跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6482


441#
發表於 08-1-12 18:32 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-12 15:05 發表
我一個中SIZE既斜揹袋已經攪得掂,真係好輕便~~~
你係咪拎好多條片,好多衫仔呀、被仔呀果D呀?


片我會帶4條...濕紙巾
仲有換片墊,手巾仔,冷0既時候有被仔
衫仔就去遠0既地方先會帶多套 !!
仲有奶咀 !!!
加埋自己0既銀包電話等...
個袋已經好重


男爵府

積分: 6482


442#
發表於 08-1-12 18:34 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-12 16:14 發表
我早2日去做產後檢查.. 要做抺片.. 呢2日就又有血流出黎.. 都唔知係惡露未清定係黎m.. 阿b呢家7個星期多.. 我又全人奶.. 無理由咁快黎m架..
你地有無咁的情況呀? ...



我仲未做產後檢查呀
原本約左尋日..但係撞左我個仔0既覆診期
所以..我要遲d先去做 !!
全人奶應該冇咁快黎m...
可能係比佢檢查整損左係咪呀 ?


男爵府

積分: 6482


443#
發表於 08-1-12 18:34 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-12 16:19 發表
我都想講,我好似黎番m!!!
尋晚開始既,但份量勁少,少到好似有dd血跟分泌出咁,巾上唔多,通常都係去完vv抹時先見有dd粉色血。



下..咁都算黎m ??
乜全人奶唔係唔會咁快0既咩?


男爵府

積分: 7224


444#
發表於 08-1-12 20:39 |只看該作者
依?係邊到做產後檢查架?自己book定係醫院安排架?點解無人叫我做既?
原文章由 JD11 於 08-1-12 16:14 發表
我早2日去做產後檢查.. 要做抺片.. 呢2日就又有血流出黎.. 都唔知係惡露未清定係黎m.. 阿b呢家7個星期多.. 我又全人奶.. 無理由咁快黎m架..
你地有無咁的情況呀? ...


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


445#
發表於 08-1-12 21:49 |只看該作者
如果係正苦醫院生,生完同bb番健康院登記時姑娘應該會幫你book埋6星期後既產後檢查,如果私家醫生接生,應該生完就搵番接生果個醫生做產檢。

原文章由 余魚媽 於 08-1-12 20:39 發表
依?係邊到做產後檢查架?自己book定係醫院安排架?點解無人叫我做既?
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 7224


446#
發表於 08-1-12 22:17 |只看該作者
請問知唔知係私家生完可唔可以係健康院/政府(正苦!haha!)到做番呢?我都有係政府做產前檢查o架。
原文章由 tsznok 於 08-1-12 21:49 發表
如果係正苦醫院生,生完同bb番健康院登記時姑娘應該會幫你book埋6星期後既產後檢查,如果私家醫生接生,應該生完就搵番接生果個醫生做產檢。


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


447#
發表於 08-1-13 08:50 |只看該作者
緊係得啦,你打番去健康院book期就ok傢喇~~
咦?乜你生完冇同bb番健康院登記咩?如果有的話,應該會o向第一次登記時幫你約埋產後檢查傢喎~

原文章由 余魚媽 於 08-1-12 22:17 發表
請問知唔知係私家生完可唔可以係健康院/政府(正苦!haha!)到做番呢?我都有係政府做產前檢查o架。
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


別墅

積分: 764


448#
發表於 08-1-13 09:16 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-12 16:19 發表
我都想講,我好似黎番m!!!
尋晚開始既,但份量勁少,少到好似有dd血跟分泌出咁,巾上唔多,通常都係去完vv抹時先見有dd粉色血。

我咪就係咁囉.. 都唔知究竟係乜黎.. 我今日都仲有呀..


男爵府

積分: 7224


449#
發表於 08-1-13 09:20 |只看該作者
亞b有去檢查呀。但佢地無話我知有產後檢查呢樣野。
我星期一打去問下先。
謝謝。
原文章由 tsznok 於 08-1-13 08:50 發表
緊係得啦,你打番去健康院book期就ok傢喇~~
咦?乜你生完冇同bb番健康院登記咩?如果有的話,應該會o向第一次登記時幫你約埋產後檢查傢喎~


男爵府

積分: 7224


450#
發表於 08-1-13 09:22 |只看該作者
我個中醫話如果係啡色既就係惡露,紅色既就係m,不過我暫時都兩樣都無(touch wood)。
原文章由 JD11 於 08-1-13 09:16 發表

我咪就係咁囉.. 都唔知究竟係乜黎.. 我今日都仲有呀..


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


451#
發表於 08-1-13 10:15 |只看該作者
我覺得係m,冇錯餵全人奶係應該唔會咁快有m,但以前都聽過,有d人都會照有m到,只係份量會少d,同埋好快就完事。
其實我上兩胎都係生完4-5星期就黎番,果時我都有餵人奶,不過8餐有2餐要補奶粉果隻。我今日so far都冇見有血,可能已經黎完lu~

原文章由 JD11 於 08-1-13 09:16 發表

我咪就係咁囉.. 都唔知究竟係乜黎.. 我今日都仲有呀..
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


別墅

積分: 764


452#
發表於 08-1-14 17:50 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-13 10:15 發表
我覺得係m,冇錯餵全人奶係應該唔會咁快有m,但以前都聽過,有d人都會照有m到,只係份量會少d,同埋好快就完事。
其實我上兩胎都係生完4-5星期就黎番,果時我都有餵人奶,不過8餐有2餐要補奶粉果隻。我今日so far都冇見有血 ...

我估都係囉.. 我今日都有少少.. 係鮮紅色的..
三寶媽.. 我結果買左avent個軟墊.. 都fit到個cup位.. 但平一截..
套左落去.. 都有噴奶反應.. 好快我就pump到8安.. 但按埋摩都係得12安.. 我估我到頂.. 無可能再多奶了.. 不過都已經夠阿b食..


別墅

積分: 764


453#
發表於 08-1-14 17:51 |只看該作者
明天要返工喇.. 今日成個人都好低落.. 好唔捨得阿囡呀.. :-( :-( :-(


複式洋房

積分: 397


454#
發表於 08-1-14 17:59 |只看該作者
我估你自己同bb都要d時間適應下呢...加油呀!!
唔好咁唔開心啦...^_~

原文章由 JD11 於 08-1-14 17:51 發表
明天要返工喇.. 今日成個人都好低落.. 好唔捨得阿囡呀.. :-( :-( :-(


男爵府

積分: 7224


455#
發表於 08-1-14 19:14 |只看該作者
JD11,
你好勁呀!可以泵到8-12安。
想請問你是否用avent軟墊fit落個amenda奶泵?我用緊medela又唔知得唔得?
用左軟墊會泵得好d嗎?而家我只可泵到4安左右,因為我覺得痛所以停,我估係未泵清,
quote]原文章由 JD11 於 08-1-14 17:50 發表

我估都係囉.. 我今日都有少少.. 係鮮紅色的..
三寶媽.. 我結果買左avent個軟墊.. 都fit到個cup位.. 但平一截..
套左落去.. 都有噴奶反應.. 好快我就pump到8安.. 但按埋摩都係得12安.. 我估我到頂.. 無可能再多奶了 ... [/quote]


別墅

積分: 764


456#
發表於 08-1-14 20:22 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 08-1-14 19:14 發表
JD11,
你好勁呀!可以泵到8-12安。
想請問你是否用avent軟墊fit落個amenda奶泵?我用緊medela又唔知得唔得?
用左軟墊會泵得好d嗎?而家我只可泵到4安左右,因為我覺得痛所以停,我估係未泵清,
quote]原文章由 JD11 於 08-1-14 17 ...

係呀.. 我係加落去ameda奶泵度的..
我都係問個sales fit唔fit到的.. 你不如去問下baby outlet個sales吖..
加左個軟墊.. 我覺得舒服少少.. 同多左奶柱.. 但無多到奶囉..
你有無按摩下先呀.. 再泵呀? 同埋.. 唔好較咁大力.. 咪無咁痛囉..


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


457#
發表於 08-1-14 22:07 |只看該作者
你真係醒目!我又冇諗過可以用avent果個~~~
其實...我估短期內都唔多使用泵喇,因為我決定做全職奶媽,下星期番公司傾數...

原文章由 JD11 於 08-1-14 17:50 發表

我估都係囉.. 我今日都有少少.. 係鮮紅色的..
三寶媽.. 我結果買左avent個軟墊.. 都fit到個cup位.. 但平一截..
套左落去.. 都有噴奶反應.. 好快我就pump到8安.. 但按埋摩都係得12安.. 我估我到頂.. 無可能再多奶了 ...
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


男爵府

積分: 6482


458#
發表於 08-1-15 09:05 |只看該作者
原文章由 JD11 於 08-1-14 17:50 發表

我估都係囉.. 我今日都有少少.. 係鮮紅色的..
三寶媽.. 我結果買左avent個軟墊.. 都fit到個cup位.. 但平一截..
套左落去.. 都有噴奶反應.. 好快我就pump到8安.. 但按埋摩都係得12安.. 我估我到頂.. 無可能再多奶了 ...


12安...羨慕死人啦
我6安已經到頂
平時多數都係4安咋 (2邊加埋)


男爵府

積分: 6482


459#
發表於 08-1-15 09:07 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 08-1-14 22:07 發表
你真係醒目!我又冇諗過可以用avent果個~~~
其實...我估短期內都唔多使用泵喇,因為我決定做全職奶媽,下星期番公司傾數...



下...你唔做野啦 ?
不過講真...可以0既我都想自己一手揍大個仔 !


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


460#
發表於 08-1-15 09:59 |只看該作者
其實你係咪泵得好密呀?我唔算密,頂盡早午晚3次,夾埋每日儲開既spare最多都係15-18安,有時懶泵得一次,都係一日儲7安左右,哈哈~~~
尋晚同老公講起都唔使儲spare啦...佢話唔好,照泵,因為可以益下2個哥哥喎。

原文章由 phoebe_liu 於 08-1-15 09:05 發表


12安...羨慕死人啦
我6安已經到頂
平時多數都係4安咋 (2邊加埋)
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo