想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


伯爵府

積分: 15109


4641#
發表於 12-7-26 11:52 |只看該作者
Summire123 發表於 12-7-26 11:48
Oscar$830,咁結構幾錢呀?
係邊度架?你間野好似抵好多

我又無問過醫生有無結構照喎, 診所係旺角中心架, 蘇惠林, 男醫生黎既, 我都係人地介紹我去, 話佢細心, 有問必答!


別墅

積分: 615


4642#
發表於 12-7-26 11:52 |只看該作者

引用:Quote:tungkiu+發表於+12-7-26+11:20+你唔

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
tungkiu, 班新同學係未知架嘛, 家陣想扮細食都唔得啦
唔係啊,雖然我尋日先加入,但都知你有個大吃b哦




大宅

積分: 2893


4643#
發表於 12-7-26 11:56 |只看該作者

引用:Quote:Summire123+發表於+12-7-26+11:42+嘩

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
$830一次呀, 醫生尋日照左好耐, 仲幫阿b度埋頸皮, 個畫面成日轉黎轉去
我都想知你係邊個醫生到睇呀!




伯爵府

積分: 15109


4644#
發表於 12-7-26 11:56 |只看該作者
dorathy_fung 發表於 12-7-26 11:52
唔係啊,雖然我尋日先加入,但都知你有個大吃b哦

哎呀, 仲諗住新同學未知添, 無諗過你地真係會溫習番以前既功課架喎, 果然係好學生!

點評

ling330    發表於 12-7-26 13:09


大宅

積分: 3906


4645#
發表於 12-7-26 11:56 |只看該作者

回覆:moledy 的帖子

唔係間間都有架,通常得2d
E生話其實2d已經夠佢地睇,照4d都係滿足你地姐我e生咁講




大宅

積分: 3906


4646#
發表於 12-7-26 11:57 |只看該作者

引用:Quote:Summire123+發表於+12-7-26+11:48+Os

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
我又無問過醫生有無結構照喎, 診所係旺角中心架, 蘇惠林, 男醫生黎既, 我都係人地介紹我去, 話佢細心, 有 ...
介唔介意俾個電話我我想問下




伯爵府

積分: 15109


4647#
發表於 12-7-26 11:58 |只看該作者
Summire123 發表於 12-7-26 11:57
介唔介意俾個電話我我想問下

2390 9230


大宅

積分: 3906


4648#
發表於 12-7-26 12:01 |只看該作者

引用:Quote:Summire123+發表於+12-7-26+11:57+介

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
2390 9230
我打左去啦個姑娘話唔做oscar同結構架,部機係2d,不過e生會送張4d




複式洋房

積分: 312


4649#
發表於 12-7-26 12:02 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

大家好。。我係新黎的同學。。好早期就有睇你地留言(前编已經有睇)。。而家應該係11wk4d..多多指教。。不過近排有好多負能量。。希望大家俾d正能量我。。



點評

神尾葉子    發表於 12-7-26 12:27


伯爵府

積分: 15109


4650#
發表於 12-7-26 12:04 |只看該作者
Summire123 發表於 12-7-26 12:01
我打左去啦個姑娘話唔做oscar同結構架,部機係2d,不過e生會送張4d



...

oscar你唔係醫院做咩?


大宅

積分: 3906


4651#
發表於 12-7-26 12:05 |只看該作者

引用:大家好。。我係新黎的同學。。好早期就有睇

原帖由 Joesie 於 12-07-26 發表
大家好。。我係新黎的同學。。好早期就有睇你地留言(前编已經有睇)。。而家應該係11wk4d..多多指教。。不過 ...
歡迎呀你同我既週數一樣喎,照左oscar未?




大宅

積分: 3724


4652#
發表於 12-7-26 12:06 |只看該作者

引用:大家好。。我係新黎的同學。。好早期就有睇

原帖由 Joesie 於 12-07-26 發表
大家好。。我係新黎的同學。。好早期就有睇你地留言(前编已經有睇)。。而家應該係11wk4d..多多指教。。不過 ...
咩事有咁多負能量,講俾大家知,歡迎你嚟到正能量爆燈班房




伯爵府

積分: 15109


4653#
發表於 12-7-26 12:06 |只看該作者
Joesie 發表於 12-7-26 12:02
大家好。。我係新黎的同學。。好早期就有睇你地留言(前编已經有睇)。。而家應該係11wk4d..多多指教。。不過 ...

歡迎你呀! 有咩唔開心攞出黎傾吓啦, 我地呢班既正能量會盡力幫你打低負能量既!


大宅

積分: 3906


4654#
發表於 12-7-26 12:07 |只看該作者

引用:Quote:Summire123+發表於+12-7-26+12:01+我

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
oscar你唔係醫院做咩?
我計過啦如果跟佢派位3/8先有得照,到時我剛剛踩界13week唔知點咁,但係張紙都係寫早孕期喎




大宅

積分: 3724


4655#
發表於 12-7-26 12:09 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

班長呀,你攪到呢度好似外面啲版咁呀,pm我呀唔該,我又要,pls pm等等,哈哈,好攪笑,不會我哋文化唔同,無咩秘密,係唔駛pm,明post就得嗽




別墅

積分: 615


4656#
發表於 12-7-26 12:09 |只看該作者

引用:大家好。。我係新黎的同學。。好早期就有睇

原帖由 Joesie 於 12-07-26 發表
大家好。。我係新黎的同學。。好早期就有睇你地留言(前编已經有睇)。。而家應該係11wk4d..多多指教。。不過 ...
歡迎加入啊。希望你D負能量好快會一掃而空啦。




大宅

積分: 3724


4657#
發表於 12-7-26 12:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-07-26+發表os

原帖由 Summire123 於 12-07-26 發表
我計過啦如果跟佢派位3/8先有得照,到時我剛剛踩界13week唔知點咁,但係張紙都係寫早孕期喎



...
13w唔知幾day前都係早期呀,都ok咖




大宅

積分: 3906


4658#
發表於 12-7-26 12:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-07-26+發表os

原帖由 Summire123 於 12-07-26 發表
我計過啦如果跟佢派位3/8先有得照,到時我剛剛踩界13week唔知點咁,但係張紙都係寫早孕期喎



...
我今日睇c+,都諗住問下佢意見希望佢順手幫我度下啦




大宅

積分: 3724


4659#
發表於 12-7-26 12:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Joesie+於+12-07-26+發表大家

原帖由 dorathy_fung 於 12-07-26 發表
歡迎加入啊。希望你D負能量好快會一掃而空啦。
Dorathy好叻女,好快充滿正能量




伯爵府

積分: 15109


4660#
發表於 12-7-26 12:11 |只看該作者
Summire123 發表於 12-7-26 12:07
我計過啦如果跟佢派位3/8先有得照,到時我剛剛踩界13week唔知點咁,但係張紙都係寫早孕期喎



...

但尋日去健康院, 資料係寫11-13wk6d做早期唐氐, 應該無問題既, 俾得個期你無理由有問題架喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo