想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5940


441#
發表於 11-10-3 20:48 |只看該作者

引用:我睇完醫生番家訓左+岩岩起身食完飯+宜家又

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-03 發表
我睇完醫生番家訓左 岩岩起身食完飯 宜家又訓低左

你唔好擔心 不如真係試下cb digital ,果日我用compact ...
但我連淺線都唔見有,用電子既結果都一樣,等多幾日再諗

結果你排到政府?




男爵府

積分: 6108


442#
發表於 11-10-3 21:02 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

好 放鬆心情
係呀 但好攪笑囉 我淨係同我約左11月同2月要見醫生 然後我問佢 咁六月個床位唔駛留定?佢話 你有身份證就有床位比你架啦(串到嘔)




大宅

積分: 4051


443#
發表於 11-10-3 21:02 |只看該作者
岩岩訓左教呀....你地係度做咩呀...


大宅

積分: 4051


444#
發表於 11-10-3 21:04 |只看該作者
本帖最後由 Ding's 於 11-10-3 21:06 編輯
bb_pig_bb 發表於 11-10-3 21:02
好 放鬆心情
係呀 但好攪笑囉 我淨係同我約左11月同2月要見醫生 然後我問佢 咁六月個床位唔駛留定?佢話 你 ...

即係book好晒啦wo.....六月幾號預產期呀?


男爵府

積分: 6108


445#
發表於 11-10-3 21:07 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

10呀
但好似話成日改




大宅

積分: 4051


446#
發表於 11-10-3 21:08 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-3 21:07
10呀
但好似話成日改

點解會成日改既....
你而家好d未呀?


男爵府

積分: 6108


447#
發表於 11-10-3 21:15 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

宜家腰好痛 都無乜野 仲食到野哈哈




大宅

積分: 4051


448#
發表於 11-10-3 21:16 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-3 21:15
宜家腰好痛 都無乜野 仲食到野哈哈
咁你自己小心d喎...咁快就腰痛啦?


大宅

積分: 4490


449#
發表於 11-10-3 21:25 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

喂喂,我收工啦,你哋講緊咩?




大宅

積分: 4051


450#
發表於 11-10-3 21:26 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-3 21:25
喂喂,我收工啦,你哋講緊咩?

我都唔知呀...我岩岩訓醒無耐....


大宅

積分: 4051


451#
發表於 11-10-3 21:28 |只看該作者
唉..我今日超唔c服...2點幾起身...發冷...唔知點解覺得好涷..著左外套都好涷...又頭痛...最後頂唔順訓左教...

始終m都係無黎到...好鬼煩呢...


大宅

積分: 4490


452#
發表於 11-10-3 21:29 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

咁你今日仲有無量體溫呀?




大宅

積分: 4051


453#
發表於 11-10-3 21:30 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-3 21:29
咁你今日仲有無量體溫呀?

車里qoo你問我呀?我有呀..都係36.8


大宅

積分: 4490


454#
發表於 11-10-3 21:31 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

係呀,係問你呀,我又唔記得咗量呀




大宅

積分: 4051


455#
發表於 11-10-3 21:31 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-3 21:31
係呀,係問你呀,我又唔記得咗量呀

真係好難記得架...我呢兩日有..可能聽日又唔記得架...哈哈


大宅

積分: 4490


456#
發表於 11-10-3 21:33 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

等我今晚放喺枕頭底先




大宅

積分: 4051


457#
發表於 11-10-3 21:33 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-3 21:33
等我今晚放喺枕頭底先

我都係咋...唔係邊會記得呀...哈哈...


男爵府

積分: 6108


458#
發表於 11-10-3 21:34 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

係呀 勁累




大宅

積分: 4490


459#
發表於 11-10-3 21:35 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

你仲未嚟?驗吓啦不如,依家你同ivy最有機




男爵府

積分: 6108


460#
發表於 11-10-3 21:36 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

我都係放果到的




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo