在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15067


441#
發表於 08-7-22 21:11 |只看該作者
原文章由 garrickmum 於 08-7-22 17:17 發表
不過一開始就全日, 可能媽咪會舍得, 因為真係會好唔慣呢 ...

如果一切順利, 我打算提早造人or找份part-time做下!

不過, 我會5點準時接佢放學, 再帶佢去下圖書館/行下街/outdoor playground.
星期六, 我地唔返學啦, 星期六日都係family day!

今日帶佐汶汶去中央圖書館, 好正! 汶汶好中意個玩具圖書館! 今日咁岩學校參觀cancel佐, 先有的入去玩!

[ 本文章最後由 jjtseung 於 08-7-22 21:18 編輯 ]


伯爵府

積分: 15067


442#
發表於 08-7-22 21:29 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-22 14:24 發表
唔好咁講, 大家揍仔女都會有超激氣的時候, 小朋友的trouble 2 係人人都會經歷的. 我個人覺得小朋友返托兒所好, 返學好, 都係一個比小朋友同大人的一個體驗, 可能有意外收穫呢!
我都希望逸希會返學之後學講野多d, 識 ...


唉... 小朋友難教都仲頂到, 階段性的trouble 2我都理解... 我而加最頭痛的係佢食飯, 真係煩C人! 佢又唔肯飲奶幫補少少, 簡直係樹煉仙... 我又唔可以樣樣順佢意, 例如:睇住電視來食, 食味精野...!!! 我知道, 婆婆湊的時候, 試過好多次, 比佢玩住水來食... 99又日日帶佢去茶樓... 所以, 佢而加係度作反!


大宅

積分: 1011


443#
發表於 08-7-23 08:51 |只看該作者
食野方面唔洗咁擔心啦, 汶汶其實算食得唔錯, 一日食4/5餐, garrick 好似汶汶咁大, 一日只係2餐正餐(多數食唔晒)+3支奶, 甚少零食, 我之前都好depress, 成日逼佢食, 攪到佢依家對食物好似失去興趣, 唉, 所以如果哄過她都唔食, 就由得佢啦, 千祈唔好失感情

原文章由 jjtseung 於 08-7-22 19:43 發表
多謝你地的支持! 汶婆都覺得比汶汶返學會好些, 因為佢都覺得汶汶的求知欲好強, 專著力好差, 如果有適當的引導會學習得快而得法! 加上佢而加真係好多主意, 成日要你如何如何跟佢玩, 做錯佐會走來糾正我地... 除佐去街 ...

XXX

[]


大宅

積分: 1011


444#
發表於 08-7-23 09:08 |只看該作者
汶汶真係好叻女, 你覺得佢專注力差, 其實佢只係對某些事暫事不感興趣, or 好似配對咁, 佢已經識左而你唔知呢

小朋友返全日, 可能最難適應係阿媽, 到時可能喊果個係你唔係汶汶 仲有, 預左小朋友返左學之後會病多d呵


原文章由 jjtseung 於 08-7-22 20:06 發表


返全日ㄚ! 呢間真係幾好, 我之前以為淨係幫人湊B, 原來佢地上下午都有上堂, 有音樂/唱遊堂, 聽故事, 做勞作, 每月都有唔同的主題(例如:消防員...), 我之前放棄的果間N1都無咁豐富! 真係好感激~~~ 仲有一 ...


XXX

[]


大宅

積分: 1011


445#
發表於 08-7-23 09:15 |只看該作者
我都有去過呀! 真係幾好玩架, 不過都幾難book, 我有時返hk, 我個friend 會幫我一個week 前係網上book, 一齊去玩, 之後又可以去cwb食tea, 哈哈

我都好想搵份part-time, 你知唔知上海有咩工會請我le d 外地黎的, 時間又啱我呢

原文章由 jjtseung 於 08-7-22 21:11 發表

如果一切順利, 我打算提早造人or找份part-time做下!

不過, 我會5點準時接佢放學, 再帶佢去下圖書館/行下街/outdoor playground.
星期六, 我地唔返學啦, 星期六日都係family day!

今日帶佐汶汶去中央圖 ...

XXX

[]


侯爵府

積分: 20493


446#
發表於 08-7-23 12:46 |只看該作者
HI~~HI~~
嘩,我好耐無上過黎bk喇,忙完一排為左整酌b間房,家下整得7788喇,終於可以重出bk喇


侯爵府

積分: 20493


447#
發表於 08-7-23 12:53 |只看該作者
仲要代酌b多謝各位ee o既生日祝福呀,多謝晒


侯爵府

積分: 20493


448#
發表於 08-7-23 13:06 |只看該作者
oh,sorry,我太遲先出現,所以得返:

PI clubhouse + 天台野餐

Jul 30 (Wed) -heiyee, 逸希, 汶汶, 酌媽

因為酌b返開個playgroup o既"term break" 完喇,家下升左班,所以friday又要返pg喇;不過我無再續個course,所以返多4堂就完晒呢間pg。


原文章由 CottonCandy 於 08-7-20 00:37 發表
PI clubhouse + 天台野餐

Jul 21 (Mon) -heiyee, 逸希
Jul 23 (Wed) -heiyee, 逸希, 汶汶
Jul 25 (Fri) -heiyee, 逸希, 汶汶
Jul 30 (Wed) -heiyee, 逸希, 汶汶


侯爵府

積分: 20493


449#
發表於 08-7-23 13:20 |只看該作者
汶媽,你層高樓好返未呀?

汶媽,你就好啦搵到有托兒所,如果我呢邊有我都會塞酌b去托兒所呀;嘻,做人我就唔會喇,不過我都好想會份part-time做下,做咩都好啦,唔使咁悶,有多返d私房錢使下

唉,我而家擔心緊同酌b報k1 o既事,酌b到而家都唔係好肯講其他野,真係有d煩,我自己又好緊張,怕end up無心儀學校收佢.....

by the way,酌b o既trouble 2症狀出緊黎喇,我發覺佢滿左2歲之後就越來越曳,硬係百厭d,奀皮d,古靈精怪;問佢咩都擰頭唔要,話佢就做埋d樣衰衰o既表情,一係就睬我都傻,再唔係就扭喊.......真係不能盡錄我開始有d懷念3~4個月大o既酌b,好乖,任我舞,唔識擰頭,永無say no

原文章由 jjtseung 於 08-7-22 21:11 發表

如果一切順利, 我打算提早造人or找份part-time做下!

不過, 我會5點準時接佢放學, 再帶佢去下圖書館/行下街/outdoor playground.
星期六, 我地唔返學啦, 星期六日都係family day!

今日帶佐汶汶去中央圖 ...


侯爵府

積分: 20493


450#
發表於 08-7-23 13:21 |只看該作者
mavis,

逸希有無事呀?佢唔係唔舒服呀麻?佢見到逸希爸爸返來個mood好返晒未呀?


侯爵府

積分: 20493


451#
發表於 08-7-23 13:24 |只看該作者
heiyee媽,
頭先call過你但無人聽呀,我會join club house搞果個"生態深度行"呀,似乎幾好玩,想睇下你join唔join。

hoiyau媽,
我無你電話呀,都想睇下你會唔會join囉。

anyway,我晏d會去報名


大宅

積分: 3401


452#
發表於 08-7-23 14:50 |只看該作者
汶媽,
有時候小朋友都會好似大人咁, 一日好胃口d, 一日差d, 不過如果小朋友唔食就真係唔好同佢硬碰硬, 因為小朋友食野真係無得教, 只要比佢知道唔食就無, 無得太就佢就ok啦, 呢個係我個人意見!
提早做人都好呀! 搵part-time更加係我夢寐以求tim!


大宅

積分: 3401


453#
發表於 08-7-23 14:54 |只看該作者
逸希無事, 我帶佢去食完腸粉, 返屋企沖涼都正常番晒.
到晚上爸爸成9:30一返來更加不停咁玩又唔知講咩咁, 最後帶爸爸一齊去瞓覺...waa...一覺瞓到今朝7:45a.m.
所以佢今日心情超靚!

原文章由 tupytupy 於 08-7-23 13:21 發表
mavis,

逸希有無事呀?佢唔係唔舒服呀麻?佢見到逸希爸爸返來個mood好返晒未呀?


大宅

積分: 3401


454#
發表於 08-7-23 15:01 |只看該作者
汶媽,
汶汶係叻女, 叻女係難教d架啦!
小朋友歲半至兩歲之後, 我都覺得佢地勁有求知欲, 同埋每個小朋友都有佢唔同的興趣, 所以鍾意玩的野都唔同, 無所謂啦...都係一個階段, 逸希都係一論玩排排車, 排排物件, 依家又係咁看某d書, 今日下午仲連其中一本近日勁看的書帶去瞓tim!


伯爵府

積分: 15067


455#
發表於 08-7-23 18:43 |只看該作者
原文章由 garrickmum 於 08-7-23 09:08 發表
汶汶真係好叻女, 你覺得佢專注力差, 其實佢只係對某些事暫事不感興趣, or 好似配對咁, 佢已經識左而你唔知呢

小朋友返全日, 可能最難適應係阿媽, 到時可能喊果個係你唔係汶汶 仲有, 預左小朋友返左學之後會 ...


我又唔捨得, 又期待! 次次汶汶出去d好玩的地方, 就會唔記得佐我, 好投入咁玩... 所以而加帶佢去街仲好些, 食得好d, 又唔會扭, 唔會纏住我!


伯爵府

積分: 15067


456#
發表於 08-7-23 18:47 |只看該作者
原文章由 garrickmum 於 08-7-23 09:15 發表
我都有去過呀! 真係幾好玩架, 不過都幾難book, 我有時返hk, 我個friend 會幫我一個week 前係網上book, 一齊去玩, 之後又可以去cwb食tea, 哈哈

我都好想搵份part-time, 你知唔知上海有咩工會請我le d 外地黎的, 時 ...

我同上海都脫節lor! 返來玩要你帶路添!


伯爵府

積分: 15067


457#
發表於 08-7-23 18:52 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-23 12:46 發表
HI~~HI~~
嘩,我好耐無上過黎bk喇,忙完一排為左整酌b間房,家下整得7788喇,終於可以重出bk喇

個個都係度忙緊間屋!


伯爵府

積分: 15067


458#
發表於 08-7-23 18:55 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-7-23 13:20 發表
汶媽,你層高樓好返未呀?

汶媽,你就好啦搵到有托兒所,如果我呢邊有我都會塞酌b去托兒所呀;嘻,做人我就唔會喇,不過我都好想會份part-time做下,做咩都好啦,唔使咁悶,有多返d私房錢使下

唉,我而家擔心緊同酌b報k1 o既事,酌 ...

我座樓摸落去都仲有d痛!mouth: 大家都面對trouble 2, 共勉之!


伯爵府

積分: 15067


459#
發表於 08-7-23 20:29 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-23 14:50 發表
汶媽,
有時候小朋友都會好似大人咁, 一日好胃口d, 一日差d, 不過如果小朋友唔食就真係唔好同佢硬碰硬, 因為小朋友食野真係無得教, 只要比佢知道唔食就無, 無得太就佢就ok啦, 呢個係我個人意見!
提早做人都好呀! 搵pa ...


d胃口好似要睇埋mood~~~ 今日係個朋友仔屋企, 汶汶lunch食完自己果碗幾飯, 再飲半碗湯... 到朋友BB開餐, 佢又要, 於事又食多1/4碗(仲要係有一半係自己食), 朋友BB唔肯食飯, 要食包包, 汶汶又要食, 又食佐1/4個包... 佢而加完全係隔離飯香!


伯爵府

積分: 15067


460#
發表於 08-7-23 20:30 |只看該作者
原文章由 mavis_chiu 於 08-7-23 14:54 發表
逸希無事, 我帶佢去食完腸粉, 返屋企沖涼都正常番晒.
到晚上爸爸成9:30一返來更加不停咁玩又唔知講咩咁, 最後帶爸爸一齊去瞓覺...waa...一覺瞓到今朝7:45a.m.
所以佢今日心情超靚!

...

訓得好零舍醒神!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo