時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   6


男爵府

積分: 5916

畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


441#
發表於 19-9-10 00:08 |只看該作者
summerDDa 發表於 19-9-9 23:59
樓主說得好正確、黃藍本是一家!問問大家、在這是藍絲有無是由612他們上街和平遊行會反對他們、我相信没 ...

612 剛剛開始遊行,我仲教緊孖寶大左之後學班哥哥姐姐,唔可以怕辛苦、因為辛苦一日係值得既

點知......我要自打嘴巴......

從未適應這份工


男爵府

積分: 8383


442#
發表於 19-9-10 00:08 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-10 00:08
不要嬲!好嗎?

多謝你


珍珠宮

積分: 46300


443#
發表於 19-9-10 00:09 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-10 00:05
你都係


幸福肥師奶


禁止訪問

積分: 7265


444#
發表於 19-9-10 00:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


445#
發表於 19-9-10 00:10 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 00:08
最污染個個好像是你
又叫人滾
呢度你係咪買起左?咁叻叫個 版主踢走我禁言囉!

死開啦,垃圾。我同廢物講多句都嫌多
●▽●●0●●﹏●●︿●


別墅

積分: 640


446#
發表於 19-9-10 00:10 |只看該作者
充裕 發表於 19-9-10 00:07
哦,7萬幾唔多 ,麻煩你而家即時影7萬幾現金比我見識下 ,要排開睇下,因為唔想好似拍戲咁 ,得底面2張係 ...

真係唔多
因為之前有人提議係銀行拎錢出黎
唔係放係銀行

識有朋友中產家庭收利士都有2萬幾


別墅

積分: 640


447#
發表於 19-9-10 00:13 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:08
你妒忌啊,去考警察嘍,如果收你

好人好姐
做咩警察,2萬幾蚊賣唔走良心
識人有良心轉左做消防啦


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


448#
發表於 19-9-10 00:13 |只看該作者
tiffany0620 發表於 19-9-10 00:08
不要嬲!好嗎?

你唔使理隻廢物,你睇下佢紀錄,佢假仁假義,仇警上腦,
●▽●●0●●﹏●●︿●


男爵府

積分: 8383


449#
發表於 19-9-10 00:13 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:10
死開啦,垃圾。我同廢物講多句都嫌多

唔夠人講又叫人死開,仲未答我bk係咪你架,如果唔係無資格講


禁止訪問

積分: 7265


450#
發表於 19-9-10 00:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6622


451#
發表於 19-9-10 00:13 |只看該作者
Nicolechim 發表於 19-9-10 00:08
612 剛剛開始遊行,我仲教緊孖寶大左之後學班哥哥姐姐,唔可以怕辛苦、因為辛苦一日係值得既

點知...... ...

咪係囉!你以家自己都識講自打嘴巴!好在我幾歲小朋友、當時我吾 會教佢呢啲嘢囉 我會 帶佢去旅行 去上堂 去吃喝玩樂 但 我大仔 已經中學啦 有獨立思考 我會叫佢自行分析 如果我認為 他有錯 我會糾正佢 或者講出 我睇法 然後 就睇下 佢自己分析係點樣呀 、我唔會 同佢講 大咗要學啲哥哥姐姐咁樣 因為如果咁樣 我細仔 係唔係要同佢我講有訴求 要買玩具 就要求我買畀佢為止?


子爵府

積分: 13203


452#
發表於 19-9-10 00:14 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:10
真係唔多
因為之前有人提議係銀行拎錢出黎
唔係放係銀行

阿姐,唔好玩啦,7萬幾 ,放係銀行香港人,睇怕點有 佢有咁多現金係屋企啊, 你中產都即時比唔到出黎睇啦


禁止訪問

積分: 7265


453#
發表於 19-9-10 00:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8383


454#
發表於 19-9-10 00:15 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:13
你唔使理隻廢物,你睇下佢紀錄,佢假仁假義,仇警上腦,

我咁叫仇警,我都無講個乜乜死全家嘅說話
我不滿都唔可以?


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


455#
發表於 19-9-10 00:15 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:13
好人好姐
做咩警察,2萬幾蚊賣唔走良心
識人有良心轉左做消防啦

你咁講已經知你係仇警上腦人士啦,唔使講啦,無討論空間,我支持警察,嚴懲暴徒,你良心已經被狗食咗,可以收皮
●▽●●0●●﹏●●︿●


禁止訪問

積分: 7265


456#
發表於 19-9-10 00:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8383


457#
發表於 19-9-10 00:16 |只看該作者
newnew168 發表於 19-9-10 00:15
你咁講已經知你係仇警上腦人士啦,唔使講啦,無討論空間,我支持警察,嚴懲暴徒,你良心已經被狗食咗,可 ...

我夠知你對係度狗吠緊啦, 但我唔會好,你咁叫人死開囉


子爵府

積分: 13203


458#
發表於 19-9-10 00:16 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:13
好人好姐
做咩警察,2萬幾蚊賣唔走良心
識人有良心轉左做消防啦

就係好人好姐先去做警察

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


男爵府

積分: 7795

好媽媽勳章


459#
發表於 19-9-10 00:17 |只看該作者
jj213 發表於 19-9-10 00:13
唔夠人講又叫人死開,仲未答我bk係咪你架,如果唔係無資格講

係唔同你隻廢物講,你唔值ok,人渣
●▽●●0●●﹏●●︿●


男爵府

積分: 6622


460#
發表於 19-9-10 00:17 |只看該作者
Higg 發表於 19-9-10 00:13
好人好姐
做咩警察,2萬幾蚊賣唔走良心
識人有良心轉左做消防啦

你都好好笑、 你而家係唔係同我講 全世界嘅強姦犯 同賊 都只有係 警察呀 我都知道 牧師 律師 甚至乎 連補習老師 禽獸都不如 連細路仔都搞 你呢啲唔講 呢啲好有良心 用下你個腦啦 唔係 應該用下你個pat pat 去諗下啦 你呢啲咪就係 一竹竿 打曬一條船 定係 將你自己 仇警嘅理論 去煽動 他人 你唔 將啲律師 老師 補習老師 強姦細路 非禮細路 嘅例子 嚟講???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo