跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28259


441#
發表於 07-9-6 10:15 |只看該作者
我尋日都同婆婆講過下, 我同事教我, 佢個囝以前又係咁, 叫我蝦仔病好後, 連續飲一個月, 鰸魚肉 / 百合淮生豬展湯, 佢話之後果年真係冇事.

婆婆建議我, 唔好煲咁多呢 d 湯比蝦仔, 只可以 1 wk 兩三次, 唔好日日, 佢話始終係中藥, 蝦仔唔可以太涼 / 太多中藥, 不過都係既, 蝦仔既體質唔係話勁燥, 似足我既體質

佢都 agree 我日日朝早比一匙燕窩佢食仲好.


原文章由 tupytupy 於 07-9-5 17:22 發表
你無用五指毛桃喎,呢樣先係關鍵呀,佢專針對氣管敏感架
[/url]


公爵府

積分: 28259


442#
發表於 07-9-6 10:16 |只看該作者
anyway, 好多謝你既資料, 其實咩黎? 我諗我都可以飲下, 我氣管都係好易敏感, 尤其冬天.

原文章由 tupytupy 於 07-9-5 17:22 發表
你無用五指毛桃喎,呢樣先係關鍵呀,佢專針對氣管敏感架
[/url]


公爵府

積分: 28259


443#
發表於 07-9-6 11:09 |只看該作者
.... 蝦仔好曳呀, 又超級硬頸, 婆婆都頂佢唔順, 我都湊得好辛苦, 要捱到幾時呀 :-( :-(

婆婆話佢, 病都咁曳, 快 d 返學喇, 湊佢唔掂
[/url]


侯爵府

積分: 22642


444#
發表於 07-9-6 12:10 |只看該作者
返黎喇........




報告下先,


入學校門口無喊, 仲笑添, 昨日我同瑤講左大半日, 返學要笑呢....
點知見佢一入全日班課室又係咁喊, c都想mss抱佢, miss係咁幫瑤抹眼淚, 後來返回自己課室, 喊左一陣, 就無事了.......


侯爵府

積分: 20065


445#
發表於 07-9-6 12:18 |只看該作者
曳得過我個仔, 佢食親飯, 一係擰頭唔食走左去, 一係食2啖又走左去, 再唔係含飯, 含到咁上下lur番晒出黎, 佢連飲水都含呀, 又係lur番出黎
原文章由 蝦蝦 於 07-9-6 10:03 發表
最可怕既事開始發生 我妹妹個囝又係咁, 餐餐入黎食飯實比我 & 婆婆哦住黎食, 又係含飯


男爵府

積分: 8509


446#
發表於 07-9-6 14:12 |只看該作者



原文章由 chanfan 於 07-9-6 12:18 發表
曳得過我個仔, 佢食親飯, 一係擰頭唔食走左去, 一係食2啖又走左去, 再唔係含飯, 含到咁上下lur番晒出黎, 佢連飲水都含呀, 又係lur番出黎
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


伯爵府

積分: 16533

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


447#
發表於 07-9-6 14:13 |只看該作者
噚日放工坐地鐵時,老師打電話比我,話阿仔除左開學日我係到摟計外,跟住兩日都好乖又肯食茶點,最好笑老師話阿仔做左每事問,乜野都問一餐,有時放功課入書包唔得,或掛唔到杯袋,又叫老師,做到後又問老師係咪甘,我話比老師聽阿仔在家都係每事問架,最煩係佢明知自己知道都要問你,我會答佢:“你話係乜呀?”,跟住佢就會講個答案出黎。


伯爵府

積分: 16533

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


448#
發表於 07-9-6 14:15 |只看該作者
星期六姐姐放假,我一支公對住阿仔,唔知點打發好,上次甘arm約左位媽咪開生日會,今次去邊好呢 ,大家有無題意呀!


男爵府

積分: 8509


449#
發表於 07-9-6 14:51 |只看該作者
各位

等我都報告吓孖b今日的情況.

今日d小朋友醒左好多, 行到學校附近已經見到有人喊, 而大b就同孖爸講要返屋企, 去到學校門口真係好壯觀, 成80%的小朋友都喊緊, 大b都唔例外:-( :-( , 細b好勁完全沒有喊, 還自己行入學校, 大b就要老師夾佢入學校, 勁喊! 真係有d心痛!
12:15pm 去接放學見到老師&校長話大b入到學校見到thomas 玩具已經收sing. 重可以食晒飯, 但唔飲湯!
他們明天已經可以試睡午覺, 2:15pm 放學, 不過我已經請左假想接佢地放學, 所以要求照舊12:15pm 接佢地放學.


原文章由 wyk 於 07-9-6 14:15 發表
星期六姐姐放假,我一支公對住阿仔,唔知點打發好,上次甘arm約左位媽咪開生日會,今次去邊好呢 ,大家有無題意呀!
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


450#
發表於 07-9-6 16:29 |只看該作者
點解冇晒人


原文章由 Mrswong1998 於 07-9-6 14:51 發表
各位

等我都報告吓孖b今日的情況.

今日d小朋友醒左好多, 行到學校附近已經見到有人喊, 而大b就同孖爸講要返屋企, 去到學校門口真係好壯觀, 成80%的小朋友都喊緊, 大b都唔例外:-( :-( , 細b好勁完全沒有喊, 還自己 ...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


侯爵府

積分: 22642


451#
發表於 07-9-6 16:29 |只看該作者
今日牛欄咩事.......做物咁靜........


男爵府

積分: 8509


452#
發表於 07-9-6 16:31 |只看該作者
wyk

去圖書館啦!

原文章由 wyk 於 07-9-6 14:15 發表
星期六姐姐放假,我一支公對住阿仔,唔知點打發好,上次甘arm約左位媽咪開生日會,今次去邊好呢 ,大家有無題意呀!
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


侯爵府

積分: 22642


453#
發表於 07-9-6 16:31 |只看該作者
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-6 14:51 發表
各位

等我都報告吓孖b今日的情況.

今日d小朋友醒左好多, 行到學校附近已經見到有人喊, 而大b就同孖爸講要返屋企, 去到學校門口真係好壯觀, 成80%的小朋友都喊緊, 大b都唔例外:-( :-( , 細b好勁完全沒有喊, 還自己 ...



見到其他小朋友喊, 自已個一定跟住喊....

大b都ok喇, 咁快收聲, 叻仔....


公爵府

積分: 28259


454#
發表於 07-9-6 16:48 |只看該作者
都冇乜牛氣, 我呢隻牛咪周圍蕩囉 :cry: 條腰好痛, 冇心機


原文章由 mayken1612 於 07-9-6 16:29 發表
今日牛欄咩事.......做物咁靜........
[/url]


公爵府

積分: 28259


455#
發表於 07-9-6 16:49 |只看該作者
蝦仔返學, 我咪又好似黃太 & may 你地咁囉 不過全班 30 個人齊人, 又一齊喊, 就真係好莊觀 :mrgreen:


原文章由 mayken1612 於 07-9-6 16:31 發表
見到其他小朋友喊, 自已個一定跟住喊....

大b都ok喇, 咁快收聲, 叻仔....
[/url]


公爵府

積分: 28259


456#
發表於 07-9-6 16:50 |只看該作者
蝦仔下個 wk 返學, 又要重新適應過啦, 新生都開左學成個禮拜, 蝦仔咁岩又病左冇返, 唔駛怕新生分薄左老師 & 姨姨.

蝦仔好嗲老師佢地, 又係成日夾實.
[/url]


男爵府

積分: 8509


457#
發表於 07-9-6 17:03 |只看該作者
蝦蝦

蝦仔好d未?


原文章由 蝦蝦 於 07-9-6 16:50 發表
蝦仔下個 wk 返學, 又要重新適應過啦, 新生都開左學成個禮拜, 蝦仔咁岩又病左冇返, 唔駛怕新生分薄左老師 & 姨姨.

蝦仔好嗲老師佢地, 又係成日夾實. ...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


侯爵府

積分: 22642


458#
發表於 07-9-6 17:04 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-6 16:50 發表
蝦仔下個 wk 返學, 又要重新適應過啦, 新生都開左學成個禮拜, 蝦仔咁岩又病左冇返, 唔駛怕新生分薄左老師 & 姨姨.

蝦仔好嗲老師佢地, 又係成日夾實. ...



我今日裝入去睇, 都見瑤係咁想夾實d miss 唔放喇......


侯爵府

積分: 22642


459#
發表於 07-9-6 17:05 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-6 16:49 發表
蝦仔返學, 我咪又好似黃太 & may 你地咁囉 不過全班 30 個人齊人, 又一齊喊, 就真係好莊觀 :mrgreen:



我係外面聽到d喊聲都好莊觀................


侯爵府

積分: 22642


460#
發表於 07-9-6 17:08 |只看該作者
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-6 17:03 發表
蝦蝦

蝦仔好d未?



都病左好多日了..........快d好......快d好......快d好......快d好......快d好......快d好......快d好......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo