想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 4981


441#
發表於 11-3-15 12:06 |只看該作者

回覆 440# bobolily 的文章

bobolily,

唔好自己嚇自己, 你再問下董醫生你係唔係多囊? 因為多囊未必唔成功架, 我見依到有好多多囊jm都成功有bb, 仲安全咁生埋! 同埋, 唔排卵, 唔一定係多囊, 我之前個婦科醫生話, 女人一年排12次, 排少一次唔出奇. 咁你之前有無驗血check荷爾蒙呀?

我都驗左輸卵管無事, 但做完後, 我痛左成20分鐘, 痛到流眼淚呀~~


大宅

積分: 4069

畀面勳章


442#
發表於 11-3-15 14:37 |只看該作者
sa80,

咁董醫生又從未提過我有多囊, 但話過我冇排卵. 另今次做iui時佢話我幾次左邊d卵都唔係好識大, 次次都係右邊大,所以若今次再fail就要驗血check吓卵巢

我上次照輸卵管時又好彩唔係幾痛 :)

係呢,你星期六做完iui,第二日有冇補飛? 我sunday做完, 董醫生叫我可以尋日再補飛, hehe, 我尋晚都補左, 唔知有冇用呢

原帖由 sa80 於 11-3-15 12:06 發表
bobolily,

唔好自己嚇自己, 你再問下董醫生你係唔係多囊? 因為多囊未必唔成功架, 我見依到有好多多囊jm都成功有bb, 仲安全咁生埋! 同埋, 唔排卵, 唔一定係多囊, 我之前個婦科醫生話, 女人一年排12次, 排少一次唔出 ...


大宅

積分: 4981


443#
發表於 11-3-15 15:06 |只看該作者
bobolily,

你係唔係第二次架啦? 係唔係唔可以做多過3次? 因為3次都唔中, 機會率好低呢?

我梗係有補飛啦~ 因為星期六放丁丁時, d野錯晒, 都係要靠自己, 唔好白費之前d心機呀嘛! 我day11打破卵針, day13放丁丁, day14自己補飛, 希望work啦~

原帖由 bobolily 於 11-3-15 14:37 發表
sa80,

咁董醫生又從未提過我有多囊, 但話過我冇排卵. 另今次做iui時佢話我幾次左邊d卵都唔係好識大, 次次都係右邊大,所以若今次再fail就要驗血check吓卵巢

我上次照輸卵管時又好彩唔係幾痛 :)

係呢,你星期六做完 ...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


444#
發表於 11-3-15 16:10 |只看該作者
sa80,
係呀, 我係第二次架啦, 我真係唔知3次都唔中, 機會率會好低呢.. 其實第一次fail左後, 我休息左2個月, 再做今次iui時都有問医生洗唔洗轉ivf, 但醫生話我同c6的情况是ok的, 現階段她想我再試iui先,因ivf始終太人工,bb有問題的機會又大d, 可以最後先考慮.. 我接受董醫生意見咪再試iui囉 . 希望我唔洗做第3次啦 :)



原帖由 sa80 於 11-3-15 15:06 發表
bobolily,

你係唔係第二次架啦? 係唔係唔可以做多過3次? 因為3次都唔中, 機會率好低呢?

我梗係有補飛啦~ 因為星期六放丁丁時, d野錯晒, 都係要靠自己, 唔好白費之前d心機呀嘛! 我day11打破卵針, day13放丁丁, day1 ...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


445#
發表於 11-3-15 16:19 |只看該作者
sa80,
不過補左一次飛唔好再補呀, 我唔知点解, 但係董醫生叫的, 所以我地要聽話 :)


大宅

積分: 4981


446#
發表於 11-3-15 16:22 |只看該作者
咁梗係啦~ ivf始終係終極版, 希望我地今個cycle搞掂, 齊齊跳版!! 我地要有信心, 當然又唔可以話抱太大期望啦~ 始終bb係上天比我地既禮物, 係無得強求!

我諗住今次唔得, 下個cycle再黎, 我唔想將d辛苦過程拖長. 咁你依段時間有無睇中醫呀?

原帖由 bobolily 於 11-3-15 16:10 發表
sa80,
係呀, 我係第二次架啦, 我真係唔知3次都唔中, 機會率會好低呢.. 其實第一次fail左後, 我休息左2個月, 再做今次iui時都有問医生洗唔洗轉ivf, 但醫生話我同c6的情况是ok的, 現階段她想我再試iui先,因ivf始終太人 ...


大宅

積分: 4981


447#
發表於 11-3-15 16:23 |只看該作者
咁係唔係直到check bingo前都唔可以dodo呢?

原帖由 bobolily 於 11-3-15 16:19 發表
sa80,
不過補左一次飛唔好再補呀, 我唔知点解, 但係董醫生叫的, 所以我地要聽話 :)


大宅

積分: 4069

畀面勳章


448#
發表於 11-3-15 16:31 |只看該作者
sa80,
做之前我飲左約5日中藥, 不過d藥真係幾難飲, 我星期5晚晚飲完仲嘔番晒出黎. 好彩我sunday先做, 唔係真係驚驚


大宅

積分: 4069

畀面勳章


449#
發表於 11-3-15 16:37 |只看該作者
係呀, 董e生講的.. 佢話c6 d 丁丁洗完都有4千幾萬, 就算唔補飛都得, 但如果我想補就monday補一次, 之後千萬不要再補.. 其實我唔明点解o家, 但做完iui瞓在床床上, 唔醒起問点解

原帖由 sa80 於 11-3-15 16:23 發表
咁係唔係直到check bingo前都唔可以dodo呢?


大宅

積分: 4981


450#
發表於 11-3-15 16:38 |只看該作者
咁真係難飲到嘔喎~~ 係自己煲定開粉?

原帖由 bobolily 於 11-3-15 16:31 發表
sa80,
做之前我飲左約5日中藥, 不過d藥真係幾難飲, 我星期5晚晚飲完仲嘔番晒出黎. 好彩我sunday先做, 唔係真係驚驚


大宅

積分: 1367


451#
發表於 11-3-15 16:42 |只看該作者
唔使唔開心.... BB一家會等你架~~

TAKE CARE
原帖由 rabbit2010 於 11-3-14 11:41 發表
好慘呀! 上星期有咗個大感冒, 病到五顏六色. 宜家仲病僅添, 都唔知點解咁嚴重, 我諗今個月都唔行. 希望快D好番, 唯有等下個月見E生啦!


大宅

積分: 1367


452#
發表於 11-3-15 16:46 |只看該作者
中醫話我係超寒底, 真係好鬼多野唔食得呀,

咁通常邊個會贏呢, 哈哈 ~~
原帖由 rabbit2010 於 11-3-14 11:48 發表


我都係寒底, 知道好多嘢唔食得, 所以自己盡量唔買唔食, 但同朋友一起, 佢哋有得食, 我無得食, 真係忍唔住口, 好似魔鬼與天使鬥爭. 睇吓邊個鬥嬴.


複式洋房

積分: 242


453#
發表於 11-3-15 16:50 |只看該作者
Hi Bobolily & sa80, 你們好,
我也是看董醫生的,
這是我第一次 IUI,
這個星期六 check Bingo,
你們呢?
大家都加油 & Good Luck!!!


大宅

積分: 4981


454#
發表於 11-3-15 16:52 |只看該作者
咁即係依兩個星期無得開心?!

係喎, 你做完之後瞓左幾耐? 我瞓左10分鐘到. 我上星期睇一個taiwan既節目, 其中一個醫生話, 其實瞓同落地個機會率唔係差好多.

原帖由 bobolily 於 11-3-15 16:37 發表
係呀, 董e生講的.. 佢話c6 d 丁丁洗完都有4千幾萬, 就算唔補飛都得, 但如果我想補就monday補一次, 之後千萬不要再補.. 其實我唔明点解o家, 但做完iui瞓在床床上, 唔醒起問点解

...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


455#
發表於 11-3-15 16:53 |只看該作者
係自己煲o家, 我果晚嘔到飛起, 所有药嘔晒出來, 飲左大半杯水都飛嘔埋出來


原帖由 sa80 於 11-3-15 16:38 發表
咁真係難飲到嘔喎~~ 係自己煲定開粉?


大宅

積分: 4069

畀面勳章


456#
發表於 11-3-15 16:57 |只看該作者
miumiu2011,

hello, 真好, 大家都看董醫生, 佢真係好好人呢!
我地29號check bngo ar, 嘩, 你今個星期六 check Bingo, 好快就知, 加油呀! 係呢, 你而家有乜感覺?

原帖由 miumiu2011 於 11-3-15 16:50 發表
Hi Bobolily & sa80, 你們好,
我也是看董醫生的,
這是我第一次 IUI,
這個星期六 check Bingo,
你們呢?
大家都加油 & Good Luck!!!


大宅

積分: 4981


457#
發表於 11-3-15 17:00 |只看該作者
miumiu2011,

我唔係睇董醫生, 不過我見其他jm講, 佢好好. 你排左幾耐呀?

我29號先check, 你有無咩先兆咁呀?

原帖由 miumiu2011 於 11-3-15 16:50 發表
Hi Bobolily & sa80, 你們好,
我也是看董醫生的,
這是我第一次 IUI,
這個星期六 check Bingo,
你們呢?
大家都加油 & Good Luck!!!


大宅

積分: 4981


458#
發表於 11-3-15 17:02 |只看該作者
咁難飲, 10成9係堅野!!

原帖由 bobolily 於 11-3-15 16:53 發表
係自己煲o家, 我果晚嘔到飛起, 所有药嘔晒出來, 飲左大半杯水都飛嘔埋出來


大宅

積分: 4069

畀面勳章


459#
發表於 11-3-15 17:07 |只看該作者
係呀, 要休息吓!!

我做完之後瞓左約25分鐘, 因我是sunday做, 仁安果日好似少人d, 所以姑娘冇咁快叫我起身, 咁c6又係房同我傾吓計, 時間都過快.. 但上次仁安好多人, 我瞓左10分鐘就比姑娘的左起身啦.. 姑娘都話因丁丁是放在子宮頸入面, 丁丁唔會流出來, 所以其實瞓同落地個機會率唔係差好多.




原帖由 sa80 於 11-3-15 16:52 發表
咁即係依兩個星期無得開心?!

係喎, 你做完之後瞓左幾耐? 我瞓左10分鐘到. 我上星期睇一個taiwan既節目, 其中一個醫生話, 其實瞓同落地個機會率唔係差好多.

...


大宅

積分: 4069

畀面勳章


460#
發表於 11-3-15 17:09 |只看該作者
堅堅都比我浪費左

原帖由 sa80 於 11-3-15 17:02 發表
咁難飲, 10成9係堅野!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo