家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2564


441#
發表於 09-8-5 12:28 |只看該作者
Andy,

依家回番0.295, 可否再入呢?


男爵府

積分: 6107


442#
發表於 09-8-5 13:17 |只看該作者
原帖由 minmin82 於 09-8-5 11:52 發表
今日完全唔識郁


郁左, 不過係向下跌
唔知仲有無機會走人呢
皆さん、こんにちは......我係居住於日本的C9仔.
閒時鐘意炒下股, 上網shopping.
願望係提早退休唔駛做(即係C6發達)....發夢中.ハハハハ


男爵府

積分: 6107


443#
發表於 09-8-5 13:22 |只看該作者
ANDY
或者你比下意見我地參考, 仲有一班姐妹尋日走唔到, 係咪維持止蝕價0.27?
#810嚟隻股係咪形勢已變, 不能再留戀?
皆さん、こんにちは......我係居住於日本的C9仔.
閒時鐘意炒下股, 上網shopping.
願望係提早退休唔駛做(即係C6發達)....發夢中.ハハハハ


男爵府

積分: 8652


444#
發表於 09-8-5 14:17 |只看該作者
I also haven't sold it yet, Andy please advise


複式洋房

積分: 440


445#
發表於 09-8-5 14:23 |只看該作者
ME TOO
原帖由 heiheihoney 於 09-8-5 14:17 發表
I also haven't sold it yet, Andy please advise


男爵府

積分: 6107


446#
發表於 09-8-5 14:37 |只看該作者
0.3-------好彩隻野大市跌 佢仲識爬返上1格

加油!!!
皆さん、こんにちは......我係居住於日本的C9仔.
閒時鐘意炒下股, 上網shopping.
願望係提早退休唔駛做(即係C6發達)....發夢中.ハハハハ


大宅

積分: 2582


447#
發表於 09-8-5 14:41 |只看該作者
原帖由 mrsdoh 於 09-8-5 14:37 發表
0.3-------好彩隻野大市跌 佢仲識爬返上1格

加油!!!
乖仔, 亞媽呵下, 你乖乖地行多幾步吖~~~


男爵府

積分: 7298


448#
發表於 09-8-5 14:48 |只看該作者
希望今日出到啦!


男爵府

積分: 9708

醒目開學勳章


449#
發表於 09-8-5 14:54 |只看該作者
原帖由 MusicTV 於 09-8-5 14:48 發表
希望今日出到啦!


in 0.305, just out 0.3, lost $600, change horse...hope can recover from 2888, in 183.6 this morning.

[ 本帖最後由 abcbb 於 09-8-5 15:04 編輯 ]


大宅

積分: 2333


450#
發表於 09-8-5 16:23 |只看該作者
呢個仔都算係咁....
今日個市跌到咁佢都仲企0.3
希望佢再生性d~


大宅

積分: 3714


451#
發表於 09-8-5 16:34 |只看該作者
原帖由 NicoleTszChing 於 09-8-5 16:23 發表
呢個仔都算係咁....
今日個市跌到咁佢都仲企0.3
希望佢再生性d~


我都係咁話, 雖然無升, 但至少都無乜點跌, 算佢啦, 我而家蝕緊大約2k, 唔多唔少, 但唔想咁快走, 因為見佢成交唔算少, 希望有機會上番, 唔似我隻660


男爵府

積分: 8652


452#
發表於 09-8-5 16:42 |只看該作者
I lost around HK$1,200 hope it will rise up soon


男爵府

積分: 5887


453#
發表於 09-8-5 16:50 |只看該作者
今日的成交係昨日1倍..唔知會唔會有支持爆上等我地開心吓..大家加油阿.


子爵府

積分: 14132

好媽媽勳章


454#
發表於 09-8-6 08:30 |只看該作者
Quoting from Andy's post 細股 & 大股 分別


睇細價股最緊要睇股東持股量.....
買股前睇6個月日線圖 & 成交量....
成交量是對細股重要啟示....e.g:#810
尋日我都講過終於等到成交縮對股價穩定.
反而開始跌時成交增....啟示會繼續跌!

相反大價股睇支持位/阻力位 & 成交巳經勝算高了 比較簡單.
只要在某支持上買入 阻力位沽出巳經可以食波幅.
Hello everybody~~!


男爵府

積分: 7447


455#
發表於 09-8-6 09:24 |只看該作者
睇幾日走勢介乎0.285-0.3,
好彩尋日成交又縮細,顯示橫行等待
改變.依家好似出現小圓底是利好形態....
暫時偏向@0.32沽貨位.
# 52 大快活


侯爵府

積分: 21610

好媽媽勳章 醒目開學勳章


456#
發表於 09-8-6 09:27 |只看該作者
原帖由 Andywoofung 於 09-8-6 09:24 發表
睇幾日走勢介乎0.285-0.3,
好彩尋日成交又縮細,顯示橫行等待
改變.依家好似出現小圓底是利好形態....
暫時偏向@0.32沽貨位.


收到

thanks for your reminder


男爵府

積分: 6107


457#
發表於 09-8-6 09:32 |只看該作者
原帖由 Andywoofung 於 09-8-6 09:24 發表
睇幾日走勢介乎0.285-0.3,
好彩尋日成交又縮細,顯示橫行等待
改變.依家好似出現小圓底是利好形態....
暫時偏向@0.32沽貨位.


多謝你解答我地
咁我地都定D
皆さん、こんにちは......我係居住於日本的C9仔.
閒時鐘意炒下股, 上網shopping.
願望係提早退休唔駛做(即係C6發達)....發夢中.ハハハハ


大宅

積分: 2582


458#
發表於 09-8-6 09:42 |只看該作者
原帖由 Andywoofung 於 09-8-6 09:24 發表
睇幾日走勢介乎0.285-0.3,
好彩尋日成交又縮細,顯示橫行等待
改變.依家好似出現小圓底是利好形態....
暫時偏向@0.32沽貨位.


多謝 Andy 提點


大宅

積分: 3714


459#
發表於 09-8-6 09:43 |只看該作者
原帖由 Andywoofung 於 09-8-6 09:24 發表
睇幾日走勢介乎0.285-0.3,
好彩尋日成交又縮細,顯示橫行等待
改變.依家好似出現小圓底是利好形態....
暫時偏向@0.32沽貨位.


多謝andy時刻記住我哋班c9仔, 專登上嚟提我哋, 我原本一路諗住set 0.325, 咁為安全計, 今日set番0.32走人


男爵府

積分: 6235


460#
發表於 09-8-6 09:45 |只看該作者
Andy我支持你,810我都0.305入了9萬股,等乖仔慢慢上,一日未離場,都未輸,各位姊妹妳們說對嗎
我們支技你

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo