立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1029
別墅
積分: 813
積分: 931
原帖由 mckittylam 於 09-7-10 20:08 發表 Hi Immrsho, 我小兒都讀1B呀.
民房
積分: 16
積分: 3
原帖由 Nok2mum 於 09-7-13 09:24 發表 Hi, 我個仔都係1B 呀, 以後請多多指教:) 他的性格很好動, 希望能在田千開開心心的學習
原帖由 nana1208 於 09-7-13 19:56 發表 hi hi咁多位,本人新黎報到^^ 我兒子9月入讀田千1A班,請名位多多指教^^
複式洋房
積分: 368
積分: 242
積分: 500
積分: 151
原帖由 Immrsho 於 09-7-24 00:31 發表 Hi Nok2mum, 好啊又多個同學仔. 我都係新丁一名, 都係o個句'大家多d上o黎傾o下, 分享o下'. :lol
原帖由 mrx 於 09-8-25 13:43 發表 學校網頁已有校車時間,小朋友搭校車的家長門可去留意吓。
洋房
積分: 44
子爵府
積分: 12759
原帖由 shleung07 於 09-8-24 23:18 發表 我仔仔今年升小一,因為我要上班,由工人照顧他,唔知D功課深否,是否需要參加功課輔導班,各位家長有否好的功課輔導班介紹,我住在大埔中心。謝謝! ...
原帖由 Immrsho 於 09-9-1 17:56 發表 各位田千家長好! 今日第1日返學, 小兒話返學好開心! 我問佢今日返學做過什麼, 佢又講唔出, 激死!;p o禁你o地o既小朋友呢?
積分: 2854
原帖由 finayang 於 09-9-1 23:20 發表 My daughter is very happy too, but she can't tell what happened.
原帖由 MonAnson 於 09-9-3 22:09 發表 保良局田家炳千禧小學的各媽咪 請問幾時係開放日?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy