跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6955


4661#
發表於 05-1-18 15:37 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa 寫道:
好o野,等我去搵件三點式比我如如先...mrgreen: :mrgreen:


let me give you a pre-view of "三點式如如":
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 5008


4662#
發表於 05-1-18 15:46 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

nn 寫道:
[quote]
Elsa 寫道:
好o野,等我去搵件三點式比我如如先...mrgreen: :mrgreen:


let me give you a pre-view of "三點式如如":
[/quote]

正呀


男爵府

積分: 7287


4663#
發表於 05-1-18 15:49 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau,
我諗唔駛驚掛,我本身都係雙眼皮,但係一唔夠瞓就會一邊單一邊雙﹝大多數時間都會係唔夠瞓,所以經常都係一邊單一邊雙),所以我諗如果你囡囡冇整親過,唔駛太驚既。你留意住佢一輪先,睇情況再決定點做啦....


男爵府

積分: 5008


4664#
發表於 05-1-18 15:56 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

[quote]
jollydophin 寫道:
ymyau,
我諗唔駛驚掛,我本身都係雙眼皮,但係一唔夠


男爵府

積分: 7028


4665#
發表於 05-1-18 16:01 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

nn 寫道:
[quote]
Elsa 寫道:
好o野,等我去搵件三點式比我如如先...mrgreen: :mrgreen:


let me give you a pre-view of "三點式如如":
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [/quote]


好'正'喎.....nn有冇的再少布的嫁...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 不過要努力幫佢增肥,如果唔係'掙'唔起件三點式就丑'c'怪


子爵府

積分: 13373


4666#
發表於 05-1-18 16:07 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

nn, Elsa, Jolly: 笑死我3黠式+好多肉, nn整如如張相好得意呀

Jolly: 甘食左後都唔係日日有得去, 我既情況同你差無幾, 但e+keep住就改善左好多了, 你都試下啦, 我highly recommend kiwi, 因真係好好, 我地一家一日一個, 棠棠有時仲會+多條蕉, 所以我e+都開始比慈慈食蕉/ apple, 如你冇得出唔好食apple, 因鐵質重可能會仲冇。 嘩~~你係咩公司提供埋生果甘照顧員工, 甘你食多d啦 。小魚新相好有陽光feel


男爵府

積分: 6955


4667#
發表於 05-1-18 16:10 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa 寫道:
好'正'喎.....nn有冇的再少布的嫁...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 不過要努力幫佢增肥,如果唔係'掙'唔起件三點式就丑'c'怪


By the way, if using 少D布, how to cover the diaper

Can they wear diaper when wearing swimming suit? Or, do we need to buy the diaper designed for swimming? ?-( ?-(


男爵府

積分: 7028


4668#
發表於 05-1-18 16:12 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jolly,
小魚的新相好靚喎,唔知呢我覺得大頭照個張似女仔同好o爹咁。


子爵府

積分: 10929


4669#
發表於 05-1-18 16:30 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

哈哈....如如張三點式好誘人呀 :lol: :lol:

Jollydophin
本來都唔覺小魚似女仔, 但睇完張新相, 真係好似女仔喎, 咁你下一個實係女呀, 努力, 努力
親子王國以外之相冊連結已被刪除


子爵府

積分: 13373


4670#
發表於 05-1-18 16:38 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

nn: Huggies 有隻diaper for swimming, 通常summer至有得買, 棠棠個時swimming 都只係著swimming diaper冇著泳褲, 因我怕dirty; 如慈慈著少d布, 即係裙, 我會同佢+多條片褲仔甘就冇甘肉酸只係睇到片片


等待驗證會員

積分: 6690


4671#
發表於 05-1-18 16:41 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

小魚成個女女好嗲 :lol:


男爵府

積分: 7287


4672#
發表於 05-1-18 16:41 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa, canny, AJ,
你地都話佢似女仔喇....佢好攪笑架,每次一有人叫佢"bb...bb",佢同人地笑之前一定係"dup"低少少個頭,然後好似好怕羞咁同人地笑架....就好似大頭相o個個feel咁,我老公成日話佢攪到自己好似好"女"咁...

PoPo,
呢輯相係我同老公三個朋友同小魚係中大影架....我都覺得好有陽光feel....

canny,
追多個?! 暫時都唔會諗,淨係湊小魚都湊到氣咳....如果好似你地﹝係咪Elsa呀??唔記得﹞話齊,如果一個唔好湊,第二個會好湊就話啫...如果再多個小魚咁,我真係......."手瓜起"jin",食野唔駛比錢呀"﹝抱到手起"jin")


男爵府

積分: 6955


4673#
發表於 05-1-18 16:44 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo 寫道:
nn: Huggies 有隻diaper for swimming, 通常summer至有得買, 棠棠個時swimming 都只係著swimming diaper冇著泳褲, 因我怕dirty; 如慈慈著少d布, 即係裙, 我會同佢+多條片褲仔甘就冇甘肉酸只係睇到片片


Is it a pack or a piece? I don't think I use all the diapers if it is sold in a pack.


等待驗證會員

積分: 6690


4674#
發表於 05-1-18 16:52 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jolly

小魚就好成日有得影寫真, 你d朋友係咪好鐘意影相? 下次約埋我皓皓, 得嗎?


子爵府

積分: 13373


4675#
發表於 05-1-18 16:58 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

nn: 係3條1pack$2x, 有橙、綠、籃顏色揀, 亦有分s、m、L size, 仲有+多$2x可換件好colourful既游水衫, 好抵,
一於今個summer整番件比Alicia啦


男爵府

積分: 6955


4676#
發表於 05-1-18 17:03 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo,

Thanks for the info. Yeap, will 整番件比Alicia My sister likes to bring my 2 nieces to gold coast for the beach, maybe we could have our next gathering at Gold Coast hotel for a buffer, and we could bring the babies to the beaches for fun


子爵府

積分: 13373


4677#
發表於 05-1-18 17:06 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

nn: 我有冇睇左 Alicia 2004年7月23日出世 , 同我慈慈相差3日, 12/20已20lb, 好勁呀, 好好笑第一次飲湯 (跟住拉肚2個星期, 我睇左少少album, 多口想問黠解Alicia出世後要用條綠色布包住個頭 ?-( 8下佢識反身未?? :cry: BTW, Gold Coast is good, is nearest of me


男爵府

積分: 6955


4678#
發表於 05-1-18 17:14 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo,

She is now 20.9lb, not much progress for the last month due to the diarrhea.

For the 綠色布 photo, that is her first photo inside the operation room. I guess the hospital used that 綠色布 to keep her warm.

No, 佢未識反身

Next time when I go to Gold Coast, let me call you, maybe we could meet there


子爵府

積分: 13373


4679#
發表於 05-1-18 17:18 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

nn: oic, 真係好原來仲有人陪慈慈未識反身 :mrgreen: is good if you go Gold Coast, you can call me


公爵府

積分: 29293


4680#
發表於 05-1-18 17:18 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

唔無良, 我都係咁, 霖霖又係, 見無人係度, 又會唔喊, 但佢就會'頭頭', 之後再喊. 我好多時要佢喊到無氣好倦先抱返佢, 抱佢個時還要打佢pat pat , 話佢唔乖, 扭抱. 我仲無良個你呀.
cannytang 寫道:
講開介奶咀, 金毛B而家出緊牙仔, 所以我而家唔俾佢食奶咀, 佢扭時, 由佢喊, 佢好精架, 佢扭得耐, 見無人理佢, 佢就會收聲, 費事"side" 氣, 自己係床仔玩 (我呢個阿媽係咪好無良呀 :mrgreen: )



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo