想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


441#
發表於 11-9-27 15:26 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 15:18
回覆 ChanyeungC9 的帖子

咁佢養到頭家都ok la!! 如果我唔做野,就真係差好遠....暫時己經進入勁慳時期,直 ...

因我屋租平咗啫,而且我和我C6都唔成日SHOPPING,不過自己有私人空間我私己比較好d呢,因我如果嗰個月大使佢就會問"無晒呀!!!"好似用俾佢"夾"住晒!!
話~~~~今日熱咗好多呀!!!!我一路同妳哋講邵我就一路流汗mouth:
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


442#
發表於 11-9-27 15:27 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 15:20
回覆 ChanyeungC9 的帖子

好寫意的生活......

差不多喇....如果真的生咗就唔係咁爽喇~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


443#
發表於 11-9-27 15:30 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

屋租平左? 你地租樓住的嗎?
我仲同緊99住.........
我同你個case掉番轉,我係控制晒d錢 每個月比番正常駛費佢就算


男爵府

積分: 6108


444#
發表於 11-9-27 15:30 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

咁誇張...
今日唔係涼左咩
定你個人熱? 有無量體溫呀!!


大宅

積分: 4617


445#
發表於 11-9-27 15:32 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 15:30
回覆 ChanyeungC9 的帖子

屋租平左? 你地租樓住的嗎?

因我好大使呢...所以無咩所謂,,,,,最緊要係家用一定要多過我返工條數喇.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5346


446#
發表於 11-9-27 15:33 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 15:10
回覆 qwbear 的帖子

我係google到搵"三山國王廟"係咪ok?

你不如打啟德大廈仲容易搵到, 就係地圖的左手邊.


男爵府

積分: 6108


447#
發表於 11-9-27 15:33 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

湊仔仲開心 !!!


大宅

積分: 4617


448#
發表於 11-9-27 15:35 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 15:30
回覆 ChanyeungC9 的帖子

咁誇張...

無呀....但我已經用風扇吹住我喇......但個背脊,後頸位近髮邊不停出汗加發熱.....

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


449#
發表於 11-9-27 15:36 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

好!!!
我嘗試睇下c6會唔會肯陪我........雖然機會只得30%...............
謝謝你先呀!!!!!!


男爵府

積分: 5346


450#
發表於 11-9-27 15:37 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 15:12
回覆 qwbear 的帖子

嘩...我諗我會迷路...

點會呢? 有心就真係要早點去, 最好叫埋老公一齊去拜.


大宅

積分: 4617


451#
發表於 11-9-27 15:37 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 15:33
回覆 ChanyeungC9 的帖子

湊仔仲開心 !!!

湊仔係激心...無得瞓,,,晚晚做貓頭鷹,,,,但妳一見到佢笑就咩到補番晒...
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


452#
發表於 11-9-27 15:39 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈!!! 生活到無問題就得啦!!!!
我要向我個housewife進發!!!!!!!!


男爵府

積分: 6108


453#
發表於 11-9-27 15:41 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

要佢肯先得..


大宅

積分: 3747


454#
發表於 11-9-27 15:41 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

同我有得揮喎!!!!


別墅

積分: 615


455#
發表於 11-9-27 15:41 |只看該作者

回覆:829 Day1仍有5days倒數.....

咁多位好!我終於可以偷下雞上下嚟喇!

聽你哋講嗰個廟,係咪淨係 for 生仔架咋?




男爵府

積分: 6108


456#
發表於 11-9-27 15:41 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈,我唔怕!!!!!!!


大宅

積分: 4617


457#
發表於 11-9-27 15:44 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 15:36
回覆 qwbear 的帖子

好!!!
嗰時我99俾咗個已開光的送子觀音無幾耐中咗喇
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


458#
發表於 11-9-27 15:45 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-27 15:39
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈!!! 生活到無問題就得啦!!!!

gogogo!!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


459#
發表於 11-9-27 15:45 |只看該作者
smallsun 發表於 11-9-27 15:41
咁多位好!我終於可以偷下雞上下嚟喇!

聽你哋講嗰個廟,係咪淨係 for 生仔架咋?

welcome~~~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


460#
發表於 11-9-27 15:46 |只看該作者
bankwest1 發表於 11-9-27 15:41
回覆 ChanyeungC9 的帖子

同我有得揮喎!!!!

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo