跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2294


441#
發表於 05-2-26 10:59 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

Addy,
希望你老公心情快d好番喇! 不過我相信佢有個咁nice又溫柔既老婆安慰佢, 應該好快會無事既!
今次當買個教訓, 等佢記住以後無論去邊, 臨走前一定要記住向後望一望, 有無漏低野呀 !

andy,
點解咁夜有波睇? 我捧左馬剌好幾年架喇, tim duncan係我既favourite, 所以前年佢地攞哂world champ, mvp, best coach, 我真係開心到訓唔著呀!!!!!!!


伯爵府

積分: 15807


442#
發表於 05-2-26 11:03 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

maggie
有排 lar!!
cheers_maggie 寫道:
benben,

你要加油呀!仲有4x個post就可以level up喇~


Kelly
thanks for the address


大宅

積分: 3543


443#
發表於 05-2-26 11:06 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

kelly,

聽到你好返o的真係開心,呢兩日都凍o左記得著多件衫衫呀~


大宅

積分: 4078


444#
發表於 05-2-26 11:09 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

kelly,
你休息多d'',飲多d''水喇,我剛剛問


伯爵府

積分: 15807


445#
發表於 05-2-26 11:10 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

addy
so many $ info., can u pls tell me where to buy NUK bottle at the lowest price? (i don't need the BO)?


大宅

積分: 2294


446#
發表於 05-2-26 11:22 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

maggie, addy,
我都好開心, 因為鼻塞訓覺真係好鬼辛苦呀! (我老公話我呢幾晚訓到好似行雷咁架, 真係辛苦自己又辛苦人)

addy,
好呀, 我monday幫你問喇! 如果有貨我打俾你喇, 價錢平既我可以即刻幫你買埋嘛, 你響沙田出黎無咁方便.

benben,
不如我都幫你響護協check埋nuk樽既$喇!


伯爵府

積分: 15053


447#
發表於 05-2-26 11:46 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

我今日會去tko間shop買avent奶bo,你地想知道咩野價錢,請盡快通知我﹗

addy話470蚊咋,比起其他地方真係平好多,唔知大家有冇興趣呢 ?-(


大宅

積分: 2294


448#
發表於 05-2-26 12:03 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

annaanna,
你可唔可以順便問下除左奶煲同bb車, 搖椅外, 佢地仲有賣d乜? 同埋營業時間?

thanks!


伯爵府

積分: 15807


449#
發表於 05-2-26 12:03 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

who has hotmail ac?
can up the mail box to 25M ar!!
quick quick go to 自由講場 & try lar!!

kelly
好呀!! thanks.


大宅

積分: 3543


450#
發表於 05-2-26 12:25 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

benben,

你係咪1:45左右會到呀??


伯爵府

積分: 15807


451#
發表於 05-2-26 12:27 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

maggie
yes. . . . around 1.45pm lar!!


男爵府

積分: 5388

好媽媽勳章 環保接龍勳章


452#
發表於 05-2-26 12:31 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

alva :
我尋晚整o左燉奶,我將d 份量減o左d,所以唔係好"留",overall都ok la..
2/6/2005 : 2.59 KGS8/6/2005 : 2.66 KGS15/6/2005 : 2.72 KGS20/6/2005 : 2.86 KGS4/7/2005 : 3.33 KGS12/9/2005 :4.78 KGS   57CM23/9/2005 : 5.16 KGS  60CM27/10/2005 : 5.53 KGS 61.5CM14/11/2005 : 5.52 KGS 63.5CM13/2/2006 : 6.37 KGS


大宅

積分: 3543


453#
發表於 05-2-26 12:32 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

benben,

咁你識唔識去呀??


大宅

積分: 3543


454#
發表於 05-2-26 12:33 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

benben,

仲有呀......洗唔洗print多幾份list of bb stuff丫喇??定係帶自己果份就算呀? ?-(


伯爵府

積分: 15053


455#
發表於 05-2-26 12:42 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

ok ,冇問題﹗我番黎公告大家啦﹗

kelly_bb 寫道:
annaanna,
你可唔可以順便問下除左奶煲同bb車, 搖椅外, 佢地仲有賣d乜? 同埋營業時間?

thanks!


伯爵府

積分: 15807


456#
發表於 05-2-26 12:50 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

maggie
bb stuff. . . .up to all mami lar!!

i write down how to go . . . hope I know lar!!


大宅

積分: 4674


457#
發表於 05-2-26 13:12 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

Gotgot,
Oh? 我個nose都算sensitive gor lor bor...唔覺嗅wor..hehe....especially collagen 果隻...smells very okie ar..hehe...

由 gotgot 於 2005-02-26 00:50:18
bobodog,
我都耐唔耐會用雪完美paper masko架,因為成日都做promote,好平,又夠保濕,but maggy話覺得陣味好臭喎!
你可能冷親啦!早d休息呀!!t


複式洋房

積分: 234


458#
發表於 05-2-26 16:45 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

Pui_Pui,
我都會Keep住一個禮拜整一次,飲奶飲到好悶呀


大宅

積分: 4674


459#
發表於 05-2-26 19:09 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

kitty&mimmy,
你PM部notebook嘅model # and required memory and HD size (?G, ??MB), any accessories needed (DVD player/CDRW/etc.) and any docking device needed? I'll check it out for u tonight/tmr.


大宅

積分: 4674


460#
發表於 05-2-26 19:14 |只看該作者

Re: 有無2005年6月預產期? (Part 2)

eeetse,
Yoga預埋我吖...next Friday (March 4th) 開始, 對嗎? 到時可一齊吔dinner ar.. :mrgreen:

我地可以去魚米家la...Lan Kwai Fong 入面嘅泰 or 越式大排檔la...etc....a lot of yummy food could be found there..hehe... :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo