立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10404
bear88 發表於 11-7-24 11:50 我係day 38 36.80 Day 39 36.96 Day 40 36.89
積分: 10259
原帖由 K.K.NG 於 11-07-24 發表 就咁睇好難講,要睇埋聽日,因為如果連續跌溫,就應該真係跌溫!咁你M時係幾多? ...
原帖由 bear88 於 11-07-24 發表 我六月果時係36.85 跌去36.54 就第二日來m
bear88 發表於 11-7-24 12:08 M 來果日36.66
原帖由 K.K.NG 於 11-07-24 發表 咁即係如果你聽日再跌都可以黎M啦喎!
bear88 發表於 11-7-24 13:02 明白哂! 希望吾好跌!哈哈
原帖由 K.K.NG 於 11-07-24 發表 我都祝你聽日升升升!
男爵府
積分: 6375
bear88 發表於 11-7-25 08:28 Today 36.88 !昨天36.94!我又跌啦!即係明天我會36.5x 來m
唔緊要啦,黎M即係又一個cycle既新開始,我地一齊努力啦!
siuangel1 發表於 11-7-25 08:19 今日持續低溫36.2
你今個cycle可能無排卵呀!
K.K.NG 發表於 11-7-25 10:03 你今個cycle可能無排卵呀!
應該係喇… 我都係咁諗…. Skip咗一個月 (連m 都冇….唔知點解)…. 唔知幾日後會唔會排返 (因為用28-30一個cycle嚟計, 我就月尾排
siuangel1 發表於 11-7-25 10:30 應該係喇… 我都係咁諗…. Skip咗一個月 (連m 都冇….唔知點解)…. 唔知幾日後會唔會排返 (因為用28-30一 ...
應該係要等M黎左先會再排卵喎!因為無排卵都會黎M嫁!
K.K.NG 發表於 11-7-25 10:55 應該係要等M黎左先會再排卵喎!因為無排卵都會黎M嫁!
我冇嚟m 呀…. 但就應該過幾日排卵… 因為d分泌開始多….
K.K.NG 發表於 11-7-25 10:02 唔緊要啦,黎M即係又一個cycle既新開始,我地一齊努力啦!
bear88 發表於 11-7-25 12:24 你又點呀~ 我會努力~
我跌晒溫啦,應該今日黎M嫁喇!唸住試多兩個cycle都唔得,可能去做iui囉!
K.K.NG 發表於 11-7-25 12:27 我跌晒溫啦,應該今日黎M嫁喇!唸住試多兩個cycle都唔得,可能去做iui囉! ...
原帖由 bear88 於 11-07-25 發表 早來m ~早cycle ~ 加油~
K.K.NG 發表於 11-7-25 13:12 我35嫁喇,算高0嫁喇!iui就唔算貴嘅,6000-8000左右,視乎你要嘅針藥!ivf先貴,要80000呀! 10000 樓下都可以 要點做架 係咪要睇 不育dr ?? ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy