想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 3724


4621#
發表於 12-7-26 11:09 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

好想食腸粉,應該係米漿做,可以食?




伯爵府

積分: 15109


4622#
發表於 12-7-26 11:11 |只看該作者
我尋日檢查問左醫生可以游水啦, 好開心, 過幾日無咁涼我就會去, 好期待! 感覺上食左咁多野都無咁大罪惡感

我都有諗過做facial喎, 只要講清楚有左, 做普通清潔同保濕護理ok架!

我再睇吓晏d有無新同事或新資料先加番moledy個週數


別墅

積分: 615


4623#
發表於 12-7-26 11:13 |只看該作者

引用:好想食腸粉,應該係米漿做,可以食? +

原帖由 tungkiu 於 12-07-26 發表
好想食腸粉,應該係米漿做,可以食?
有時吃完我會反酸,唔知其他同學仔有無好似我咁的。




伯爵府

積分: 15109


4624#
發表於 12-7-26 11:14 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-26 11:09
好想食腸粉,應該係米漿做,可以食?

腸粉梗係無問題, 你叫佢唔好再落油咪得囉, 我食左幾次啦, 多甜醬丫唔該


伯爵府

積分: 15109


4625#
發表於 12-7-26 11:15 |只看該作者
tungkiu好衰架, 你唔講好地地, 一講起我肚餓添


伯爵府

積分: 15109


4626#
發表於 12-7-26 11:17 |只看該作者
doris同學今日做咩咁晏


大宅

積分: 3724


4627#
發表於 12-7-26 11:20 |只看該作者

引用:tungkiu好衰架,+你唔講好地地,+一講起我肚

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
tungkiu好衰架, 你唔講好地地, 一講起我肚餓添
你唔好扮嘢,你無時無刻都餓




大宅

積分: 2893


4628#
發表於 12-7-26 11:24 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

我頭先食嘢時同c6講,阿b係到彈彈下係因為你激親我,所以連阿b都嬲到彈彈下,佢即刻O咀,最好笑佢話見到阿b有“姑姑”,我就串佢有“姑姑妄想症”




伯爵府

積分: 15109


4629#
發表於 12-7-26 11:27 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-26 11:20
你唔好扮嘢,你無時無刻都餓

tungkiu, 班新同學係未知架嘛, 家陣想扮細食都唔得啦

點評

ling330  算啦...  發表於 12-7-26 12:36
神尾葉子  啱啱知  發表於 12-7-26 12:26


男爵府

積分: 7065


4630#
發表於 12-7-26 11:27 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

唔該PURYBABY, 你慢慢先UPDATE LA...

無睇一日你做左班長啦...實至名歸呢....

同埋我都要恭喜你呀...又過左一關了...BB好大個呀...

我今朝終於嘔左BINGO之後第一次...等我以為已經開始無事有番晒胃口..點知一早起身刷牙就嘔左出來了...


伯爵府

積分: 15109


4631#
發表於 12-7-26 11:30 |只看該作者
CHLORIS^^ 發表於 12-7-26 11:24
我頭先食嘢時同c6講,阿b係到彈彈下係因為你激親我,所以連阿b都嬲到彈彈下,佢即刻O咀,最好笑佢話見到阿b ...

你c6想要仔! 我c6就想要女, 但尋日佢睇完醫生照既4d, 佢話型態似仔, 我即刻叫bb唔好聽daddy講野, 仔女媽咪都錫


男爵府

積分: 7065


4632#
發表於 12-7-26 11:31 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

腸粉我都隔幾日就食架LA...其實早餐都無咩好食...來來去去都係炒下米粉同腸粉同痴飯或者KFC


禁止訪問

積分: 1316


4633#
發表於 12-7-26 11:34 |只看該作者

引用:好想食腸粉,應該係米漿做,可以食? +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7065


4634#
發表於 12-7-26 11:36 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

你咁快已照4D架啦?


禁止訪問

積分: 1316


4635#
發表於 12-7-26 11:37 |只看該作者

引用:好想食腸粉,應該係米漿做,可以食? +

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15109


4636#
發表於 12-7-26 11:40 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-26 11:36
回覆 Purybaby 的帖子

你咁快已照4D架啦?

我個婦科次次都有照一陣俾我地睇架, 跟住print番一張4d加幾張2d


大宅

積分: 3906


4637#
發表於 12-7-26 11:42 |只看該作者

引用:Quote:moledy+發表於+12-7-26+11:36+回覆+P

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
我個婦科次次都有照一陣俾我地睇架, 跟住print番一張4d加幾張2d
嘩咁你睇一次婦科幾錢?
我果間得2d咋,仲話照結構都係2d仲要二千幾蚊




伯爵府

積分: 15109


4638#
發表於 12-7-26 11:44 |只看該作者
Summire123 發表於 12-7-26 11:42
嘩咁你睇一次婦科幾錢?
我果間得2d咋,仲話照結構都係2d仲要二千幾蚊



...

$830一次呀, 醫生尋日照左好耐, 仲幫阿b度埋頸皮, 個畫面成日轉黎轉去


大宅

積分: 3906


4639#
發表於 12-7-26 11:48 |只看該作者

引用:Quote:Summire123+發表於+12-7-26+11:42+嘩

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
$830一次呀, 醫生尋日照左好耐, 仲幫阿b度埋頸皮, 個畫面成日轉黎轉去
Oscar$830,咁結構幾錢呀?
係邊度架?你間野好似抵好多




男爵府

積分: 7065


4640#
發表於 12-7-26 11:49 |只看該作者
回覆 Purybaby 的帖子

咁低....

我覺得好似4D係要特別加錢同埋係咪唔係每一個醫生都會有4D機照? 我又無特別問我個醫生有無得照4D, 我以為要大到起碼大到20W先要照4D添....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo