想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


441#
發表於 11-8-24 16:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+黃二少奶+於+11-08-24+發表明

原帖由 sasa888 於 11-08-24 發表
之前冇講明幾錢嫁,剩係問湊唔湊,都冇諗過要甘多錢,同埋我又晤放心佢地湊



...
如果咁樣請工人啦,唔想多個人都唔得啦




大宅

積分: 4447

畀面勳章


442#
發表於 11-8-24 16:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sasa888+於+11-08-24+發表之

原帖由 黃二少奶 於 11-08-24 發表
如果咁樣請工人啦,唔想多個人都唔得啦
都係既




大宅

積分: 4447

畀面勳章


443#
發表於 11-8-24 17:13 |只看該作者

引用:Quote:sasa888+發表於+11-8-24+15:17+唔包

原帖由 悅同 於 11-08-24 發表
都唔係單單係錢的問題,感覺唔多好受,咩你未生之前,唔係已經傾好架,依加bb出左世,臨時臨急先黎講條件 ...
99 已經唔係度Lu




大宅

積分: 4447

畀面勳章


444#
發表於 11-8-24 17:14 |只看該作者

引用:Quote:sasa888+發表於+11-8-24+14:36+都係

原帖由 悅同 於 11-08-24 發表
係fb見你老公好熟手,好有信心同bb沖涼。
係呀,佢幫小嵐沖涼嘅時候,小嵐好開心好enjoy





大宅

積分: 4447

畀面勳章


445#
發表於 11-8-24 17:15 |只看該作者

引用:Quote:sasa888+發表於+11-8-24+14:33+我老

原帖由 悅同 於 11-08-24 發表
你平時要返呀媽度食飯架?去育嬰院比左$4000做學費,仲要比$4000呀媽開飯??需然依加買送係好貴,但計到 ...
之前都返去食緊,可能順便加埋錢lor




大宅

積分: 4447

畀面勳章


446#
發表於 11-8-24 17:18 |只看該作者

引用:Quote:sasa888+發表於+11-8-24+11:39+同埋

原帖由 悅同 於 11-08-24 發表
到4 wks大約一日有1000ml人奶!之後奶量會越黎越穩定。
我又唔覺有甘多bor , 因為埋身真係唔知佢食到幾多,成曰驚佢唔飽




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


447#
發表於 11-8-24 17:28 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-24 17:18
我又唔覺有甘多bor , 因為埋身真係唔知佢食到幾多,成曰驚佢唔飽

唔駛驚喎,我又唔擔心B豬唔夠飽,
唔飽佢唔會放口嫁嘛


侯爵府

積分: 21177


448#
發表於 11-8-24 18:00 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-24 17:18
我又唔覺有甘多bor , 因為埋身真係唔知佢食到幾多,成曰驚佢唔飽

你都未夠4 wks,依加奶量都未完全定落黎,bb啜多d,慢慢就會多d架啦!bb夠食就,bb有重到得啦!唔使太擔心。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


449#
發表於 11-8-24 18:01 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-24 17:14
係呀,佢幫小嵐沖涼嘅時候,小嵐好開心好enjoy

d書講,爸爸幫bb沖涼,係好好的親子關係,bb都會叻d

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


450#
發表於 11-8-24 18:04 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-24 16:08
之前冇講明幾錢嫁,剩係問湊唔湊,都冇諗過要甘多錢,同埋我又晤放心佢地湊



...

你又唔放心,又要比咁多錢,心裡又唔開心,咁多樣忍憂,你都係自己搵方法好啦!呀媽果邊無得諗啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


451#
發表於 11-8-24 18:06 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-24 17:15
之前都返去食緊,可能順便加埋錢lor

今晚同老公傾下lah!!! 仲有個幾月就要返工,都要安排定架啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


452#
發表於 11-8-24 18:09 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-24 14:33
我老豆今日打俾我開出我阿媽幫手湊小嵐既要求, 如果係我你地會點簡 :
1. 俾8000蚊佢地幫我湊加我同老公既 ...
如果俾我揀
$8000又唔包奶粉尿片
又要頻頻撲撲
一定係請工人


伯爵府

積分: 17022


453#
發表於 11-8-24 18:10 |只看該作者
Sasa:

我一直又係想個女叫小嵐


侯爵府

積分: 21177


454#
發表於 11-8-24 18:13 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-24 18:09
如果俾我揀
$8000又唔包奶粉尿片
又要頻頻撲撲

仲要請工人,唔再返婆婆度食飯,唔使婆婆黎睇住個工人,否則都係比成萬蚊。以後比家用,就有自由度,唔係開個價。因為咁樣感覺唔多開心。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


455#
發表於 11-8-24 18:14 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-24 18:10
Sasa:

我一直又係想個女叫小嵐

多個嵐嵐bb

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


456#
發表於 11-8-24 18:19 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-24 18:13
仲要請工人,唔再返婆婆度食飯,唔使婆婆黎睇住個工人,否則都係比成萬蚊。以後比家用,就有自由度,唔係開個價。因為咁樣感覺唔多開心。 ...

黎見個孫都要收$$
真係太...............


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


457#
發表於 11-8-24 18:24 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-8-24+18:13+仲要請工

原帖由 gangting 於 11-08-24 發表
黎見個孫都要收$$
真係太...............
要俾錢唔係問題,叫得你湊,
梗係會俾,不過冇理由收咁多,
真係搵埋俾埋你,不如辭職自己湊囉




伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


458#
發表於 11-8-24 18:30 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-24 15:34
我諗我琴日有d搞肚痛加振痛,因為一路痛,一路去廁所。

我生bb個日都咁岩有d肚痛.... 係産前房痛下又去下廁所....走黎走去...姑娘係咁問我去完未...因為要駁1個鐘機

可能因為個2日係x"mas呀.... 食左好多野..又打邊lo...又日本野....

我仲諗住都好...all清先黎生bb...真係舒服哂...但我知生個陣都唔小心有少少出左黎...but姑娘話咁先岩...有先至係用岩力....

我有d唔好意思..但佢地乜事都無, 仲好開心...


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


459#
發表於 11-8-24 18:32 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-24 13:13
我唔會夜晚同bb沖涼,我99話唔好,驚佢凍親,所以我通常最遲4點前一定同b豬沖涼



...

咁熱天時...唔怕....

凍天就話啫.....呢個天氣..以我所知個2x個bb都係late evening or夜晚沖涼

尤其沖完涼瞓舒服好多...姑娘都係咁教架...但我通常6-7點左右沖....


侯爵府

積分: 21177


460#
發表於 11-8-24 18:35 |只看該作者
Vana 發表於 11-8-24 18:30
我生bb個日都咁岩有d肚痛.... 係産前房痛下又去下廁所....走黎走去...姑娘係咁問我去完未...因為要駁1個 ...

生生下bball埋,真係好鬼肉酸。雖然Doctor佢地見慣曬,但自己都會覺得好疼loh

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo