跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


441#
發表於 09-7-21 19:53 |只看該作者
adayautsang :

咁近幾時都得啦.

原帖由 adayautsang 於 09-7-20 10:46 發表
IPBB, Nancy, socket & 肥媽 :
好開心見到你地, 希望可以再見面啦!

chantsinwai & zoemoyip :

希望下次可以見到你地啦!


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


442#
發表於 09-7-21 19:55 |只看該作者
socket :

8 月我book 個攝影師出來影2 個鐘.

原帖由 socket 於 09-7-21 00:14 發表
去咗BABY Q影, 一歲前影兩次$600, 只送返成張光碟給我, 每次有200張以上, 不包映相 !


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


443#
發表於 09-7-21 19:56 |只看該作者
adayautsang :

搵日落荃灣lunch 都得.

原帖由 adayautsang 於 09-7-21 12:14 發表


我同你就平時都得!
不如你話邊個星期日啦, 再問吓大家好唔好?


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


444#
發表於 09-7-21 19:57 |只看該作者
chantsinwai :

6299 同住??

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-21 13:22 發表
我都唔係成日去!不過有時係屋企好悶又對隻6299咪同阿仔去吓街LAW!
我約左我家姐飲茶宜家要出去啦!妟啲再傾過!


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


445#
發表於 09-7-21 19:58 |只看該作者
louisnancy :

咁就夾定一齊買啦.

原帖由 louisnancy 於 09-7-21 15:48 發表


唔好啦六合彩一齊仲頭獎, 大家可以專注湊仔hehe


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


446#
發表於 09-7-21 20:01 |只看該作者
all :

有無人有荷花証??


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


447#
發表於 09-7-21 20:41 |只看該作者
原帖由 肥媽 於 09-7-21 19:56 發表
adayautsang :

搵日落荃灣lunch 都得.
好呀!幾時呀?不如8月2日星期日得唔得呀?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


448#
發表於 09-7-21 20:45 |只看該作者
原帖由 肥媽 於 09-7-21 19:57 發表
chantsinwai :

6299 同住??
係呀)))我係同6299一齊住已有5年了佢2老都ok唔麻煩!美孚啲樓又夠大有3房,可以慳好多出去住啲洗費吖嘛!
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


男爵府

積分: 9811


449#
發表於 09-7-21 20:56 |只看該作者
影過未 ? 幾錢 ?

原帖由 肥媽 於 09-7-21 19:55 發表
socket :

8 月我book 個攝影師出來影2 個鐘.


男爵府

積分: 9811


450#
發表於 09-7-21 20:58 |只看該作者
預我呀 ! 妳住邊 ?

原帖由 肥媽 於 09-7-21 19:56 發表
adayautsang :

搵日落荃灣lunch 都得.


男爵府

積分: 9811


451#
發表於 09-7-21 20:58 |只看該作者
ok 呀 !

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-21 20:41 發表
好呀!幾時呀?不如8月2日星期日得唔得呀?


男爵府

積分: 9811


452#
發表於 09-7-21 21:00 |只看該作者
好似個福袋有荷花COUPLE !

原帖由 肥媽 於 09-7-21 20:01 發表
all :

有無人有荷花証??


男爵府

積分: 9811


453#
發表於 09-7-21 21:08 |只看該作者
咁妳間公司都幾好 !! 唔好講兩星期假, 如果我突然話聴日請假 ! 比日炳死 !!


原帖由 louisnancy 於 09-7-21 15:47 發表


係呀可能我已經o係呢間公司做左11年啦, 老闆好諒解及明白, 所以可以批准放假, 我都好開心公司對所有員工都好好.


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


454#
發表於 09-7-21 21:40 |只看該作者
chantsinwai :

ok.

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-21 20:41 發表
好呀!幾時呀?不如8月2日星期日得唔得呀?


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


455#
發表於 09-7-21 21:41 |只看該作者
chantsinwai :

我都同62 住左十幾年, 而家好勞氣...

原帖由 CHANTSINWAI 於 09-7-21 20:45 發表
係呀)))我係同6299一齊住已有5年了佢2老都ok唔麻煩!美孚啲樓又夠大有3房,可以慳好多出去住啲洗費吖嘛!


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


456#
發表於 09-7-21 21:42 |只看該作者
socket :

大女影過.. 影outing. 500 / per hour.

原帖由 socket 於 09-7-21 20:56 發表
影過未 ? 幾錢 ?

[ 本帖最後由 肥媽 於 09-7-21 21:57 編輯 ]


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


457#
發表於 09-7-21 21:42 |只看該作者
socket :

大窩口.

原帖由 socket 於 09-7-21 20:58 發表
預我呀 ! 妳住邊 ?


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


458#
發表於 09-7-21 21:43 |只看該作者
socket :

想要個証買頸肩舒呀...

原帖由 socket 於 09-7-21 21:00 發表
好似個福袋有荷花COUPLE !


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


459#
發表於 09-7-21 21:43 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-7-21 20:56 發表
影過未 ? 幾錢 ?
我都想知幾錢?去邊到外景影?
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html


大宅

積分: 2494

好媽媽勳章


460#
發表於 09-7-21 21:47 |只看該作者
原帖由 肥媽 於 09-7-21 21:40 發表
chantsinwai :

ok.
荃灣邊到食lunch你哋諗吖?你哋會熟啲。
其實,每個父母養育孩子的過程,更是歷練自已的過程。
我們希望孩子成為什麼樣的人,自己就去做那樣的人,行動比任何語言更有說服力。
Nathan仔I LOVE YOU!
http://www.studio123.hk/onlinealbum/2009-07-14/nathan_chan.html

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo