 12-7-26 09:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4578#
發表於 12-7-26 09:27 |只看該作者
神尾葉子 發表於 12-7-26 09:18
我新嚟報到
應該係7w
29/7見c+
歡迎歡迎


禁止訪問

積分: 1316


4579#
發表於 12-7-26 09:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15109


4580#
發表於 12-7-26 09:34 |只看該作者
截至今日26/7各同學們既小B週數如下: (又加左新同學仔)

o = oscar

superkawai: 13wk4d
maggie: 13wk4d
chloris: 12wk6d o:26/7
ladystalk: 12wk2d
purybaby: 11wk5d/ 12wk2d(按size計) o: 30/7
雨嫣: 11wk4d/ 11wk8d(按size計) o: 24/7
summire123: 11wk4d o:3/8
adamanbaby: 11wk4d
doris: 11wk2d o: 31/7
mrs.simple: 11wk2d o: 6/8
zarara: 11wk1d o:1/8
pprlala: 10wk4d
mtlai: 10wk3d/ 11wk (按size計) o:31/7
crystal: 10wk2d o:10/8
tungkiu: 9wk5d o:13/8
jorlam: 9wk5d o: 16/8
katie: 9wk5d
神尾葉子: 7wk
ling: 6wk5d
dorathy: 6wk

*moledy: 我未搵到佢幾wk o: 10/8

如有錯漏, 請各同學仔隨時補充!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo