跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10929


4601#
發表於 05-1-18 09:51 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

731 mon

睇完你阿B 條seat-belt沖左落厠所, 我都係到笑 :lol: 乜咁大條 sear-belt 都可以沖得落厠所咩, 厠所唔會塞咩?? :lol: :lol:

老人家係咁大懞架喇 :mrgreen:

ssassa
小天欣好鐘意影相架 ?? 次次都影得好靚喎, 望曬鏡頭咁, :-P 張出浴相好"個引" 個肚臍仔好大個呀 :lol:
親子王國以外之相冊連結已被刪除


等待驗證會員

積分: 6690


4602#
發表於 05-1-18 09:53 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

hoyinma & GiggsMom

我覺得小皓靚仔好多呀, 小皓雙眼皮及鼻高高, 但大皓係單眼皮, 個鼻仲越大越扁添 !
頭先返工前係屋企開機, 我問奶奶似唔似, 99話佢地面形似, 小皓有d似鬼仔! 我就覺得小皓黑黑地似d"差"仔(當然係靚仔個d)

hoyinma 寫道:
AJ, eggplanttomato, 731mon and all

今晚卒之的起心肝整阿仔d新相俾大家過目,似邊個呢呵?

GiggsMom,
I think siu Ho and big Ho look alike!!
Two brothers ma!!!!!!
What do you think, AJ?


等待驗證會員

積分: 6690


4603#
發表於 05-1-18 10:00 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

hoyinma

我見你每次回覆留言時都自己做copy & paste個步驟, 其實你可以係每個"回應"留言個框框下面click"引文"就得! 咁你就唔使咁辛苦嘞 你試試


等待驗證會員

積分: 6690


4604#
發表於 05-1-18 10:05 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

731mon

咁不如整個(最具小小"夫婦相"選舉), 豆豆&你仔仔就可以做一pair參加 :mrgreen:

731mon 寫道:
GiggsMom,
其實我仲未找到個同我個囝似樣o既bb, 我只不過覺得豆豆個嘴"hill hill 地"時同我亞囝有d似!!


等待驗證會員

積分: 6690


4605#
發表於 05-1-18 10:18 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

GiggsMom

我個仔就都好少出街, 不過發覺佢唔怕陌生地方/人!
星期日去左我家姐度(出世到而家皓皓只去過2次), 佢就只係周圍望, 後來我仲出左去成3個鐘頭整頭髮, 係家姐餵佢食奶, 佢又無喊但就無心機食, 不停擰來擰去望野, 之後我家姐個朋友過來玩BB, 咋帝抱佢出門口都限人去, 再抱返佢入屋仲擰開身唔要入屋 全程我都不在場, 你地話佢幾野性!


男爵府

積分: 7287


4606#
發表於 05-1-18 10:21 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Giggsmom,
其實我都有覺得小魚開始認地方,因為每次同佢番屋企佢都會周圍望,不過或者佢認得屋企都係一個成日去既地方,我又唔見佢有乜特別既情緒喎。不過,之前我都睇過一d資料,話bb而家開始識得認野,安全感對佢好重要,就好似小魚而家一見某一個表姐就會勁喊,仲之一望到佢就喊,所以我都唔知係唔係佢覺得佢"默"生既關係。我諗你冇理由唔帶皓b番屋企架,就好似小魚開頭我一抱佢就喊既原理一樣,你一定要佢習慣﹝尋日小魚一見我番婆婆度,就望住我係度嘈晒要我抱﹞,所以我覺得你都要習慣皓b,或者試下唔好太夜同佢返到去,返到去之後先同佢玩下,等佢熟悉下d地方,咁我諗到夜咗佢就會好d,我諗對我地呢d唔係同bb住既媽咪嚟講,困難其實相當會係多一d既,不過比d心機啦,皓b好快會接受你屋企先係佢真正既屋企架.....

另外,我咪聽到你話烚完d奶樽要一日用完既,我都唔係架,阿仔星期日走,我烚完就會放係個保鮮盒度放係雪櫃,等阿仔下星期返嚟就用,不過,我會每次用奶樽之前用滾水616個樽先用,乜唔可以架??


男爵府

積分: 7287


4607#
發表於 05-1-18 10:28 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ 寫道:
731mon

咁不如整個(最具小小"夫婦相"選舉), 豆豆&你仔仔就可以做一pair參加 :mrgreen:

[quote]
731mon 寫道:
GiggsMom,
其實我仲未找到個同我個囝似樣o既bb, 我只不過覺得豆豆個嘴"hill hill 地"時同我亞囝有d似!!
[/quote]


AJ, GiggsMom,
吓.....GiggsMom...你唔係諗住搵皓b同小魚爭豆豆呀??你一於放馬過嚟,我會聯合小魚同你加皓b力戰到底架....哈哈....


子爵府

積分: 13373


4608#
發表於 05-1-18 10:28 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

wyk: 我唔係同慈慈玩反身玩到忸親, 我係抹車可能用錯力,
今晚又要同棠棠see doctor, 佢咳左幾日都唔好, 激死 :evil:

ssassa: 小天欣個2黠好攪笑


男爵府

積分: 7287


4609#
發表於 05-1-18 10:29 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ 寫道:
hoyinma & GiggsMom

我覺得小皓靚仔好多呀, 小皓雙眼皮及鼻高高, 但大皓係單眼皮, 個鼻仲越大越扁添 !
頭先返工前係屋企開機, 我問奶奶似唔似, 99話佢地面形似, 小皓有d似鬼仔! 我就覺得小皓黑黑地似d"差"仔(當然係靚仔個d)

[quote]
hoyinma 寫道:
AJ, eggplanttomato, 731mon and all

今晚卒之的起心肝整阿仔d新相俾大家過目,似邊個呢呵?

GiggsMom,
I think siu Ho and big Ho look alike!!
Two brothers ma!!!!!!
What do you think, AJ?
[/quote]

Giggsmom,
我都覺得皓b有d鬼鬼地.....好似 mix 咁


男爵府

積分: 7287


4610#
發表於 05-1-18 10:33 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo,
快D同棠棠睇好D咳佢喇...唔係野到慈慈就麻煩喇...
你都要小心保重呀,如果真係扭到,捽咗跌打酒唔得,你都好快D睇睇骨醫喇....


大宅

積分: 4483


4611#
發表於 05-1-18 10:40 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

731 mon

Quoted from canny:
睇完你阿B 條seat-belt沖左落
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


等待驗證會員

積分: 6690


4612#
發表於 05-1-18 10:40 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo

應該都有棉羊仔個款, 不過我未有問價$, 等到時真係做group order先問, 希望d車又靚又抵


等待驗證會員

積分: 6690


4613#
發表於 05-1-18 10:43 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo & all

就快過新年, 大家要[size=medium]保重身體


伯爵府

積分: 16535

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


4614#
發表於 05-1-18 10:48 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

GiggsMom :

我都覺得阿仔認地方/ 人,因為每次去到一個陌生環境,佢都會周圍望,或者陌生人抱住佢,就會眼定定望住,之後就會用對眼找我,唔見到就大喊,但如果我抱住佢,當然嘜事都無啦!佢知道媽咪在就安全。


popo :

隻手盡有無事呀!得閒就郁


洋房

積分: 340


4615#
發表於 05-1-18 11:10 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ALL,

早晨!
近呢兩三個星期,我囝囝唔知點解食完奶都嘔,雖然唔係好嚴重,但好明顯嘔出黎ge奶係已經消化或消化當中,故有陣"叔" ge 味,就算飲完奶兩個鐘佢都會嘔,其中一個原因可能因為佢鍾意跳(抱住佢企係大脾度佢就會好興奮咁跳)。但有時飲完奶佢即刻訓,訓醒抱起伸佢又嘔一啖兩啖,嘔完後佢ge表情話比我知佢個口有苦苦地ge味。我尋日打比美贊臣,姑娘話bb肚仔可能仲有風,又或者作病,佢叫我試下食奶前按摩下肚仔,如果再唔得就要睇醫生。
你地bb仲有無嘔奶?


男爵府

積分: 7028


4616#
發表於 05-1-18 11:51 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

all,
琴日我如如又食奶咀食到個咀的周圍紅扑扑下巴位好似仲有少少紅色粒粒:cry: :cry: :cry:(佢爸爸夜放工返來見到話個囡做乜攪到成個'烏咀狗'咁) ,咁夜晚我諗住唔比奶咀佢,但係都唔得佢係到又叫又喊(佢已經好眼訓既喇,但係都係唔肯訓,一定要奶咀),結果我都係又比返佢食,想問下食奶咀(bb)的媽咪,你地諗住幾時同bb戒奶咀啊,我諗我如如都幾難戒..... :cry: :cry: :cry:

PoPo,
咁就好o羅,慈慈肯食返奶,咳真係要睇返好,如果唔係手尾長,你都快地去睇喇,手痛就抱唔到慈慈喇。

731mon,
你老爺咁都得,騫騫今日仲有冇痾.........



男爵府

積分: 7028


4617#
發表於 05-1-18 11:54 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ssassa,
小天欣幾好肉喎(個兩點好攪野),我個囡有排都追唔到。


大宅

積分: 3105


4618#
發表於 05-1-18 12:10 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ 寫道:
hoyinma

我見你每次回覆留言時都自己做copy & paste個步驟, 其實你可以係每個"回應"留言個框框下面click"引文"就得! 咁你就唔使咁辛苦嘞 你試試


AJ,
Thanks for letting me know!!
As usually read the messages the next day (time difference) and I will reply to all the ones in the morning, I try to copy the part that I want to talk about then you wont see too many of my messages.
I understand that it takes so long to load one page on bk so I try to make my messages short.


禁止訪問

積分: 8419


4619#
發表於 05-1-18 12:14 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13373


4620#
發表於 05-1-18 12:16 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Jolly, AJ, Elsa & wyk: 我隻佬噚晚幫我捽過今日隻手好少少了, 多謝你地, 棠棠可能莫係last week凍時係home冇著樽領衫所以又咳,佢氣管同我一樣好敏感, 返學己有帶頸巾, 朋友話佢地甘細氣管好弱好容易咳,所以係屋企都要著高少少領既衫, 我e+諗下可能真係甘, 最慘係佢成日要kiss慈慈, 我真係好驚佢傳染佢, 所以快快睇隱陣。

Jolly: 你呢~~妳好番未??

AJ: 好呀若有綿羊仔group order預埋我, 唔該你先

wyk: 如妳甘講甘我見過你細妹, 甘我都安心d。
我睇左卓賢d相, 前2日我同亞俊睇番棠棠3/4個月d相, 我地發覺佢地除左隻耳仔有d似喎 ?-( 可能個個bb個時都係甘既樣掛 ?-( 但棠棠睇到自己細時未滿月d相就話係慈慈, 笑死我地

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo