媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13774


4601#
發表於 04-6-9 14:24 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

zoe: Long time no talk喇~
軒軒適應能力都好強播

wendy/得意媽/小羊媽/toky/marie/濤兒:
你地記唔記得annie(肥妹仔允瑩)媽咪呀~
annie怕醜,唔好意思入黎同我地傾計呀:-P
你地快D幫下口,邀請annie入黎啦~我口水都乾喇


子爵府

積分: 14786


4602#
發表於 04-6-9 14:29 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Annie: 點會唔記得你呀. 唔係嘛, 唔駛怕醜喎, 我地好多完化架, 連恆恆契媽都入黎同我地一齊吹, 濤兒又加入埋.

一齊傾喇, 多個人開心d嘛 快d~快d~


子爵府

積分: 13774


4603#
發表於 04-6-9 14:38 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy: 等我pm你段留言比annie睇下先:-P


子爵府

積分: 13774


4604#
發表於 04-6-9 14:55 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

尋日阿爺買左兩磅冇核既提子番黎,妹豬好似發狂咁,成日都唔停口,晏晝時,又要兩老剝埋皮,好骨子咁放係碗,方便阿大小姐自己講:"可以一路食,一路睇卡通片"

到夜晚我地食,佢又要食埋一份,當然又係話要剝皮啦,不過冇人彩佢,結果妹豬自己死死地氣,jar住隻碗,好似個婆仔咁mou埋一邊食,但手勢緊係唔純熟,剝既皮比食得落肚既重多~

最後統計,兩磅既提子,妹豬食左半磅有多


子爵府

積分: 14786


4605#
發表於 04-6-9 15:04 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: :lol: :lol: 妹豬好可憐呀, 要踎埋一邊自己剝.

小bMom: 我會今日寄出.

禽晚話同恆恆入房訓覺, 佢即刻扁哂咀, 好委屈咁喊住話: "我唔鐘意嫲嫲...我唔鐘意嫲嫲" 問極佢點解都無反應, 一味反覆依句說話.

我懷疑星期一果晚我夜返無陪佢訓, 佢有d唔開心, 到禽晚訓覺前先醒起, 所以咁講, 佢應該係想我陪.

嫲嫲禽日已經講, 自從旅行返黎之後, 恆恆好痴我地. 好似禽日傍晚咁, 嫲嫲話帶恆恆落街行下, 佢即刻話: "唔去行下, 去搵daddy媽咪".


大宅

積分: 4677


4606#
發表於 04-6-9 15:07 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu >> 忻忻又係hou鍾意食無核提子, 不過我


子爵府

積分: 13774


4607#
發表於 04-6-9 15:13 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Michelle: 所姒呢d咪就係叫做盟塞law!
講過9千幾次,話係連皮食架~
最衰有時d提子真係好多渣,妹豬食兩食就吐出黎,佢咪知道唔連皮食係好味d law


子爵府

積分: 13774


4608#
發表於 04-6-9 15:15 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Wendy: 咁阿仔對旅行有冇印象~

上次同朋友講開,佢囡囡上年尾(2歲多d),同佢去韓國玩,佢囡囡重記得有雪落~


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


4609#
發表於 04-6-9 15:23 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu > 提子好野痰

annie > 1次生 2次熟 3次....就.........

xxl > 見肚未呀, tiffany 有冇摸你個肚, 意會倒未呀? 好鬼掛住遮, 5得閒都要放低2句報平安嘛.


子爵府

積分: 14786


4610#
發表於 04-6-9 15:28 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 恆恆應該仲有印象, 過多兩個星期就唔知

早幾日我都問過恆恆仲坐唔坐飛機去旅行, 佢竟然答我唔去 (我好意外), 仲一本正經咁話, 去完喇嘛.


子爵府

積分: 13774


4611#
發表於 04-6-9 15:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意媽: 阿嬤都係話提子野痰,諗住冇咳又比佢yatch law

wendy: 恆恆唔去出年同個女去,咪鬼帶佢去唧


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


4612#
發表於 04-6-9 15:37 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

芸迪 > 恆恆唔去出年同[size=medium]我個女去,咪鬼帶佢去唧


伯爵府

積分: 16977


4613#
發表於 04-6-9 15:39 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu/michelle,
女麻女麻呢2日又係買提子,不過就有核


子爵府

積分: 14786


4614#
發表於 04-6-9 15:39 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu/得意媽: 你估我捨唔捨得掉低恆恆唔帶佢去丫 :-P


伯爵府

積分: 16977


4615#
發表於 04-6-9 15:43 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

芸迪,
呢幾日我又問小b女搭唔搭<飛滋>,好彩佢話<好>je~ :-P 我教左佢一次次後,而家問佢搭<飛滋>去日本搵邊個?佢識得話<搵mickey,搵minnie,搵pluto,搵kitty...>


子爵府

積分: 13774


4616#
發表於 04-6-9 15:46 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

芸迪 > 恆恆唔去出年同你個女去,請我同我個女去,請高人同高人個女去,咪鬼帶佢去唧:-P :-P :-P


子爵府

積分: 13774


4617#
發表於 04-6-9 15:48 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

小bmom: eating果然有阿媽真傳,真係好識eating果播 :-P


大宅

積分: 4677


4618#
發表於 04-6-9 15:55 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意媽>>邊個叫你上次(喝)我要多


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


4619#
發表於 04-6-9 16:08 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

xxl > 吓! 5記得lu, 我老人痴呆tim.


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


4620#
發表於 04-6-9 16:43 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

各位觀眾, '新假x' 介紹

位置 : 西貢糧船灣洲後
交通 : 西貢乘約$100的士再步行20分鐘
設備 : 冇救生員, 只有防鯊網
備註 : 手提電話盲點, 度假中心有電話

白腊灣度假山莊
地址 : 西貢白腊村村口
住宿 : 7人屋每間$540, 另水電影$50-100

有燒烤爐租金$30 燒烤包@份$38
有魚池釣魚, 魚竿租金$10
不設煮食爐具.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo