跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4607


4621#
發表於 05-4-23 19:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

pump ma, car man, queenie
chicco 防曬已在我手, 502 你哋係咪出?? 到時比你哋

仲有三支遲 d 先到手, 唔記得係邊 3 個, 遲 d confirm...


子爵府

積分: 10053


4622#
發表於 05-4-23 19:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

car仔~
係, 隻佬洞晌隔離真係會無shop得咁happy
卡嘢


大宅

積分: 4607


4623#
發表於 05-4-23 19:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

carmenw 寫道:
car仔~
你唔好腰佢啦, 佢隻佬都係今朝至知要返工咋, 唔係, 佢一早仆會出黎join我哋啦 :mrgreen:

今朝先知?? oh, too bad..


子爵府

積分: 10053


4624#
發表於 05-4-23 19:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

啱啱約咗99聽朝11點飲茶

卡嘢


大宅

積分: 4607


4625#
發表於 05-4-23 19:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

卡嘢
尋日我係花園街都掃咗一輪, 自己一丁友, 不知幾 free...
你仲未開餐??


子爵府

積分: 10053


4626#
發表於 05-4-23 19:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

car仔~
等緊隻佬買番黎
卡嘢


子爵府

積分: 10053


4627#
發表於 05-4-23 19:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

唔知豬茵好d無呢
卡嘢


男爵府

積分: 5447


4628#
發表於 05-4-23 19:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

卡嘢

你卡樂b係到引人吖


大宅

積分: 4607


4629#
發表於 05-4-23 19:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

卡嘢
睇咗你 d 戰利品, 點解你買咁多牛仔嘢??


子爵府

積分: 10053


4630#
發表於 05-4-23 19:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

趁得閒, 手洗咗呀囡d 3先 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

夜d見
卡嘢


子爵府

積分: 10053


4631#
發表於 05-4-23 21:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

仲未有人返工
卡嘢


大宅

積分: 3899


4632#
發表於 05-4-23 22:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)



想問下妳地用咩煲粥仔, 我想買電飯煲仔, 有冇好介紹 唔洗睇火, 好唔好


子爵府

積分: 12555


4633#
發表於 05-4-23 22:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


4634#
發表於 05-4-23 22:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

仙地,
我都買咗個電飯煲仔。
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4485


4635#
發表於 05-4-23 22:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

hkcindy 寫道:


想問下妳地用咩煲粥仔, 我想買電飯煲仔, 有冇好介紹 唔洗睇火, 好唔好


我而家用Pansonic 電飯煲仔,係可以煲粥仔,
還有說明書介紹煲粥仔食譜添


子爵府

積分: 12555


4636#
發表於 05-4-23 22:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

卡嘢,
你升咗cup。
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


4637#
發表於 05-4-23 22:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

Sammiy
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


4638#
發表於 05-4-23 22:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

冇人嘅??
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4485


4639#
發表於 05-4-23 22:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

ada hi


子爵府

積分: 12555


4640#
發表於 05-4-23 22:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 12(18/04/2005)

fish 張相仲係咁,好恐怖!
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo