想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 2841


4601#
發表於 12-7-26 10:20 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-7-26 10:15
我做完Oscar可以報告啦,頭先見到阿b好似隻蝦咁彈彈下,好活潑呀,姑娘話頸皮尺寸正常(個姑娘都幾寸),阿b ...

YEAH.. 都話嫁啦, 亞B好錫你呀, 你都要錫亞B唔好唔開心啦.. 有咩就同我地掃...


大宅

積分: 2841


4602#
發表於 12-7-26 10:21 |只看該作者
本帖最後由 ling330 於 12-7-26 10:22 編輯
Purybaby 發表於 12-7-26 10:16
我用果陣好似係韓國架, Dr.G, 係sasa買既, 都用第二枝嘞, 因為一枝用好耐, 不過我朋友都有推介我用missha ...

我而家都仲有用緊MISSHA.. 仲未用晒呀, 真係用好耐..


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4603#
發表於 12-7-26 10:21 |只看該作者
神尾葉子 發表於 12-7-26 09:48
我睇下忍唔忍到去12W先用...而家無用成個月...真係好乾

我無搽Cream同做Facial已經2個月喇


大宅

積分: 2841


4604#
發表於 12-7-26 10:23 |只看該作者
係喎.. 你地而家用咩牌子既沖涼呀? 因為我地而家唔可以用D好香味既野..


伯爵府

積分: 15109


4605#
發表於 12-7-26 10:25 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-7-26 10:15
我做完Oscar可以報告啦,頭先見到阿b好似隻蝦咁彈彈下,好活潑呀,姑娘話頸皮尺寸正常(個姑娘都幾寸),阿b ...

登你開心呀! 所以依家黎講阿b最重要, 為左阿b你要保持好心情, 明白有時係好難, 嘗試搵個機會同c6平心靜氣傾吓, 了解吓佢既諗法, 同時間話佢知你同阿b需要佢既關心同支持, 但講既時候唔好發住火黎講呀, 大家心情唔好就講咩都無用架嘞, 男人好多時受軟唔受硬既, 最緊要你自己先冷靜, 係為阿b著想架, 你睇佢幾得意, 點忍心令佢唔開心架


伯爵府

積分: 15109


4606#
發表於 12-7-26 10:26 |只看該作者
ling330 發表於 12-7-26 10:23
係喎.. 你地而家用咩牌子既沖涼呀? 因為我地而家唔可以用D好香味既野..

我無理呀, 屋企有咩用咩囉, 無特別買過呀


禁止訪問

積分: 1316


4607#
發表於 12-7-26 10:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1316


4608#
發表於 12-7-26 10:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3724


4609#
發表於 12-7-26 10:36 |只看該作者

引用:各位同學好,+一直都有追呢度既post,+因為正

原帖由 pprlala 於 12-07-25 發表
各位同學好, 一直都有追呢度既post, 因為正如大家所講, 呢度好多正能量, 睇到令人開心好多
(出 ...
早晨呀各位,歡迎新同學呀




別墅

積分: 615


4610#
發表於 12-7-26 10:44 |只看該作者

引用:Quote:Purybaby+發表於+12-7-26+09:45+我照

原帖由 神尾葉子 於 12-07-26 發表
我睇下忍唔忍到去12W先用...而家無用成個月...真係好乾
我呢邊依家係冬天,我又係咩到唔敢用,依家块臉乾到甩皮啊,自己摸下都覺得鞋烚烚




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4611#
發表於 12-7-26 10:47 |只看該作者
神尾葉子 發表於 12-7-26 10:28
睇住自己塊面越來越乾...真係好難忍~
過多個月就去做Facial


別墅

積分: 615


4612#
發表於 12-7-26 10:48 |只看該作者

引用:Quote:神尾葉子+發表於+12-7-26+09:52+都係

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
哈哈! 你同doris一樣要坐監! doris你有伴嘞
我都坐緊啊。尋晚同C6講左好耐佢先應承今日車我出去行下supermarket。據以往嘅經驗就係坐20分鐘車,然後係supermarket入面行15分鐘。快過打針。




大宅

積分: 2841


4613#
發表於 12-7-26 10:51 |只看該作者
神尾葉子 發表於 12-7-26 10:30
我無轉呀..仲係用DOVE...有諗過用BODY SHOP....大家有無提議呢?

我用彩豐行個隻蔗糖沐浴呀.


大宅

積分: 3724


4614#
發表於 12-7-26 10:55 |只看該作者

引用:起身去個toilet見到新同學pprlala既post有

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
起身去個toilet見到新同學pprlala既post有感而發,post埋先瞓!

我自己都係一個初哥,準備前已一早開始睇b ...
好似啲畢業生致辭,上學期未完結就咁長,畢業時要打最少兩頁紙呀不過多謝班長分享,好有共鳴,所以咁多同學仔喜歡呢一班,大家一齊要加入




禁止訪問

積分: 1316


4615#
發表於 12-7-26 10:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-07-26+發表哈

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7065


4616#
發表於 12-7-26 10:58 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

我一日無上來已睇左十幾版..仲有十幾版未睇呀...

但我都要UPDATE左我個週數先....

我係25/7 是10W2D


別墅

積分: 615


4617#
發表於 12-7-26 10:59 |只看該作者

回覆:神尾葉子 的帖子






大宅

積分: 3724


4618#
發表於 12-7-26 11:02 |只看該作者

引用:Quote:CHLORIS^^+發表於+12-7-26+09:01+我

原帖由 雨嫣 於 12-07-26 發表
唔好嬲啦, 宜家咩都以亞B為先, 你嬲亞B會知架, 佢會唔開心架
乖乖唔好動氣,咩都諗住BB就開心番




大宅

積分: 3724


4619#
發表於 12-7-26 11:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-07-25+發表再

原帖由 神尾葉子 於 12-07-26 發表
我新嚟報到
應該係7w
29/7見c+
歡迎歡迎呀




大宅

積分: 3724


4620#
發表於 12-7-26 11:06 |只看該作者

引用:我做完Oscar可以報告啦,頭先見到阿b好似隻

原帖由 CHLORIS^^ 於 12-07-26 發表
我做完Oscar可以報告啦,頭先見到阿b好似隻蝦咁彈彈下,好活潑呀,姑娘話頸皮尺寸正常(個姑娘都幾寸),阿b ...
好勁呀,一見BB就無哂煩惱




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo