想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 10404


441#
發表於 11-7-24 11:52 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-24 11:50
我係day 38 36.80
Day 39 36.96
Day 40 36.89

就咁睇好難講,要睇埋聽日,因為如果連續跌溫,就應該真係跌溫!咁你M時係幾多?
神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


442#
發表於 11-7-24 12:07 |只看該作者

引用:Quote:bear88+發表於+11-7-24+11:50+我係da

原帖由 K.K.NG 於 11-07-24 發表
就咁睇好難講,要睇埋聽日,因為如果連續跌溫,就應該真係跌溫!咁你M時係幾多? ...
我六月果時係36.85 跌去36.54 就第二日來m




子爵府

積分: 10259


443#
發表於 11-7-24 12:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+K.K.NG+於+11-07-24+發表就咁

原帖由 bear88 於 11-07-24 發表
我六月果時係36.85 跌去36.54 就第二日來m
M 來果日36.66




子爵府

積分: 10404


444#
發表於 11-7-24 12:32 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-24 12:08
M 來果日36.66

咁即係如果你聽日再跌都可以黎M啦喎!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


445#
發表於 11-7-24 13:02 |只看該作者

引用:Quote:bear88+發表於+11-7-24+12:08+M+來果

原帖由 K.K.NG 於 11-07-24 發表
咁即係如果你聽日再跌都可以黎M啦喎!
明白哂! 希望吾好跌!哈哈




子爵府

積分: 10404


446#
發表於 11-7-24 13:06 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-24 13:02
明白哂! 希望吾好跌!哈哈

我都祝你聽日升升升!
神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


447#
發表於 11-7-24 22:52 |只看該作者

引用:Quote:bear88+發表於+11-7-24+13:02+明白哂

原帖由 K.K.NG 於 11-07-24 發表
我都祝你聽日升升升!
我成曰好多胃氣!我老公琴日同今日都問我係咪有左! 唉!




男爵府

積分: 6375


448#
發表於 11-7-25 08:19 |只看該作者

回覆:等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(舊帖乃"有冇JM六月中day 1等bingo?")

今日持續低溫36.2




子爵府

積分: 10259


449#
發表於 11-7-25 08:28 |只看該作者

引用:Quote:bear88+發表於+11-7-24+13:02+明白哂

原帖由 K.K.NG 於 11-07-24 發表
我都祝你聽日升升升!
Today 36.88 !昨天36.94!我又跌啦!即係明天我會36.5x 來m




子爵府

積分: 10404


450#
發表於 11-7-25 10:02 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-25 08:28
Today 36.88 !昨天36.94!我又跌啦!即係明天我會36.5x 來m

唔緊要啦,黎M即係又一個cycle既新開始,我地一齊努力啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


451#
發表於 11-7-25 10:03 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-25 08:19
今日持續低溫36.2

你今個cycle可能無排卵呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


452#
發表於 11-7-25 10:30 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-25 10:03
你今個cycle可能無排卵呀!

應該係喇我都係咁諗…. Skip咗一個月 (m 都冇….唔知點解)…. 唔知幾日後會唔會排返 (因為用28-30一個cycle嚟計, 我就月尾排


子爵府

積分: 10404


453#
發表於 11-7-25 10:55 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-7-25 10:30
應該係喇… 我都係咁諗…. Skip咗一個月 (連m 都冇….唔知點解)…. 唔知幾日後會唔會排返 (因為用28-30一 ...

應該係要等M黎左先會再排卵喎!因為無排卵都會黎M嫁!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 6375


454#
發表於 11-7-25 11:56 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-25 10:55
應該係要等M黎左先會再排卵喎!因為無排卵都會黎M嫁!

我冇嚟m …. 但就應該過幾日排卵因為d分泌開始多….


子爵府

積分: 10259


455#
發表於 11-7-25 12:24 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-25 10:02
唔緊要啦,黎M即係又一個cycle既新開始,我地一齊努力啦!

你又點呀~

我會努力~

我來緊會book 照盆腔超聲波~

我個中醫叫我去照下


子爵府

積分: 10404


456#
發表於 11-7-25 12:27 |只看該作者
bear88 發表於 11-7-25 12:24
你又點呀~

我會努力~

我跌晒溫啦,應該今日黎M嫁喇!唸住試多兩個cycle都唔得,可能去做iui囉!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


457#
發表於 11-7-25 12:49 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-25 12:27
我跌晒溫啦,應該今日黎M嫁喇!唸住試多兩個cycle都唔得,可能去做iui囉! ...

早來m ~早cycle ~
加油~

系呢你今年幾多歲
iui 係咪好貴



子爵府

積分: 10404


458#
發表於 11-7-25 13:12 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-7-25+12:27+我跌晒

原帖由 bear88 於 11-07-25 發表
早來m ~早cycle ~
加油~
我35嫁喇,算高0嫁喇!iui就唔算貴嘅,6000-8000左右,視乎你要嘅針藥!ivf先貴,要80000呀!



神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10259


459#
發表於 11-7-25 14:10 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-25 13:12
我35嫁喇,算高0嫁喇!iui就唔算貴嘅,6000-8000左右,視乎你要嘅針藥!ivf先貴,要80000呀!

10000 樓下都可以
要點做架

係咪要睇 不育dr ??

...


男爵府

積分: 6375


460#
發表於 11-7-25 16:16 |只看該作者
今日回家試吓紅d, 睇吓有冇d令人振奮嘅結果~!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo