各位
等我都報告吓孖b今日的情況.
今日d小朋友醒左好多, 行到學校附近已經見到有人喊, 而大b就同孖爸講要返屋企, 去到學校門口真係好壯觀, 成80%的小朋友都喊緊, 大b都唔例外:-( :-( , 細b好勁完全沒有喊, 還自己行入學校, 大b就要老師夾佢入學校, 勁喊! 真係有d心痛!
12:15pm 去接放學見到老師&校長話大b入到學校見到thomas 玩具已經收sing. 重可以食晒飯, 但唔飲湯!
他們明天已經可以試睡午覺, 2:15pm 放學, 不過我已經請左假想接佢地放學, 所以要求照舊12:15pm 接佢地放學.
原文章由 wyk 於 07-9-6 14:15 發表 
星期六姐姐放假,我一支公對住阿仔,唔知點打發好,上次甘arm約左位媽咪開生日會,今次去邊好呢
,大家有無題意呀!
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)