跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6955


4641#
發表於 05-1-18 13:43 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

[quote]
GiggsMom 寫道:
[quote]
jollydophin 寫道:
Giggsmom,
另外,我咪聽到你話烚完d奶樽要一日用完既,我都唔係架,阿仔星期日走,我烚完就會放係個保鮮盒度放係雪櫃,等阿仔下星期返


子爵府

積分: 10929


4642#
發表於 05-1-18 14:06 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

HA
金毛B用梗個盆無一邊高一邊低, 係Be Be Dream 買, 個樣同皓皓個盆好似一樣

Elsa
你囡囡張新相似女仔呀, 邊似男仔呀, 好靚女喎

MilkBB
等你好消息

我隻仔咁耐以黎, 都無乜嘔, 只係上次病左, 嘔過一次

哎呀, 我都唔知d 奶瓶24小時內要用架, 等我叫印印每次都洗

講開介奶咀, 金毛B而家出緊牙仔, 所以我而家唔俾佢食奶咀, 佢扭時, 由佢喊, 佢好精架, 佢扭得耐, 見無人理佢, 佢就會收聲, 費事"side" 氣, 自己係床仔玩 (我呢個阿媽係咪好無良呀 :mrgreen: )
親子王國以外之相冊連結已被刪除


子爵府

積分: 10929


4643#
發表於 05-1-18 14:14 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

[quote]
GiggsMom 寫道:
AJ
其實都有一個同事話阿小皓似mix,有一個話佢似差仔,(係就發lu),我自己又唔覺喎!anyway,等我
親子王國以外之相冊連結已被刪除


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


4644#
發表於 05-1-18 14:35 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

GiggsMom,
我亞囝之前都係有認人, 不過呢排又冇呀!! 佢之前去到一個新地方都會猛周圍望, 不過好快就回覆正常, 冇事!!!
由於每個禮拜我地都會帶佢周圍去玩, 仲正一出街精!
之前我媽咪教過, bb係識聽妳講


子爵府

積分: 13373


4645#
發表於 05-1-18 14:41 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

HA: 慈慈個浴盤同皓皓的差不多, 荷花買, 學Jolly話好多地万都有得買。

Elsa: 原來如如同慈慈一樣甘抵打

Jolly: 甘妳唔食邊d生果呢??

妳地e+決定邊日1/2生日會??? 最衰今次去唔到, 妳地影多d相返來post比我睇呀, 1歲生日會我一定join :mrgreen:


男爵府

積分: 7287


4646#
發表於 05-1-18 14:46 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

nn,
乜係架....我真係唔知架,大大話話都用咗幾個月lu...唔通就係咁小魚上次肚疴 ?-( ?-( (....幣喇...佢阿媽我竟然整到個仔肚疴....真係大件事....
咁我下次阿仔番嚟個時都要烚多一次奶樽先比佢用lu....


等待驗證會員

積分: 6690


4647#
發表於 05-1-18 14:50 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

canny

check pm


男爵府

積分: 7287


4648#
發表於 05-1-18 14:52 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo,
唔可以話唔食既,係少食羅,例如四季都有既apple、橙個d我都好少掂,特別鍾意就係食mango同龍眼羅,簡直係發狂呀!!香蕉我都係近期先有食,之前一隻都唔食。kiwi我諗我一年都可以唔食一次,因為唔係好大引....
同埋因為我屋企冇開伙食既關係,之前我日日出街食﹝日頭同夜晚都係﹞,所以好少特登買生果番屋企食,但係而家有咗小魚,一星期番婆婆度仲勤力過番工,所以而家都多咗食生果,因為婆婆一定有買....


大宅

積分: 3382


4649#
發表於 05-1-18 14:55 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

My son sometimes 嘔好大pat, and very 傑, like the nose 涕/痰.

ymyau 寫道:
ALL,
你地bb仲有無嘔奶?


男爵府

積分: 7287


4650#
發表於 05-1-18 14:56 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

731mon 寫道:
GiggsMom,
若果帶佢返屋企, 我o係門口, 都會同佢講亞b返到屋企了!


GiggsMom,
係呀....我每次同小魚番到屋企入門口前都會同731mon一樣同小魚講"bb..我地番到屋企喇"然後先入屋架!!


等待驗證會員

積分: 6690


4651#
發表於 05-1-18 14:57 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

cannytang

第時同金毛b照太陽燈, 包佢重靚仔過古x樂 :mrgreen:

cannytang 寫道:
係呢, 兩個皓皓都黑黑實實, 係咪叫皓皓既, 都黑黑實實咁man呀 :lol:

我個金毛B就"白雪雪", 一d 都唔 man


子爵府

積分: 13373


4652#
發表於 05-1-18 14:58 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Jolly: 哎喲甘係唔可以架, 你不如朝早返工買d係office食, kiwi好好架, 我甘樣亦陪養到棠棠食生果既習慣, e+一日一生果, 佢好like, 所以e+大左ngng好少會冇


男爵府

積分: 5008


4653#
發表於 05-1-18 15:01 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

唔該晒大家

其實我係屋企附近d雜貨舖都見過, 本應想買, 但阿媽一時嫌薄得濟(佢怕婕婕用得唔耐,好快"烈" ?-( ), 一時又嫌d盆一高一低, 所以咪問下大家, 收集下你地係邊度買, 咁我一出撃就無衰喇, 有品質保證嘛

等我快d買先

jolly

0個隻健康食品叫"酵素", 如果想知詳情, 我明天scan份說明俾你睇, 你留個email俾我


男爵府

積分: 7287


4654#
發表於 05-1-18 15:05 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo 寫道:
Jolly: 哎喲甘係唔可以架, 你不如朝早返工買d係office食, kiwi好好架, 我甘樣亦陪養到棠棠食生果既習慣, e+一日一生果, 佢好like, 所以e+大左ngng好少會冇



PoPo,
真係應驗咗架....我可以幾日唔駛大大都閒閒地架....所以我腸胃好差,但係真係冇辦法可以整到日日有得去....我老公就成日話我都唔知你食咁多野去晒邊,淨係有得入冇得出.....
係呀....佢真係講得啱架....有得入冇得出....所以我就會回應佢,所以我咪肥囉....
其實早幾個月開始,公司每日都會提供apple比我地﹝放係receiption任攞﹞,但係我興趣唔係好大,所以好少食。但係早兩星期佢地提供咗新款式,好似生果拼盘咁,有apple, 橙, 香蕉, 青apple,所以近期我都會攞下青apple同香蕉,都叫做食多咗架喇....不過,有時唔夠手快,比人攞晒,就冇得食...﹝所以香蕉都係我近呢兩個星期食多咗先食咋﹞


HA,
請CHECK P.M.


男爵府

積分: 6955


4655#
發表於 05-1-18 15:11 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo 寫道:
妳地e+決定邊日1/2生日會??? 最衰今次去唔到, 妳地影多d相返來post比我睇呀, 1歲生日會我一定join :mrgreen:


Feb 27 (Sun). I was thinking for 1year old, it will be summer time, maybe we could bring them to the beach


男爵府

積分: 7287


4656#
發表於 05-1-18 15:13 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

canny,

膚色白d黑d有乜所謂喎,最緊要健健康康....
不過,到佢地大個d,你同金毛b游多d水,就會曬得黑d架喇....(我諗我都要同小魚咁做)



男爵府

積分: 7287


4657#
發表於 05-1-18 15:14 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

nn 寫道:
[quote]
PoPo 寫道:
妳地e+決定邊日1/2生日會??? 最衰今次去唔到, 妳地影多d相返來post比我睇呀, 1歲生日會我一定join :mrgreen:


Feb 27 (Sun). I was thinking for 1year old, it will be summer time, maybe we could bring them to the beach [/quote]


嘩.....咁咪見到好多肉.....正呀....


男爵府

積分: 7028


4658#
發表於 05-1-18 15:17 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jollydophin 寫道:
[quote]
nn 寫道:
[quote]
PoPo 寫道:
妳地e+決定邊日1/2生日會??? 最衰今次去唔到, 妳地影多d相返來post比我睇呀, 1歲生日會我一定join :mrgreen:


Feb 27 (Sun). I was thinking for 1year old, it will be summer time, maybe we could bring them to the beach [/quote]


嘩.....咁咪見到好多肉.....正呀....[/quote]

好o野,等我去搵件三點式比我如如先...mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 7287


4659#
發表於 05-1-18 15:20 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa 寫道:
好o野,等我去搵件三點式比我如如先...mrgreen: :mrgreen:


嘩...聽到都流口水呀......


洋房

積分: 340


4660#
發表於 05-1-18 15:31 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

all mom,

阿囡最近唔知點解隻左眼由雙眼皮變單眼皮,依家一隻眼大一隻眼細,個樣好怪,我同老公都好擔心呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo