想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


441#
發表於 11-8-3 20:19 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-3 18:43
我bb次次去照都合到對腳好實,要到22wks先估到多少,多d似係女仔,到26wks就非常confirm啦!如果boy boy會 ...
係丫...返醫院照oscar...希望到時bb 合作啦~hehe...不過都未必會見得到...如果唔係可能就要到10月先知...其實我有唸過今次係保持神秘...等出世先知...不過我唸我求知慾咁強...應該唔可能捱多8個月先開估...



哈哈


伯爵府

積分: 17022


442#
發表於 11-8-3 20:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gangting+於+11-08-03+發表唔

原帖由 黃二少奶 於 11-08-03 發表
咁咪仲好,多個咕喱幫手
係,我仲開心




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


443#
發表於 11-8-3 20:23 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 19:20
點解??
你都係做女王啦...屋企多左條女..就有人同你爭架啦~~哈哈...



哈哈


伯爵府

積分: 17022


444#
發表於 11-8-3 20:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+悅同+於+11-08-03+發表只係用

原帖由 黃二少奶 於 11-08-03 發表
我老公成日話成班c9都唔知有咩咁好傾
我老公直頭話我中咗BK毒





水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


445#
發表於 11-8-3 20:23 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-3+18:43+我bb次次

原帖由 small531 於 11-08-03 發表
係丫...返醫院照oscar...希望到時bb 合作啦~hehe...不過都未必會見得到...如果唔係可能就要到10月先知...其 ...
好難等到出世,因為真係好想知




水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


446#
發表於 11-8-3 20:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+黃二少奶+於+11-08-03+發表我

原帖由 gangting 於 11-08-03 發表
我老公直頭話我中咗BK毒
我都係




伯爵府

積分: 17022


447#
發表於 11-8-3 20:24 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-3+19:20+點解?

原帖由 small531 於 11-08-03 發表
你都係做女王啦...屋企多左條女..就有人同你爭架啦~~哈哈...
你又啱




伯爵府

積分: 17022


448#
發表於 11-8-3 20:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gangting+於+11-08-03+發表我

原帖由 黃二少奶 於 11-08-03 發表
我都係
give me five




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


449#
發表於 11-8-3 20:27 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-3 20:23
好難等到出世,因為真係好想知
真係等唔切...而家都已經好想知...不過我老公覺得係仔仔...因為佢話打麻雀輸$$$$



哈哈


伯爵府

積分: 17022


450#
發表於 11-8-3 20:29 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-3+20:23+好難

原帖由 small531 於 11-08-03 發表
真係等唔切...而家都已經好想知...不過我老公覺得係仔仔...因為佢話打麻雀輸$$$$
...
打麻雀輸$就係仔?




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


451#
發表於 11-8-3 20:29 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 20:24
你又啱
因為我已經屈居第2位啦...真係好陰公...個2個成日係我面前打情罵俏...有時仲2個都唔睬我...我鬧阿女時...有人就出聲話我...我鬧c6時...阿女又出黎用d 我唔明既語言黎話我...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


452#
發表於 11-8-3 20:30 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 20:29
打麻雀輸$就係仔?
有名你叫...敗家仔...
人地話旺丁唔旺才架嘛...



哈哈


水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


453#
發表於 11-8-3 20:30 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-3+20:23+好難

原帖由 small531 於 11-08-03 發表
真係等唔切...而家都已經好想知...不過我老公覺得係仔仔...因為佢話打麻雀輸$$$$
...
關事嫁咩,生囝湊個好字都幾好




水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


454#
發表於 11-8-3 20:32 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-3+20:24+你又

原帖由 small531 於 11-08-03 發表
因為我已經屈居第2位啦...真係好陰公...個2個成日係我面前打情罵俏...有時仲2個都唔睬我...我鬧阿女時...有 ...
佢地夾埋蝦你
不過我個日見爽爽好痴你嫁喎




伯爵府

積分: 17022


455#
發表於 11-8-3 20:35 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-3+20:24+你又

原帖由 small531 於 11-08-03 發表
因為我已經屈居第2位啦...真係好陰公...個2個成日係我面前打情罵俏...有時仲2個都唔睬我...我鬧阿女時...有 ...
咁慘。。。




伯爵府

積分: 17022


456#
發表於 11-8-3 20:36 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-3+20:29+打麻

原帖由 small531 於 11-08-03 發表
有名你叫...敗家仔...
人地話旺丁唔旺才架嘛...
真係第一次聽




男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


457#
發表於 11-8-3 20:49 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-3 20:32
佢地夾埋蝦你,
不過我個日見爽爽好痴你嫁喎
佢愛人唔係到丫嘛....不過事實佢係痴我多d...但係2個成日一玩就癲哂...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


458#
發表於 11-8-3 20:50 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-3 20:36
真係第一次聽
我都係聽人講...不過我陀阿爽個時打牌...次次都有斬獲架...hehe...



哈哈


伯爵府

積分: 17022


459#
發表於 11-8-3 20:54 |只看該作者

回覆:等待bingo振作會 - 25

Eeeee 點解sasa仲未有消息既?




水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


460#
發表於 11-8-3 21:01 |只看該作者

引用:Quote:黃二少奶+發表於+11-8-3+20:32+佢地

原帖由 small531 於 11-08-03 發表
佢愛人唔係到丫嘛....不過事實佢係痴我多d...但係2個成日一玩就癲哂...
爽爽真係超得意,佢唔係好怕生保人,我同佢玩都唔驚




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo