想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23416


441#
發表於 06-2-15 14:31 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

ceci

wow ~ 入7-11 個web 就冇問題 la~ tks ~ :mrgreen:


珍珠宮

積分: 35707


442#
發表於 06-2-15 14:32 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
ok 就好啦


珍珠宮

積分: 35707


443#
發表於 06-2-15 14:36 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
可唔可以叫你同事砌好影張相黎睇下 ar ??
唔知呢 6 間屋大唔大呢 ??
如果同之前果間一樣大,咁咪要好多位先可以放晒 7 間屋


侯爵府

積分: 23416


444#
發表於 06-2-15 14:38 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

ceci

我頭先叫我同事睇...佢又話唔要lor wor

不過我都print 左一張出黎唸住砌黎睇下...砌好影相過妳睇 :mrgreen:


珍珠宮

積分: 35707


445#
發表於 06-2-15 14:49 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
好呀....thx :mrgreen: :mrgreen:

1328 寫道:
ceci

我頭先叫我同事睇...佢又話唔要lor wor

不過我都print 左一張出黎唸住砌黎睇下...砌好影相過妳睇 :mrgreen:


珍珠宮

積分: 35707


446#
發表於 06-2-15 14:50 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


1328
我走啦....去覆診


侯爵府

積分: 23416


447#
發表於 06-2-15 14:52 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

ceci

都幾靚la...7cm width...4cm 深 ...6cm 高...

不過要有心機整lor..我就冇la :mrgreen:


男爵府

積分: 6610


448#
發表於 06-2-15 15:07 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

ceci

唔係呀, 係佢掛住望住佢daddy用相機同佢影相呀.


cecichau 寫道:

imcc
霖霖大左好多呀
佢係咪好多野諗,張相個表情咁既

[quote]
imcc0_0 寫道:
ceci

我改左大頭相呀, 呢張霖霖係差4日就個月啦.
[/quote]


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


449#
發表於 06-2-15 19:27 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

有無 no.19 大頭狗多呀?
我間狗屋差呢隻 9 呀 :-(

imcc....霖霖大咗好多, 而家似女仔


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


450#
發表於 06-2-15 19:29 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

尋晚唔記得答你, 我應該係睇張國良啩~
我未打去我睇開果個女 e 生約時間
如果佢早張國良好多有期, 我就睇佢

cecichau 寫道:

1328
我走啦....去覆診


珍珠宮

積分: 35707


451#
發表於 06-2-15 22:21 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


imcc
女仔真係多表情

imcc0_0 寫道:
ceci

唔係呀, 係佢掛住望住佢daddy用相機同佢影相呀.


珍珠宮

積分: 35707


452#
發表於 06-2-15 22:23 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


我有....聽日寄俾你

chilli 寫道:
有無 no.19 大頭狗多呀?
我間狗屋差呢隻 9 呀 :-(


珍珠宮

積分: 35707


453#
發表於 06-2-15 22:38 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

chilli
我今日睇完,話過你聽個過程啦 :mrgreen: :mrgreen:

今日 3:45 去到登記,姑娘就叫我落街行下,因為醫生去左執仔 :cry: :cry: :cry: 即係最快都要個幾鐘先返到黎,之後大約 4:45 姑娘打俾我話醫生返緊診所,so 我就上番去,最後醫生 5:00 返到,跟住即刻開診,原來佢連上晝 D case 都未睇完 ar 好彩都唔係等太耐,大約 5:30 我就入診症室,首先醫生問呢一年內身體狀況,bb 又如何,傾左幾句跟住入 checking room,照超聲波 (包括 : 子宮/卵巢),跟住再 check 乳房,因我之前有甲狀腺,所以佢又幫我按下條頸,最後就做柏氏,佢個儀器係不锈鋼既,過程實有小小唔自在架啦,再跟住就要去 shu shu,因為再要 check 麻 d shu shu,返到診所又再等叫名,跟住醫生就會拎住張照聲波相同你講解,之後成個過程完結,等俾錢!! 我睇完已經 6:30

診金 $240,化驗費 $200,一共 $440!!
一星期後打電話問報告!!


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


454#
發表於 06-2-16 00:27 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

thankyou

cecichau 寫道:

我有....聽日寄俾你

[quote]
chilli 寫道:
有無 no.19 大頭狗多呀?
我間狗屋差呢隻 9 呀 :-(
[/quote]


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


455#
發表於 06-2-16 00:28 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

c
why 要驗 shushu 呀?
睇黎都 check 几多野 bor, $440 抵到爛.

其實呢....比個男 e 生摸果到, 會唔會好唔自在? 你知啦, 我睇開女 e 生嘛.


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


456#
發表於 06-2-16 00:30 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

c

唔駛勞氣, 有我陪你.
我隻 c6 都係冷血, 係佢自己生日就緊張少少, 一定要買蛋糕 我生日西餅都冇件呀



[quote]
cecichau 寫道:

1328
隻衰野尋日晏畫打俾我時,問我尋晚係咪無特別野 (即洗唔洗去幫亞仔買呢樣果樣),我答無,佢跟住就話無咁咪放工直接返屋企 lor :evil: :evil: :evil:

佢跟本對任何節日都唔正乎,正等如我話有同事送香水俾我,佢咪又係一 D 反應都無,佢個腦都唔會去諗野既


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


457#
發表於 06-2-16 00:33 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

我唔敢拮, 因我個水卜好大, 有手指頭二節咁長, 我驚拮咗仲衰, 唔濕得水, 又怕細菌感染 而家唔痛, 只係要就住就住驚整穿個卜.

60度開奶無問題, 其實 60 度都係熱, 要溝室溫水.

[quote]
cecichau 寫道:
chilli
上次我一見水卜就即刻拮穿佢,費事掂一掂都痛

但 60 度開奶係咪無咁好呢 ??


珍珠宮

積分: 30695

醒目開學勳章


458#
發表於 06-2-16 00:34 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

商量咗都係響屋企煎雞扒

[quote]
1328 寫道:
CHILLI

冇花, 冇禮物, 冇据扒....今年o向屋企食煎雞翼 :mrgreen:


珍珠宮

積分: 35707


459#
發表於 06-2-16 09:20 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)


我都唔知點解要驗 shu shu 喎,我見個個做婦科檢查既人都要做呢 part ?-( ?-( ?-(

我唔覺得唔自在喎...放心啦

chilli 寫道:
c
why 要驗 shushu 呀?
睇黎都 check 几多野 bor, $440 抵到爛.

其實呢....比個男 e 生摸果到, 會唔會好唔自在? 你知啦, 我睇開女 e 生嘛.


珍珠宮

積分: 35707


460#
發表於 06-2-16 09:21 |只看該作者

Re: Mum..Mum 俱樂部 (Part C)

今年生日一於唔好再買 cake 俾佢

chilli 寫道:
c
唔駛勞氣, 有我陪你.
我隻 c6 都係冷血, 係佢自己生日就緊張少少, 一定要買蛋糕 我生日西餅都冇件呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo