影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 8878


441#
發表於 17-8-3 11:08 |只看該作者
我要快樂 發表於 17-8-2 22:30
呢套嘢……南柱赫真係唔合格,眼神唔知想點,申世京都好過佢,可惜d人對女主一向高要求,所以女一反而比人 ...
認同


男爵府

積分: 8878


442#
發表於 17-8-3 11:16 |只看該作者
Babyeddie 發表於 17-8-3 00:46
睇咗第十集啦
有幾個位:
有一幕飛廉打拳,武羅黎到問隔离個西装男點解吾講野,佢應該有孖生兄弟,為什么最近吾見佢?飛廉冇答就走左!呢度又會吾會同半神有關?


男爵府

積分: 5944


443#
發表於 17-8-3 12:16 |只看該作者
回覆 Babyeddie 的帖子

似乎飛簾成日搞搞震

記得曾經有一幕在車入邊, 水神話"只係原諒佢地, 並不等於原諒佢地所做既事", 唔知佢地過去起神界搞過咩大單野呢?! 而且水神一向講明唔信飛簾應該就係呢單野!

之後幾集應會揭露佢搞過咩事, 真係越睇落去越多耐人尋味既底蘊浮出黎!!!


男爵府

積分: 8007

BK Milk勳章 畀面勳章


444#
發表於 17-8-3 12:23 |只看該作者
四隻貓 發表於 17-7-27 12:24
回覆 mcyw888 的帖子

但...俾我係河伯, 我都會揀Kystel la, 點會揀申小姐...

超級認同, 唔留言都唔得


男爵府

積分: 9439


445#
發表於 17-8-3 13:34 |只看該作者

回覆樓主:

其實呢套申小姐我收貨喎
可能我要求低
點都好過睇d大媽女主


男爵府

積分: 5944


446#
發表於 17-8-3 14:46 |只看該作者
回覆 weiwei6686 的帖子

其實我都覺得係, 女主角喊戲+表情係做到戲中要求

反而係男主角雙眼無神+成日木口木面做唔倒神應有既氣勢表情

雖然如此, 都不失為一套幾好睇又浪漫既粉紅劇


男爵府

積分: 9468


447#
發表於 17-8-3 18:01 |只看該作者
申小姐演技進步左;南朋友的演技(因為個樣同身材得),所以我都覺得可以接受。


男爵府

積分: 5944


448#
發表於 17-8-3 22:49 |只看該作者
Babyeddie 發表於 17-8-2 01:05
應該冇咁易,如果比你我估到就應該唔好睇

剛剛睇翻弟2集開頭果幕!
發現大祭師話:這孩子命短,會在河伯登上王位之前,就會「命殞」!

大祭司一早預言她會早死,果幕2018年跳橋也是預定命運?!

好多玄機要倒頭睇翻先知原來一早已說了


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


449#
發表於 17-8-4 09:56 |只看該作者
ibmabc 發表於 17-8-3 22:49
剛剛睇翻弟2集開頭果幕!
發現大祭師話:這孩子命短,會在河伯登上王位之前,就會「命殞」!
我都冇留意到有講TIM, 我都要番睇下先


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


450#
發表於 17-8-4 13:47 |只看該作者
ibmabc 發表於 17-8-3 14:46
回覆 weiwei6686 的帖子

其實我都覺得係, 女主角喊戲+表情係做到戲中要求

河伯一角好難演,冇乜表情又冇笑容,但又要表達各種復雜情緒,所以應該要揾個資歷深少少既演員做適合d
相反女角容易掌握,冇難度


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


451#
發表於 17-8-4 13:48 |只看該作者
ibmabc 發表於 17-8-3 22:49
剛剛睇翻弟2集開頭果幕!
發現大祭師話:這孩子命短,會在河伯登上王位之前,就會「命殞」!

原來一早講左,冇留意


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


452#
發表於 17-8-4 13:58 |只看該作者
kcm 發表於 17-8-4 13:47
河伯一角好難演,冇乜表情又冇笑容,但又要表達各種復雜情緒,所以應該要揾個資歷深少少既演員做適合d
相 ...
相反女角容易掌握,冇難度 = > 但我之前係睇佢睇到好閔喎!
[


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


453#
發表於 17-8-4 14:03 |只看該作者
kcm 發表於 17-8-4 13:48
原來一早講左,冇留意
因為頭兩集悶到


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


454#
發表於 17-8-4 14:04 |只看該作者
amychoi 發表於 17-8-4 13:58
相反女角容易掌握,冇難度 = > 但我之前係睇佢睇到好閔喎!
我話個角色易掌握, 冇話佢掌握到
佢唔合格啦


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


455#
發表於 17-8-4 14:05 |只看該作者
mcyw888 發表於 17-8-4 14:03
因為頭兩集悶到
其實悶到而家我都唔跳可能我被水鬼吸住.


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


456#
發表於 17-8-4 14:06 |只看該作者
kcm 發表於 17-8-4 14:04
我話個角色易掌握, 冇話佢掌握到
佢唔合格啦
冇話佢掌握到 = > 我鍾意妳這句.
[


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


457#
發表於 17-8-4 14:09 |只看該作者
kcm 發表於 17-8-4 14:05
其實悶到而家我都唔跳可能我被水鬼吸住.
唔係WOR, EP9 OK WOR


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


458#
發表於 17-8-4 14:12 |只看該作者
amychoi 發表於 17-8-4 14:06
冇話佢掌握到 = > 我鍾意妳這句.

又要迫人講出口


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


459#
發表於 17-8-4 14:14 |只看該作者
mcyw888 發表於 17-8-4 14:09
唔係WOR, EP9 OK WOR

ep9 係ok. 睇到我個心好痛


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


460#
發表於 17-8-4 14:15 |只看該作者
kcm 發表於 17-8-4 14:14
ep9 係ok. 睇到我個心好痛

係咪咀完要分手果幕?
我只係睇cut
[

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo