夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4323


441#
發表於 05-2-21 10:39 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@_@~ bandband,
你見什麼工作? 告訴我, 等我幫你分析一下^^

bandband 寫道:
早晨!今日晏晝我要見工... 唔知見唔見得成呢...噚晚失眠...家吓好眼瞓....


子爵府

積分: 11510


442#
發表於 05-2-21 10:41 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

份工係agent轉介架,係賣高級時裝喎~~~但個公司名我未聽過...個agent就話同咗嗰間公司傾七千蚊人工,响尖沙咀番工...你話,個人工ok定係少???我都唔知價...
christylai 寫道:
@_@~ bandband,
你見什麼工作? 告訴我, 等我幫你分析一下^^

[quote]
bandband 寫道:
早晨!今日晏晝我要見工... 唔知見唔見得成呢...噚晚失眠...家吓好眼瞓....
[/quote]


大宅

積分: 4323


443#
發表於 05-2-21 10:45 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

^^" 做sales, 有7k都ok la. 個店名係? @v@" 記得化下粉, 穿裙子, 佢多數個考下你英文ga, 尖沙咀是遊客區ma. 高級時裝@"@~ ar...要幫下眼看看有關sale對答的英文websites嗎?

最緊要掂定^^


子爵府

積分: 11510


444#
發表於 05-2-21 11:31 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都唔知呀,我諗住順其自然咋...應該無問題卦...


大宅

積分: 4323


445#
發表於 05-2-21 11:45 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband, 咁ok la. 祝你成功!!


子爵府

積分: 11510


446#
發表於 05-2-21 11:53 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

thx~!
christylai 寫道:
bandband, 咁ok la. 祝你成功!!


大宅

積分: 4323


447#
發表於 05-2-21 11:54 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
why你沒有 [size=medium]在線上!! 的字...~"~


子爵府

積分: 11510


448#
發表於 05-2-21 15:18 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我從我地早幾日講bk大臣壞話開始就已經無'在線上'呢句喇... 我都唔知點解...


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


449#
發表於 05-2-21 15:28 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

阿BAND我黎喇.....早晨呀....哈哈~~~
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


民房

積分: 35


450#
發表於 05-2-21 17:04 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

my baby is a boy!he is 7 months now!i have no working i only at home take care him!i always go to bk if my baby is sleeping!! :lol:


禁止訪問

積分: 30347


451#
發表於 05-2-21 17:33 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11510


452#
發表於 05-2-21 18:03 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

janet,

HI~!得閒入嚟傾喇~~~!!!
janet 寫道:
阿BAND我黎喇.....早晨呀....哈哈~~~


子爵府

積分: 11510


453#
發表於 05-2-21 18:06 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

clarise,

我依家暫時都係做全職媽咪,仲未搵到工做,不過依家我個仔係讀全日制幼兒園,所以我都係到六七點先至湊仔放學....所以我全日都好得閒...日日上網&bk傾偈~~~!!
clariselam 寫道:
my baby is a boy!he is 7 months now!i have no working i only at home take care him!i always go to bk if my baby is sleeping!! :lol:


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


454#
發表於 05-2-22 09:42 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband:

你好得閒呀??咁岩既,我呢星期又係好得閒,唔使揍仔,不如出黎飲茶呀~~ :mrgreen: :mrgreen:
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


455#
發表於 05-2-22 09:46 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

好呀!你話幾時吖?
janet 寫道:
bandband:

你好得閒呀??咁岩既,我呢星期又係好得閒,唔使揍仔,不如出黎飲茶呀~~ :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


456#
發表於 05-2-22 11:04 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

星期三,四,五我都得~~~你話幾時呀??
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


457#
發表於 05-2-22 11:29 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

就聽日啦,好無呀?
janet 寫道:
星期三,四,五我都得~~~你話幾時呀??


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


458#
發表於 05-2-22 14:04 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

唉....計劃有變呢,原來聽日得架,而家我阿哥要返工,所以變左唔得lu,不過星期四,五就一定得,呢兩日你邊日可以呀??
眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


子爵府

積分: 11510


459#
發表於 05-2-22 17:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

是但啦,就你啦!我兩日都得.


大宅

積分: 4323


460#
發表於 05-2-22 18:21 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

BANDBAND,
老公唔俾我跟BK友聚會. ~_____~"

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo