跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 8419


4621#
發表於 05-1-18 12:18 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7028


4622#
發表於 05-1-18 12:22 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

All,
你地又睇下我個囡,係咪好似男仔啊 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


子爵府

積分: 13373


4623#
發表於 05-1-18 12:30 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

GiggsMom & wyk: 我最近都發現慈慈認人,夜晚訓覺一定要我或賓賓抱至訓, 我老公抱就係甘大喊,死都唔訓, 我一轉手就好快訓著lu ?-( iii棠棠以前都唔係甘架, 真係一個好湊, 下一個一定好曳 :cry:

Elsa: 戒奶咀我都未諗幾時喎, 唯有順其自然, 若食到紅扑扑, 可試下用毛巾抹多d+換多幾次口水肩睇下好d冇, 我慈慈者係訓覺一定要奶咀, 所以唔使擔心你個囡難戒, 有我陪你 另外新簽相你囡囡坐係度, 睇睇下我覺得有幾分似我慈慈喎 ?-(


男爵府

積分: 7287


4624#
發表於 05-1-18 12:33 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo,
大致上我叫做好番架喇,睇咗一次醫生,見個喉嚨冇痛、冇NOSE水流流我就算。我好鬼麻煩架,有NOSE敏感,成日NOSE水倒流,攪到好容易就會病.....


男爵府

積分: 5008


4625#
發表於 05-1-18 12:34 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

各位

請留意婕婕個浴盆, 我想買個"惰"圓形但唔會一邊高一邊低既盆, 請問邊到見過?

[img][/img]


洋房

積分: 340


4626#
發表於 05-1-18 12:36 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ssassa,

mug 你個小天欣都係咁?但係佢嘔出黎ge奶係唔係有陣味?我係驚我bb消化能力唔好,我阿媽成日叫我整糊仔比佢試下,睇下會唔會好d,你認為呢?


子爵府

積分: 13373


4627#
發表於 05-1-18 12:37 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Jolly: May be you can try to eat some kiwi, it is good for your NOSE敏感


男爵府

積分: 5008


4628#
發表於 05-1-18 12:38 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

見你地幫bb囡戴玉鐲同腳鏈, 我都想幫個囡戴, 但又怕洗白白洗唔乾淨, 其實我咁諗係唔係好傻 ?-(


男爵府

積分: 5008


4629#
發表於 05-1-18 12:41 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jolly

你有NOSE敏感, 如果你有興趣試, 我可以寄一隻健康食品俾你試下, 因為我ex-bfNOSE敏感都几勁, 日日都nose長流, 但keep住食左一排後有明顯改善, 而我成家食完都少左感冒


等待驗證會員

積分: 6690


4630#
發表於 05-1-18 12:47 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa

都唔係, 我覺得似女仔呀

Elsa 寫道:
All,
你地又睇下我個囡,係咪好似男仔啊 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 5008


4631#
發表於 05-1-18 12:48 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

唉..........MILKbb 係昨天定明天睇醫生知結果ar? ?-(


大宅

積分: 3105


4632#
發表於 05-1-18 12:54 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa 寫道:
All,
你地又睇下我個囡,係咪好似男仔啊 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Elsa,
I think your 囡囡 is very ladylike especially the pic in the right.


男爵府

積分: 7287


4633#
發表於 05-1-18 12:56 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

HA, PoPo,
其實有nose敏感真係好鬼麻煩,一轉天氣就嚟,我其實之前食過一隻成藥之後都好過一輪﹝係我個朋友睇醫生個醫生開既,不過街有得賣﹞,不過後期都係唔得,其實我諗係我食得少維他命c有關係,我鍾意食生果,但係只限於幾種。我老公又係有nose敏感,所以我好驚小魚都會有,因為佢有時"頭"氣都幾大聲,同埋我都好驚佢有濕疹,因為聽人講話爸爸媽媽有nose敏感,個bb有濕疹個機會好大。

HA,其實你個隻健康食品係乜嚟架,可唔可以講多少少資料。因為我公司間附屬公司都有一隻健康產品話係可以預防NOSE敏感,但係我就冇乜興趣試....

HA,
其實你講o個類浴盤好多地方都有架喎,你試下係你屋企附近d家庭用品鋪睇下,我阿小魚個盤都係o個d地方買,都冇一高一低架....


等待驗證會員

積分: 6690


4634#
發表於 05-1-18 12:57 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

HA

HOHO用梗個盆無一邊高一邊低, 係JUSCO買

未夠3個月大的皓皓 :mrgreen:
[img][/img]


男爵府

積分: 6436


4635#
發表於 05-1-18 12:58 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

HA,
多謝關心~~ 我係聽日去CHECK丫~~ 有結果第一時間話你知


等待驗證會員

積分: 6690


4636#
發表於 05-1-18 13:01 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

我記得佢話19/3去睇醫生

HA 寫道:
唉..........MILKbb 係昨天定明天睇醫生知結果ar? ?-(


男爵府

積分: 7028


4637#
發表於 05-1-18 13:11 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo 寫道:
Elsa: 戒奶咀我都未諗幾時喎, 唯有順其自然, 若食到紅扑扑, 可試下用毛巾抹多d+換多幾次口水肩睇下好d冇, 我慈慈者係訓覺一定要奶咀, 所以唔使擔心你個囡難戒, 有我陪你 另外新簽相你囡囡坐係度, 睇睇下我覺得有幾分似我慈慈喎 ?-(


PoPo,
係........咁佢地真係失散'姐妹',我如如唔鍾意用口水肩,一同佢用佢就好用力咁扯開,攪到佢自己條頸後邊紅晒,佢老豆就話唔比佢用,不過我出街就會比佢用(因為的口水真係好勁)。

講開訓覺,我如如暫時都算幾好,佢唔鍾意我地抱佢或'暗'佢訓,佢鍾意自己訓,通常飲完最後一餐奶同佢玩一陣,放返落床熄燈佢就會自己訓,不過佢就真係認人,呢排直頭唔肯我老公餵奶,佢爸爸同佢玩佢就玩得好開心,但係一要餵佢飲奶就偏咀,周圍望要搵我,真係比佢激'c'(諗住抖抖比老公餵奶都唔得),真係想做'c'佢阿媽我
:evil: :evil: :evil:


大宅

積分: 2396


4638#
發表於 05-1-18 13:22 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

[quote]
jollydophin 寫道:
Giggsmom,
另外,我咪聽到你話烚完d奶樽要一日用完既,我都唔係架,阿仔星期日走,我烚完就會放係個保鮮盒度放係雪櫃,等阿仔下星期返


男爵府

積分: 7028


4639#
發表於 05-1-18 13:25 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

hoyinma, AJ,
係啊.........終於都有人話佢似女仔喇,其實呢兩張相係佢三個月時影既,最近個的相就更加似男仔(我覺得),我今晚返去攪張新鮮的等你地再睇睇。

jolly,
我都有nose敏感,不過好彩我就唔係太利害個隻(我只係轉天氣的時候一定要食藥),但係好唔好彩我大仔都有nose敏感(佢重利害過我),個囡而家就未知,希望佢跟到佢爸爸冇喇,呢個病真係要長期抗戰至得,病一發真係好慘....... :cry: :cry: :cry:


大宅

積分: 2396


4640#
發表於 05-1-18 13:36 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ
其實都有一個同事話阿小皓似mix,有一個話佢似差仔,(係就發lu),我自己又唔覺喎!anyway,等我

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo