想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 30303


441#
發表於 11-9-3 10:51 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

我今日day 27跌左36.34應該失敗喇,可能星期一又day 1




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


442#
發表於 11-9-3 10:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-03+發

原帖由 littlezoo 於 11-09-03 發表
咁可能就排喇
不過我得幾日data, 又用耳探,唔知準唔準,但岩岩驗紅d又好似深多d
myphoto.jpg



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


443#
發表於 11-9-3 10:53 |只看該作者

回覆:8月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!(part 2)

紅d
myphoto.jpg



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


444#
發表於 11-9-3 11:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-03+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-03 發表
不過我得幾日data, 又用耳探,唔知準唔準,但岩岩驗紅d又好似深多d




...
哇,你d體溫咁大上落





公爵府

積分: 29202

畀面勳章


445#
發表於 11-9-3 11:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-03+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-03 發表
哇,你d體溫咁大上落
因為我用華氏嘛,你咪以為高囉,如果兌番你地果d攝氏唔係相差好遠



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3315


446#
發表於 11-9-3 12:17 |只看該作者
一陣晏d 去食甜品buffet... 哈哈哈~~~


複式洋房

積分: 447


447#
發表於 11-9-3 12:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-03+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-03 發表
因為我用華氏嘛,你咪以為高囉,如果兌番你地果d攝氏唔係相差好遠



...
但其實係要用口探仲要係同一時間一開眼探足5分鐘先正確架




男爵府

積分: 6375


448#
發表於 11-9-3 12:40 |只看該作者

引用:一陣晏d+去食甜品buffet...+哈哈哈~~~

原帖由 Cruby 於 11-09-03 發表
一陣晏d 去食甜品buffet... 哈哈哈~~~
哇,咁勁!我好怕甜品buffet




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


449#
發表於 11-9-3 12:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-03+發

原帖由 ParisHung 於 11-09-03 發表
但其實係要用口探仲要係同一時間一開眼探足5分鐘先正確架
我等陣去睇下呢d口探用既探熱針



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


450#
發表於 11-9-3 14:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-03+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-03 發表
哇,你d體溫咁大上落
係囉,相差咁多嘅?




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


451#
發表於 11-9-3 14:13 |只看該作者

引用:一陣晏d+去食甜品buffet...+哈哈哈~~~

原帖由 Cruby 於 11-09-03 發表
一陣晏d 去食甜品buffet... 哈哈哈~~~
引c人咩




複式洋房

積分: 110


452#
發表於 11-9-3 16:00 |只看該作者

引用:我今日day+27跌左36.34應該失敗喇,可能星

原帖由 qqj 於 11-09-03 發表
我今日day 27跌左36.34應該失敗喇,可能星期一又day 1



...
我今日已經第三日有淺粉紅分泌,相信都係失敗多!但最奇怪就係量唔多同唔係整日都有。大多數發現有是勞動完,eg . 去完街或做完家務。如果我瞓醒or 坐定定就冇。如果真係M小姐,麻煩你快d嚟快d走,唔好比希望我




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


453#
發表於 11-9-3 18:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-03+發表

原帖由 littlezoo 於 11-09-03 發表
係囉,相差咁多嘅?
我買左支水銀探熱針喇



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


複式洋房

積分: 372


454#
發表於 11-9-3 19:08 |只看該作者

回覆:Yvaine_mom 的帖子

同你差不多,前幾日有小小血,之後又冇分泌,今日體溫去返36.5,現在正式失敗左




珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


455#
發表於 11-9-3 19:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-03+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-03 發表
我買左支水銀探熱針喇
聽日開始殼啦




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


456#
發表於 11-9-3 19:44 |只看該作者
littlezoo 發表於 11-9-3 19:42
聽日開始殼啦
我驚我唔識睇呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


457#
發表於 11-9-3 19:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-03+發

原帖由 littlezoo 於 11-09-03 發表
聽日開始殼啦
頭先見到紅d深左,你估幾多%
myphoto.jpg



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3575


458#
發表於 11-9-3 19:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-03+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-03 發表
不過我得幾日data, 又用耳探,唔知準唔準,但岩岩驗紅d又好似深多d




...
你明早開始用口探啦,每日差唔多時間量,度2至3個月會 check倒自己個pattern係點ka la




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


459#
發表於 11-9-3 19:54 |只看該作者
izumiwai 發表於 11-9-3 19:49
你明早開始用口探啦,每日差唔多時間量,度2至3個月會 check倒自己個pattern係點ka la



...
藥房個人話用火酒抹每次用完
咁我用完火酒又放入口怕唔怕架
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6375


460#
發表於 11-9-3 20:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlezoo+於+11-09-03+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-03 發表
我買左支水銀探熱針喇
加油




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo