影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


441#
發表於 17-7-3 15:17 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-7-3 15:09
睇過一個綜藝,基賢要做可愛樣,做完之後起身另轉面走開,我覺得似扮怕醜扮唔好意思咁樣純粹個人主 ...
有無LINK?等我去分辨下


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


442#
發表於 17-7-3 15:17 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-7-3 15:04
佢話旼赫丶炫植丶基賢呢3個邊個表現好都可以上第一位

仲有我問佢土土同虎虎揀邊個,佢話土土,昌 ...

咁佢一位應該係真空

炫植唔係boy果種可愛,似個傻佬 玟赫太花弗 揀基賢啦

虎虎咁差咩?我當佢係寶

昌均好野黎,大把人爭住要

土土,都仲好吸引既 快d CB!

佢仲記得花花嗎?



琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


443#
發表於 17-7-3 15:23 |只看該作者
htts 發表於 17-7-3 15:17
有無LINK?等我去分辨下

我睇左好多綜藝基賢都係又要活潑又要怕羞,好毒

最新又揭衫怕羞同扮可愛怕羞,你評下喇

揭衫怕羞:
https://instagram.com/p/BWCoIHYjkWT/


扮可愛怕羞:
https://mobile.twitter.com/sugaryou1122/status/881481577280159744/video/1


男爵府

積分: 9275


444#
發表於 17-7-3 17:16 |只看該作者
cocok 發表於 17-7-3 13:21
民赫多野講到有d煩 最好笑out左老豆同民赫後亨源在車上話out左最嘈同最靜,而家ba ...
暫時我FEEL唔到佢有幾煩…我覺得有佢綜藝先至無咁靜老豆太靜喇…可能佢太悶所以搵左最嘈個個返黎陪佢
我覺得係有D似樣…可能笑個時掛…我都係中意老豆多D....笑起上黎迷人好多

我估唔到虎虎會喊得出佢真係堅驚…

IM同老豆係摩天輪…兩條友無乜野講, 好生疏


琥珀宮

積分: 190260

畀面勳章 親子王國15週年勳章


445#
發表於 17-7-3 17:39 |只看該作者
cocok 發表於 17-7-3 15:17
咁佢一位應該係真空

炫植唔係boy果種可愛,似個傻佬 玟赫太花弗 揀基賢啦:lov ...

我見到佢網易雲手寫板的background仲係高中愛的花花


琥珀宮

積分: 190260

畀面勳章 親子王國15週年勳章


446#
發表於 17-7-3 17:45 |只看該作者
cocok 發表於 17-7-3 15:17
咁佢一位應該係真空

炫植唔係boy果種可愛,似個傻佬 玟赫太花弗 揀基賢啦:lov ...

一位唔係真空

炫植笑得好暖,我估佢應該都feel到,又話佢係隊中最正經又識整野食炫植好大力架,佢竟然記住炫植曾經一手將星材連人帶櫈拉過來,你知星材好重架啦估唔到佢都中意呢d動作,但我從來冇對佢講過我都中意架

旼赫直情花弗友啦,我情願佢冧返花花好過


琥珀宮

積分: 190260

畀面勳章 親子王國15週年勳章


447#
發表於 17-7-3 17:47 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-7-3 17:16
暫時我FEEL唔到佢有幾煩…我覺得有佢綜藝先至無咁靜老豆太靜喇…可能佢太悶所以搵左最嘈個個返黎 ...

IM同老豆係摩天輪…兩條友無乜野講, 好生疏>>>佢地因此成為左尷尬摩天輪CP


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


448#
發表於 17-7-3 18:29 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-7-3 17:16
暫時我FEEL唔到佢有幾煩…我覺得有佢綜藝先至無咁靜老豆太靜喇…可能佢太悶所以搵左最嘈個個返黎 ...

汪汪(民赫)好嘈,ccd話佢似有過度活躍症 但汪汪好sweet好warm 我都好感謝佢,有佢成隊氣氛會唔同 佢好嗲,人見人愛果隻,又簡單又善良,真係一隻小狗咁

老豆笑起真係迷人? 應該係情人眼裡 其實好似個傻佬 不過又係好善良同好可愛

虎虎點會喊唔出? 佢喊包黎架!佢一講起出道呀、媽媽呀、多謝飯呀⋯⋯實喊得出!

老豆同IM就係兩條友成日尷尬先當選CP坐摩天輪,但係我覺得係為綜藝效果,佢兩個好熟架,IM直頭癡戀老豆,你睇呢段片,IM成日咬老豆手臂 成段片都講老豆架,11分鐘,睇下啦

https://youtu.be/efk66tQJBAU


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


449#
發表於 17-7-3 18:33 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-7-3 17:16
暫時我FEEL唔到佢有幾煩…我覺得有佢綜藝先至無咁靜老豆太靜喇…可能佢太悶所以搵左最嘈個個返黎 ...

另一條片又係必睇,就係芒叉鬥btob既Xray ep4,鬥高音果part堅好笑,要去定廁所先好睇 又係呢度個個睇晒都話好笑 記住睇,睇完返黎傾

https://youtu.be/fa-K-X_gH7U


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


450#
發表於 17-7-3 18:33 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-7-3 17:39
我見到佢網易雲手寫板的background仲係高中愛的花花

似唔得閒改咋


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


451#
發表於 17-7-3 18:41 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-7-3 17:45
一位唔係真空

炫植笑得好暖,我估佢應該都feel到,又話佢係隊中最正經又識整野食炫植好大 ...

你咁講即係炫植第一啦!估唔到炫植有0靚妹0孔 如果講笑樣、可愛樣,JB、基賢、花花好好多喎! 炫植爭d

炫植係大力,睇上次鬥脾力個個都推炫植出去就知 我虎虎都好大力架 仲有基賢既三隻手指打人都好大力,打到大賢好痛

Btob我唔啱佢地d樣,冇再睇其他綜藝了,7月14應該都唔睇,識得10首歌入到去坐咁遠好似好無聊 留錢買野送俾虎虎好過


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


452#
發表於 17-7-3 18:48 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-7-3 17:16
暫時我FEEL唔到佢有幾煩…我覺得有佢綜藝先至無咁靜老豆太靜喇…可能佢太悶所以搵左最嘈個個返黎 ...

老豆同忙內打歌總會一齊影官方照,佢地感情好好架!一d都唔生疏
myimage.jpg
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


453#
發表於 17-7-3 18:49 |只看該作者
hahating1984 發表於 17-7-3 17:16
暫時我FEEL唔到佢有幾煩…我覺得有佢綜藝先至無咁靜老豆太靜喇…可能佢太悶所以搵左最嘈個個返黎 ...

第一張,老豆笑容真的迷人嗎?
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


454#
發表於 17-7-3 18:50 |只看該作者
ccdccl 發表於 17-7-3 17:45
一位唔係真空

炫植笑得好暖,我估佢應該都feel到,又話佢係隊中最正經又識整野食炫植好大 ...

本帖最後由 cocok 於 17-7-3 18:51 編輯

識整野食咁重要?團團d阿媽佢都愛喎 花花、基賢、炫植


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


455#
發表於 17-7-3 18:53 |只看該作者

回覆樓主

有冇搞錯左?我虎先係美國隊長喎!做咩變左batman? 咁老豆做美國隊長都ok既 佢收到個西瓜 解下暑,唔錯!
myimage.jpg
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


456#
發表於 17-7-3 18:57 |只看該作者

回覆樓主

又黎汪虎cp 呢兩隻真係好癡纏

汪汪扮吸血彊c真係好靚仔好襯佢 但佢被另一隻彊c咬
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


457#
發表於 17-7-3 19:09 |只看該作者

回覆樓主

人地簽到攰伸個懶腰遮,做咩咁多ff?
myimage.jpg
myimage.jpg
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


458#
發表於 17-7-3 19:11 |只看該作者

回覆樓主

劉基賢真係曬上癮 係既,終於唔駛畫,係應該曬下既


myimage.jpg


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


459#
發表於 17-7-3 19:12 |只看該作者

回覆樓主

點解有咁多呢d相? 成個舖都係露肉,雖然係夏天,你地可唔可以扮下矜持?
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


460#
發表於 17-7-3 19:19 |只看該作者

回覆樓主

呢張露膝頭,終於正常 67賢好型
myimage.jpg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo