自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


男爵府

積分: 6541


441#
發表於 14-10-7 12:39 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:16
回覆 Sindy 的帖子

請以点列式回覆我, 如果你的子女問了你这麼多問題, 你用幾句大範圍的說話去說服自己子 ...
難道你覺得作完一篇文, 你既子女就會聽你支笛?


禁止訪問

積分: 3754


442#
發表於 14-10-7 13:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Kateff 於 14-10-07 發表剛剛

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3754


443#
發表於 14-10-7 13:08 |只看該作者

引用:如果香港係法治社會,犯法係佢地的錯,可以

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9899


444#
發表於 14-10-7 13:10 |只看該作者
假設你要求大假由10日加到14日,你上司話吾可以,因為公司吾批,你決定霸佔公司門口,吾俾其他人返工黎迫使公司就範,理由係你太愛自由,要放多d假。當然長工同事吾會受到好大影響,因為佢地係月薪計,但公司亦有日薪計嘅清潔工同修理工人,佢地每個月收入緊緊夠生活,冇多餘積蓄,冇左兩個星期人工,吾只冇得食,佢哋嘅仔女連校車/學費都無錢交。
所以而家吾係淨係返少兩個星期工嘅問題!
仲有你上司吾係決策人,只係執行決定,要拗又夠薑嘅請去你大老闆度!


大宅

積分: 2882


445#
發表於 14-10-7 13:10 |只看該作者
回覆 Kateff 的帖子

所以我話暴力非禮打人嗰啲反對者錯囉...正正常常各有各意見,無話對錯架....


禁止訪問

積分: 3754


446#
發表於 14-10-7 13:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表本

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3754


447#
發表於 14-10-7 13:34 |只看該作者

引用:你贊成武力清場?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5445

玩具勳章


448#
發表於 14-10-7 13:35 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

好多問題係要雙方或多方有互動先產生到出來,你偏埋一邊不如唔好講到咁正直啦,索性話你只撐誰,誰怕誰


男爵府

積分: 7852


449#
發表於 14-10-7 13:58 |只看該作者
本帖最後由 rosetina 於 14-10-7 13:59 編輯

你班佔中示威者口口聲聲話要梁振英下台. 咁你地系咪已有特首人選呀?
搵邊個做呀? 可以話比我地知嗎?

點評

babie2  Hee hee  Mr. Lai!   發表於 14-10-7 14:41


複式洋房

積分: 167


450#
發表於 14-10-7 14:08 |只看該作者
回覆 矇查查 的帖子

佔中者, 你們有沒有問過其他人的意願, 你們不能代表我們, 更不能聲稱代表香港人.


大宅

積分: 1549


451#
發表於 14-10-7 14:08 |只看該作者
梁振英, 講乜都好似無講過咁, ...
係咁e搵林鄭頂住先


洋房

積分: 100


452#
發表於 14-10-7 14:34 |只看該作者
回覆 為人子女 的帖子

世界上沒有絕對公平的社會,你去邊度都搵吾到。但係香港,其實比起世界上好多地方已相對公平,只要你肯努力就有機會,就算系低下層都有出頭天。希望不要只是問人應比你幾多?應問下自己付出了幾多?

點評

babie2  Well said!!  發表於 14-10-7 14:42
rosetina  同意  發表於 14-10-7 14:36


禁止訪問

積分: 17185

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章


453#
發表於 14-10-7 14:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 100


454#
發表於 14-10-7 14:56 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

銅鑼灣喜記辣蟹老闆廖偉文上周五被指與佔中者碰撞時懷疑非禮女士,當場被警方帶走,他昨日攜同妻子及律師召開記者招待會,澄清當日並沒有非禮意圖,又指自己未被起訴,指責《蘋果日報》報道失實,損其聲譽。

[size=1.6]
[size=1.3]© 頭條日報 ■喜記辣蟹老闆廖偉文,在妻子陪同下展示傷勢。
  廖偉文表示,事後公司受到惡意攻擊,包括虛構外賣、虛構訂位等,更有人到餐廳只坐卻不落單。他指出,自佔領行動開始後,生意額跌了七成,如佔領行動再延長兩、三周,店舖會有倒閉危機。他又表示,現正聯絡受佔中影響的商戶,考慮從民事途徑向佔中發起人追討賠償。

  廖偉文指,自己當日並沒有非禮意圖,只是想跟佔中者理論。他被問到會否對當日行為感到後悔時,其律師隨即指出廖沒有做錯事,廖表示當日其實不是想做傷害人的事。

  廖偉文認為,有傳媒誤導市民,混淆視聽,表示已經發出律師信予壹傳媒,就《蘋果日報》沒有進一步核實的情況下報道失實,損害其聲譽一事,要求對方作賠償及澄清。昨日的記者會又拒絕了《蘋果日報》記者採訪,職員表示沒有邀請該報出席記招


公爵府

積分: 27110

2024年龍年勳章 畀面勳章


455#
發表於 14-10-7 15:54 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

樓主失蹤了

點評

小魚3b  係喎,好多jm等緊佢   發表於 14-10-7 21:25


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


456#
發表於 14-10-7 18:12 |只看該作者
ivylam82 發表於 14-10-7 12:18
回覆 Sindy 的帖子

我想講,就算嗰個拉盲人過路既人係幫倒忙,我都欣賞佢努力幫人既心,仲未明?
問題就係呢度啦, 你會話比佢幫/教佢咩叫幫倒忙, 你叫佢唔好咁, 但佢唔聽丫麻...點會想睇住佢錯落去? (呢個錯, 係講佢方法錯, 唔係個心錯)


禁止訪問

積分: 1404


457#
發表於 14-10-7 18:25 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2350


458#
發表於 14-10-7 20:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2882


459#
發表於 14-10-7 21:00 |只看該作者

回覆:Sindy 的帖子

話佢唔聽可以遁遁善誘,亦可以合情合理合法地出手阻止,我一向都話覺得佢犯法就跟程序拉佢,只是不認同人生攻擊同身體傷害,我教仔亦反對體罰。




珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


460#
發表於 14-10-7 21:10 |只看該作者
ivylam82 發表於 14-10-7 21:00
話佢唔聽可以遁遁善誘,亦可以合情合理合法地出手阻止,我一向都話覺得佢犯法就跟程序拉佢,只是不認同人生 ...
你可以問下呢度JM, 我都係反對體罰的, 循循善誘係啱, 不過係有極大傷害時, 就無選擇權架喇.. 我宗旨就係咁, 所以當我堅決say no時, 我D細路就會好清楚有幾嚴重, 因為唔嚴重我係從傍誘導的, 比選擇權佢地的, 而家班友仔, 講又唔聽, 鬧又唔聽, 連打都唔聽.. 唉... 無氣...不過有個好處, 令我可以都睇下我教法有乜可以改善既地方...點解而家既香港, 會教出咁樣既下一代.... 咁樣既下一代, 只會比人地國家既精英取代... 呢個係一個咩既社會, 大人係好清楚架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo