跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7287


4681#
發表於 05-1-18 17:21 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ,

係呀,我個三個朋友好鍾意影相架,o個日我地一家同佢地三個去影相,佢地係又影唔係又影,我抱住小魚瞓覺,我老公餵我食pop-corn佢地都影得一餐,佢地話呢D先自然喎。

下次叫埋你帶皓皓去當然可以啦,不過你唔好預算佢地影得好靚呀,一幅幅架咋,真係要揀相架,唔似人地d專業攝影師捕捉得咁好架....

不過,佢地話下次最好係小魚識少少行o個時,佢地話o個時影會影到d靚相喎...我諗因為唔駛我既存在啦﹝抱住佢呀、扶住佢呀﹞


等待驗證會員

積分: 6690


4682#
發表於 05-1-18 17:24 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jolly

好, 下次約埋影bb靚相


等待驗證會員

積分: 6690


4683#
發表於 05-1-18 17:25 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

emerald

我中午check email都未收到


男爵府

積分: 5008


4684#
發表於 05-1-18 17:31 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jolly

如果.......可以.....容許的話參埋婕婕影呀



男爵府

積分: 7287


4685#
發表於 05-1-18 17:41 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

HA,

好...如果夾到既話,我地一齊去....咁咪又變咗個"嬲"字....哈哈﹝講笑咋﹞

不過...小天欣同豆豆千其唔好怪責皓皓同小魚花心呀...朋友仔嚟咋.....嘻嘻...


男爵府

積分: 5008


4686#
發表於 05-1-18 17:50 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jolly

小天欣同豆豆絶對可以放心, 因為婕婕去到, 個picture 入面係唔會出現”嬲”字,只會出現三個麻x仔

前日我屋企個看更問我點解唔帶埋個仔出街


大宅

積分: 2396


4687#
發表於 05-1-18 22:37 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ, Jolly, Canny, 731mon, hoyinma and others



張相係阿小皓未滿月影架,係咪仲黑仲似差仔呢?其實我之前都好想生個好白嘅bb架,於是狂飲奶,不過d friend話我老公咁黑(jolly見過唔知仲有冇印象),我又唔係白,生個白嘅出嚟,咪盞俾人問此子何來喎!激奀呀!不過學jolly話齋黑又好白又好健康咪得囉.


大宅

積分: 2396


4688#
發表於 05-1-18 22:44 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

731mon, wyk, jolly, PoPo, AJ
我都要好好同阿仔溝通吓,改善吓佢認地方嘅問題,不過話時話有時番湊番阿仔番99度時,我都會同佢講話响媽媽屋企渡完假要番麻麻度嘞,佢真係好似識聽咁架!


男爵府

積分: 7028


4689#
發表於 05-1-18 22:59 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

GiggsMom,
我覺得你阿囝對眼好靚(之前個兩幅相睇到)。


別墅

積分: 570


4690#
發表於 05-1-18 23:11 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Paulina,

I've been so busy the past few weeks, I have to catch up with many pages of message.... I've planned to stop BF when I have no production, I'll try my best la.

Siu-b
yip_paulina 寫道:
Thanks for your care... ha ha, I give orange to Joshua just for fun ... and I also give him pear / apple to taste but he seems like orange most ...

Orange juice... also only once... just for 'experiment'... but he seems doesn't like 'diluted juice'...

hoyinma,

my Joshua also can hold the milk bottle by himself for few weeks... and sometimes (always in the morning) when he sees the milk bottle, he will laugh... (maybe he knows it's his meal time again laaa...)

and at night, he nows drinks 8 oz milk and sleep from 11 to 7... so I can have a sleep at night luuuu... :mrgreen: :mrgreen:

siu-b,
yes, I also pump my milk b4 sleep but coz I need to go to work early (going out at 7:30 am) and so I need to wake up early in the moring loh!!!,,, like today, I only spend 30 mins to pump... so I can save 15 minutes back to sleep... soooo happy.

when will u plan to stop breastfeed???

Paulina


男爵府

積分: 9822

好媽媽勳章


4691#
發表於 05-1-18 23:36 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau,
我亞囝又係呀!! 本來明明係雙眼皮, 唔知點解, 佢宜家時時隻左眼變咗單眼皮, 只有佢想扭瞓覺時先會變返雙眼皮, 不過我又冇擔心呀! 好似問題不大咁!!!!

jollydophin,
小魚張新相好靚呀!! 一d都唔"曚"呀! 我記得妳之前話過佢,我仲好懶呀! 仲未攞返部陳年相機出來同亞囝去影沙龍相!!

Elsa,
如如張三點式好正呀!! 哈哈!! 亞囝咁細個就有眼福了!!
今日返去睇亞囝, 佢d"大大"又正常返得一次了, 多謝關心!!!
ymyau 寫道:
all mom,

阿囡最近唔知點解隻左眼由雙眼皮變單眼皮,依家一隻眼大一隻眼細,個樣好怪,我同老公都好擔心呀!


等待驗證會員

積分: 6690


4692#
發表於 05-1-18 23:38 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

HA & jolly

唔係呀, 都係嬲字, 因小魚似囡囡, 婕婕似..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 講下笑你地唔好嬲 :mrgreen:


禁止訪問

積分: 8419


4693#
發表於 05-1-19 00:14 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8419


4694#
發表於 05-1-19 00:17 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


等待驗證會員

積分: 6690


4695#
發表於 05-1-19 00:45 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

hi ssassa

返下工係咪覺得好充實呢?
可能我有個幫得手揍仔既99, 及放工第1時間返屋企就見到仔仔, 所以我返左工都唔會話太過掛住呀仔(除剛剛放完產假返工時例外)! 而你99及工人都幫得手, 相信你返工都會好輕鬆&放心


等待驗證會員

積分: 6690


4696#
發表於 05-1-19 00:50 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ssassa

小天欣&佢呀媽你咁精明醒目, 皓皓又點敢亂來 :mrgreen:

[quote]
ssassa 寫道:
jolly,
小天欣會怪責小魚兒帶壞皓皓架, 除非帶埋小天欣去影相啦~ 哈哈哈哈!!!
[quote]
jollydophin 寫道:
HA,

好...如果夾到既話,我地一齊去....咁咪又變


禁止訪問

積分: 8419


4697#
發表於 05-1-19 01:05 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


等待驗證會員

積分: 6690


4698#
發表於 05-1-19 01:20 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ssassa

我剛剛比左意見呀未來新抱個契媽kiki 我話佢知開刀好d


大宅

積分: 3105


4699#
發表於 05-1-19 05:04 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa 寫道:
jolly,
小魚的新相好靚喎,唔知呢我覺得大頭照個張似女仔同好o爹咁。


jolly,
I also think the pics are very nice!!
Very professional as you can catch the most beautiful moment!!
The background is very nice too!!
Yes, I think that 小魚 似女仔同好o爹咁!!
I think 小魚 always looks 好o爹咁!!
He must be a mami's boy!!!
I dont have many pics of Ho Yin being outdoor as his daddy is not a outdoor person (doesnt like going out).
I should take him out myself and take more pics!!!


大宅

積分: 3105


4700#
發表於 05-1-19 05:19 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jolly,
That's why I feel the background is so nice!!
I graduated from CU and lived in hostel there for three years!!
Well done!!!

I also develop a very strong arm﹝抱到手起"jin").
I used to go the GYM to get it and now I get exercise everyday!!!


jollydophin 寫道:
Elsa, canny, AJ,
你地都話佢似女仔喇....佢好攪笑架,每次一有人叫佢"bb...bb",佢同人地笑之前一定係"dup"低少少個頭,然後好似好怕羞咁同人地笑架....就好似大頭相o個個feel咁,我老公成日話佢攪到自己好似好"女"咁...

PoPo,
呢輯相係我同老公三個朋友同小魚係中大影架....我都覺得好有陽光feel....

canny,
追多個?! 暫時都唔會諗,淨係湊小魚都湊到氣咳....如果好似你地﹝係咪Elsa呀??唔記得﹞話齊,如果一個唔好湊,第二個會好湊就話啫...如果再多個小魚咁,我真係......."手瓜起"jin",食野唔駛比錢呀"﹝抱到手起"jin")


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo