原文章由 mavis_chiu 於 08-7-22 14:24 發表
唔好咁講, 大家揍仔女都會有超激氣的時候, 小朋友的trouble 2 係人人都會經歷的. 我個人覺得小朋友返托兒所好, 返學好, 都係一個比小朋友同大人的一個體驗, 可能有意外收穫呢!
我都希望逸希會返學之後學講野多d, 識 ...
我又唔可以樣樣順佢意, 例如:睇住電視來食, 食味精野...!!! 我知道, 婆婆湊的時候, 試過好多次, 比佢玩住水來食... 99又日日帶佢去茶樓...
所以, 佢而加係度作反!
完喇,家下升左班,所以friday又要返pg喇;不過我無再續個course,所以返多4堂就完晒呢間pg。
我開始有d懷念3~4個月大o既酌b,好乖,任我舞,唔識擰頭,永無say no
