跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1029


441#
發表於 09-7-10 00:30 |只看該作者
Hi, 各位田千家長,我兒子原本都會在9月加入田千大家庭. 但是最近才收到直資小學通知有學位,所以阿仔的校服全部東西都無用武之地.有邊位家長有興趣pm我, 可以轉讓!!


別墅

積分: 813


442#
發表於 09-7-10 20:08 |只看該作者
Hi Immrsho,

我小兒都讀1B呀.


別墅

積分: 931


443#
發表於 09-7-11 23:59 |只看該作者
原帖由 mckittylam 於 09-7-10 20:08 發表
Hi Immrsho,

我小兒都讀1B呀.


Hi mckittylam,

同班同學仔wor 大家多d上o黎傾o下, 分享o下!:D


民房

積分: 16


444#
發表於 09-7-13 09:24 |只看該作者

回覆 1# Immrsho 的文章

Hi, 我個仔都係1B 呀, 以後請多多指教:)
他的性格很好動, 希望能在田千開開心心的學習


民房

積分: 3


445#
發表於 09-7-13 19:56 |只看該作者
hi hi咁多位,本人新黎報到^^
我兒子9月入讀田千1A班,請名位多多指教^^


別墅

積分: 931


446#
發表於 09-7-24 00:31 |只看該作者
原帖由 Nok2mum 於 09-7-13 09:24 發表
Hi, 我個仔都係1B 呀, 以後請多多指教:)
他的性格很好動, 希望能在田千開開心心的學習



Hi Nok2mum,

好啊又多個同學仔. 我都係新丁一名, 都係o個句'大家多d上o黎傾o下, 分享o下'. :lol


別墅

積分: 931


447#
發表於 09-7-24 00:36 |只看該作者
歡迎你.

原帖由 nana1208 於 09-7-13 19:56 發表
hi hi咁多位,本人新黎報到^^
我兒子9月入讀田千1A班,請名位多多指教^^


複式洋房

積分: 368


448#
發表於 09-8-12 10:28 |只看該作者

點解會選田家炳小學

想問問田有什麼好? 你地會選擇呢間學校? 我囡囡出年入讀小一, 現正搜集資料, 請幫忙, THANKS!


複式洋房

積分: 242


449#
發表於 09-8-23 16:21 |只看該作者
My daughter is in 1A.


複式洋房

積分: 500


450#
發表於 09-8-24 23:18 |只看該作者

小一功課輔導班

我仔仔今年升小一,因為我要上班,由工人照顧他,唔知D功課深否,是否需要參加功課輔導班,各位家長有否好的功課輔導班介紹,我住在大埔中心。謝謝!


複式洋房

積分: 151


451#
發表於 09-8-25 13:43 |只看該作者
學校網頁已有校車時間,小朋友搭校車的家長門可去留意吓。


複式洋房

積分: 500


452#
發表於 09-8-25 23:18 |只看該作者
我個仔都係1B班,到時多聯絡。
原帖由 Immrsho 於 09-7-24 00:31 發表



Hi Nok2mum,

好啊又多個同學仔. 我都係新丁一名, 都係o個句'大家多d上o黎傾o下, 分享o下'. :lol


複式洋房

積分: 500


453#
發表於 09-8-25 23:20 |只看該作者
今日校車保母已致電聯絡,通知上車時間了。
原帖由 mrx 於 09-8-25 13:43 發表
學校網頁已有校車時間,小朋友搭校車的家長門可去留意吓。


別墅

積分: 931


454#
發表於 09-9-1 17:56 |只看該作者

開學日

各位田千家長好!

今日第1日返學, 小兒話返學好開心! 我問佢今日返學做過什麼, 佢又講唔出, 激死!;p o禁你o地o既小朋友呢?


洋房

積分: 44


455#
發表於 09-9-1 21:40 |只看該作者

回覆 1# Immrsho 的文章

佢都好開心,仲識到個新同學,希望佢適應到新生活


子爵府

積分: 12759


456#
發表於 09-9-1 21:43 |只看該作者
原帖由 shleung07 於 09-8-24 23:18 發表
我仔仔今年升小一,因為我要上班,由工人照顧他,唔知D功課深否,是否需要參加功課輔導班,各位家長有否好的功課輔導班介紹,我住在大埔中心。謝謝! ...


shleung,
我個女都在大埔中心上車的, 通常我都會送個囡上車的, 不過你個仔小一, 唔駛咁快參加功課輔導班. 因為佢地d功課唔係太深. 佢有留心一定攪得掂.
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


複式洋房

積分: 500


457#
發表於 09-9-1 22:55 |只看該作者
我仔仔都係呀
原帖由 Immrsho 於 09-9-1 17:56 發表
各位田千家長好!

今日第1日返學, 小兒話返學好開心! 我問佢今日返學做過什麼, 佢又講唔出, 激死!;p o禁你o地o既小朋友呢?


複式洋房

積分: 242


458#
發表於 09-9-1 23:20 |只看該作者
My daughter is very happy too, but she can't tell what happened.


原帖由 Immrsho 於 09-9-1 17:56 發表
各位田千家長好!

今日第1日返學, 小兒話返學好開心! 我問佢今日返學做過什麼, 佢又講唔出, 激死!;p o禁你o地o既小朋友呢?


大宅

積分: 2854


459#
發表於 09-9-3 22:09 |只看該作者
保良局田家炳千禧小學的各媽咪
請問幾時係開放日?



原帖由 finayang 於 09-9-1 23:20 發表
My daughter is very happy too, but she can't tell what happened.



子爵府

積分: 12759


460#
發表於 09-9-3 23:26 |只看該作者
19/9, 不過唔知係全日定半日.

原帖由 MonAnson 於 09-9-3 22:09 發表
保良局田家炳千禧小學的各媽咪
請問幾時係開放日?
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo