跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12388


441#
發表於 06-2-1 09:55 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早晨

今日年初4大家應該仲係被窩中熟睡緊, 而我就已經開市, 兼派緊利是 :-|

OP團拜咩環境? 有冇人頭湧湧?

A媽
Belated happy birthday
你個fd咩login?


子爵府

積分: 13373


442#
發表於 06-2-1 10:15 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Good morning all: 祝大家開工大吉

Ronnie, Zeke & Snoopy: Long time no chat

AMa: Belated Happy Birthday


珍珠宮

積分: 34740


443#
發表於 06-2-1 10:47 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

我今日都開一日工,番黎派兼逗利事,之後就放假,初九先正式開工.

你地派利事比同事係派雙封定單封架?


子爵府

積分: 12388


444#
發表於 06-2-1 10:55 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

^O^
你知道初4好日所以專登擇日開工?
我派單, 熟的同事仔女就派雙.
今年真係有運行, 係度做左9年第1次收公司派的開工利是


珍珠宮

積分: 34740


445#
發表於 06-2-1 11:10 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:

乜今日係好日咩,我唔知喎.只係我唔想上大陸咁多日,所以今日番工順便逗利事.

我公司年年都有開工利事,但98年就比往年縮左$100,不過而家又多番.

琴日都冇去op團拜,因兩隻野連我都一齊傷風!


侯爵府

積分: 23362


446#
發表於 06-2-1 11:14 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

仲有我開工, 不過就收工lu

googoo
唔熟單, 熟就雙
你尋日有冇去op? 唔見你既

mei
我地尋日一家有入op, 好好彩有車位, toma佢地泊到老遠
我覺得人雖多不過都係好開心, 有annual pass心態好唔同, 賀年多左冰屋同滑冰好好玩呀


珍珠宮

積分: 34740


447#
發表於 06-2-1 11:19 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

心心:

我琴日冇去op呀,因mimi同曦曦都傷風,coffee唔想佢地再吹風,所以冇去囉.

op係咪有得玩真雪呀?


男爵府

積分: 5742


448#
發表於 06-2-1 11:37 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

HI ALL:
我今日都有開工呀, 不過食完lunch就走喇

今年新年最開心的係jeff的表現大躍進, 而家佢對任何人都可以好主動咁同人講野. 好開心


子爵府

積分: 12388


449#
發表於 06-2-1 11:40 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

心心
咁好咁快收工?
依家vincent對annual pass都好似有d動心 :mrgreen:
你幾點到OP? Toma一定遲你地好多啦
我係另一topic見話OP好迫好多人, 個個都幾

^o^
係呀, 今日好日, 初7亦係好日.


珍珠宮

積分: 34740


450#
發表於 06-2-1 11:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:

係呀,我都剛剛睇完op個topic,好似多人到插針不下喎!同d大陸人又

我老闆仲未派開工利事比我呀!


大宅

積分: 2888


451#
發表於 06-2-1 14:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

祝各位身體健康,如意吉祥,事事如意
小朋友快高長大,生生性性
恭喜!恭喜!


子爵府

積分: 13373


452#
發表於 06-2-1 15:37 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Zeke: 妳同洋蔥頭最近黠??


大宅

積分: 2888


453#
發表於 06-2-1 16:25 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

popo,

個女反叛左dd, 脾氣臭左dd囉, 其他都無乜點? 佢係學校好好多, 不過老師都話佢內向, 而家至叫做無咁怕羞, 無咁驚人.

我做到22/2唔做啦. 去台灣玩完返黎至搵工. 今次過去純綷陪老公同d兄弟聚下舊. 而家間公司樣樣都好, 不過係我跟果個差唔多大既女性上司脾氣臭左d, 嫌尖左d, 咩都鬧一餐, 除此以外都幾好做既, 不過就係因為佢, 我決定左係到做左11個月都係頂佢唔順要執包伏走人.........好鬼激氣........ 不過, 到而家都遞左信咯, 無嬲咯.

mei, please check pm.


子爵府

積分: 13373


454#
發表於 06-2-1 16:52 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Zeke: 唔緊要啦~~e+出面個好似好好多了, 應該唔難搵工, 祝新年後一切順利。
係lu~~唔知係咪女仔真係麻煩d, 慈慈d脾氣臭過棠棠好多


大宅

積分: 4493


455#
發表於 06-2-1 16:55 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

祝大家開工大吉!!!!!!

a媽:
belated happy birthday!!!!!

googoo:
唔怪得昨日唔見妳啦. anyway妳唔去都無損失.

re: OP ~ 我初一和三都有去. 人數真係差好遠好遠. 彤彤最鍾意玩雪屋, 又偷人地d冰走. 個冰上show我覺得好好睇.

mei:
快d叫vin買pass啦. 平日d星期六�日無咁瘋狂的.

mavis:
昨日彤彤同細佬玩完後出事啦. 佢問我“媽咪妳生個bb出黎比我呀".


珍珠宮

積分: 34740


456#
發表於 06-2-1 17:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata:

唔去有損失嫁,就係錯失左搵a爸影相既好機會.

<媽咪妳生個bb出黎比我呀>
你點答彤彤呀?你要認真諗諗佢了.


男爵府

積分: 5320


457#
發表於 06-2-1 18:53 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

hi, 今日op唔知叫唔叫做人多, hb都的起心肝做埋pass, 今年應可以多d join你地啦 !!

tata,
脆脆地生多個啦.


大宅

積分: 3608


458#
發表於 06-2-1 20:37 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

多謝各位媽咪的祝福 !!

Mei,

My fd login is lawlinhy. 你留意下啦 !

你就好啦 ! 我老闆在這間公司做了二十年, 我們從來都無人係她手上攞個一封利是呀 ! :-( :-(

Popo,

慈慈個件是不是早排你講件披肩呀 ? 好靚呀 !

^0^,

無緊要, 下次再去啦 ! 昨天真係好多好多人呀 !

Tata,

哪, 唔係淨係我們問, 連彤彤都問你, 你點答jet ? 快啲生番個細佬啦 ! 睇下彤彤對cyrus幾鍾愛...


昨天彤彤鍚我個張相, 影得好甜呀 !





珍珠宮

積分: 34740


459#
發表於 06-2-1 21:24 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

a媽:

我地冇乜幾何初一至初三係香港過年,今年join唔到團拜,都唔知幾時先有機會lu.


大宅

積分: 3608


460#
發表於 06-2-1 22:11 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

^0^,

點解今年唔駛上大6嘅?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo