想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4661#
發表於 12-7-26 12:12 |只看該作者
Summire123 發表於 12-7-26 12:07
我計過啦如果跟佢派位3/8先有得照,到時我剛剛踩界13week唔知點咁,但係張紙都係寫早孕期喎



...

早期Oscar係11w~13w6d架


大宅

積分: 3906


4662#
發表於 12-7-26 12:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Summire123+於+12-07-26+發表

原帖由 tungkiu 於 12-07-26 發表
13w唔知幾day前都係早期呀,都ok咖
係就好啦政府d野資源好不足呀




大宅

積分: 3906


4663#
發表於 12-7-26 12:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Summire123+於+12-07-26+發表

原帖由 tungkiu 於 12-07-26 發表
13w唔知幾day前都係早期呀,都ok咖
係就好啦政府d野資源好不足呀




伯爵府

積分: 15109


4664#
發表於 12-7-26 12:13 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-26 12:09
班長呀,你攪到呢度好似外面啲版咁呀,pm我呀唔該,我又要,pls pm等等,哈哈,好攪笑,不會我哋文化唔同, ...

我頭先有爭扎架, 不過我見我地又唔係果dhard sell咩產品呀咁, 大家分享吓醫生資料應該ok既, 所以我無特登pm囉


男爵府

積分: 7065


4665#
發表於 12-7-26 12:13 |只看該作者
回覆 Summire123 的帖子

咁早孕期都係11-13W呀MA..我估你都係算13W內啦...我估佢寫得早孕期就係架LA....


伯爵府

積分: 15109


4666#
發表於 12-7-26 12:14 |只看該作者
所以話呢, 有咩問題攞出黎講, 即刻幾多人有答案, 幾方便


大宅

積分: 3906


4667#
發表於 12-7-26 12:14 |只看該作者

引用:回覆+Summire123+的帖子 咁早孕期都係11-1

原帖由 moledy 於 12-07-26 發表
回覆 Summire123 的帖子

咁早孕期都係11-13W呀MA..我估你都係算13W內啦...我估佢寫得早孕期就係架LA.... ...
咁就好啦




大宅

積分: 3724


4668#
發表於 12-7-26 12:16 |只看該作者

引用:Quote:tungkiu+發表於+12-7-26+12:09+班長

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
我頭先有爭扎架, 不過我見我地又唔係果dhard sell咩產品呀咁, 大家分享吓醫生資料應該ok既, 所以我無特登p ...





大宅

積分: 3906


4669#
發表於 12-7-26 12:16 |只看該作者

引用:所以話呢,+有咩問題攞出黎講,+即刻幾多人有

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
所以話呢, 有咩問題攞出黎講, 即刻幾多人有答案, 幾方便
咁你地照哂oscar既jm,開始book定照結構未呢?
你地諗住c+定政府呀?




大宅

積分: 3906


4670#
發表於 12-7-26 12:17 |只看該作者

引用:Quote:Summire123+發表於+12-7-26+12:07+我

原帖由 雨嫣 於 12-07-26 發表
早期Oscar係11w~13w6d架
Thanks咁多位呀我以為去到13w 咋




伯爵府

積分: 15109


4671#
發表於 12-7-26 12:17 |只看該作者
Summire123 發表於 12-7-26 12:16
咁你地照哂oscar既jm,開始book定照結構未呢?
你地諗住c+定政府呀?

我諗住下星期一照完oscar先問有無結構做, 如果政府無得做就要搵出面嘞


大宅

積分: 3724


4672#
發表於 12-7-26 12:17 |只看該作者

回覆:有左六星期無乜害喜症狀仲未照未好實在感 ...(延續篇)

頭先喺萬0見到Bio oil,想買,唔知係咪得一隻呢?$110/ 60mL




男爵府

積分: 7065


4673#
發表於 12-7-26 12:19 |只看該作者
回覆 Summire123 的帖子

我估政府唔比結構我就要出去揾C+做啦....


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


4674#
發表於 12-7-26 12:20 |只看該作者
Summire123 發表於 12-7-26 12:16
咁你地照哂oscar既jm,開始book定照結構未呢?
你地諗住c+定政府呀?
屯門醫院無結構做, 不過之前同C+醫生講左, 佢話下次覆診(16/8)時先Book都未遲


複式洋房

積分: 312


4675#
發表於 12-7-26 12:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Joesie+於+12-07-26+發表大家

原帖由 Summire123 於 12-07-26 發表
歡迎呀你同我既週數一樣喎,照左oscar未?
8月7號照。。




男爵府

積分: 7065


4676#
發表於 12-7-26 12:23 |只看該作者
回覆 tungkiu 的帖子

但係如果搽OIL 會唔會搽完好油..咁你D衫咪痴晒D油LAW?


伯爵府

積分: 15109


4677#
發表於 12-7-26 12:26 |只看該作者
我又係時候諗一陣食咩嘞, lunch番黎見


伯爵府

積分: 15109


4678#
發表於 12-7-26 12:27 |只看該作者
今日輪到doris玩失蹤, 有d擔心喎, 佢尋日話頭痛, 唔會病左掛


大宅

積分: 1697


4679#
發表於 12-7-26 12:33 |只看該作者
好多新同學呀~~

一路做野一路追, 都仲未追得晒D POSTS 呀!


大宅

積分: 3724


4680#
發表於 12-7-26 12:34 |只看該作者

引用:回覆+tungkiu+的帖子 但係如果搽OIL+會唔

原帖由 moledy 於 12-07-26 發表
回覆 tungkiu 的帖子

但係如果搽OIL 會唔會搽完好油..咁你D衫咪痴晒D油LAW?
好似bio oil 唔笠咖




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo