立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8878
我要快樂 發表於 17-8-2 22:30 呢套嘢……南柱赫真係唔合格,眼神唔知想點,申世京都好過佢,可惜d人對女主一向高要求,所以女一反而比人 ...
Babyeddie 發表於 17-8-3 00:46 睇咗第十集啦 有幾個位:
積分: 5944
積分: 8007
四隻貓 發表於 17-7-27 12:24 回覆 mcyw888 的帖子 但...俾我係河伯, 我都會揀Kystel la, 點會揀申小姐...
積分: 9439
積分: 9468
Babyeddie 發表於 17-8-2 01:05 應該冇咁易,如果比你我估到就應該唔好睇
翡翠宮
積分: 80261
ibmabc 發表於 17-8-3 22:49 剛剛睇翻弟2集開頭果幕! 發現大祭師話:這孩子命短,會在河伯登上王位之前,就會「命殞」!
水晶宮
積分: 68772
ibmabc 發表於 17-8-3 14:46 回覆 weiwei6686 的帖子 其實我都覺得係, 女主角喊戲+表情係做到戲中要求
積分: 68583
kcm 發表於 17-8-4 13:47 河伯一角好難演,冇乜表情又冇笑容,但又要表達各種復雜情緒,所以應該要揾個資歷深少少既演員做適合d 相 ...
kcm 發表於 17-8-4 13:48 原來一早講左,冇留意
amychoi 發表於 17-8-4 13:58 相反女角容易掌握,冇難度 = > 但我之前係睇佢睇到好閔喎!
mcyw888 發表於 17-8-4 14:03 因為頭兩集悶到
kcm 發表於 17-8-4 14:04 我話個角色易掌握, 冇話佢掌握到 佢唔合格啦
kcm 發表於 17-8-4 14:05 其實悶到而家我都唔跳可能我被水鬼吸住.
amychoi 發表於 17-8-4 14:06 冇話佢掌握到 = > 我鍾意妳這句.
mcyw888 發表於 17-8-4 14:09 唔係WOR, EP9 OK WOR
kcm 發表於 17-8-4 14:14 ep9 係ok. 睇到我個心好痛
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy