想生BB

跳至

首頁

尾頁
   16


大宅

積分: 3724


4681#
發表於 12-7-26 12:35 |只看該作者

引用:今日輪到doris玩失蹤,+有d擔心喎,+佢尋日話

原帖由 Purybaby 於 12-07-26 發表
今日輪到doris玩失蹤, 有d擔心喎, 佢尋日話頭痛, 唔會病左掛
可能醒咗又瞓,或者偷走咗出街買紫菜



點評

雨嫣    發表於 12-7-26 12:51


複式洋房

積分: 312


4682#
發表於 12-7-26 12:35 |只看該作者

回覆:Purybaby 的帖子

6月尾去左睇c+。。照左出黎得胎囊同唔arm size..因為我遲排卵叫我2星期後覆診再睇。。2wk後覆診佢話照唔到閃閃但係小b有長大..叫我打定輸數..到今時今日我都冇咩事。。其實小b而家咩狀況都唔知。。好擔心。。




大宅

積分: 3724


4683#
發表於 12-7-26 12:37 |只看該作者

引用:6月尾去左睇c+。。照左出黎得胎囊同唔arm+s

原帖由 Joesie 於 12-07-26 發表
6月尾去左睇c+。。照左出黎得胎囊同唔arm size..因為我遲排卵叫我2星期後覆診再睇。。2wk後覆診佢話照唔到 ...
咁2w後BB size幾w?同預期出入幾多?




大宅

積分: 2841


4684#
發表於 12-7-26 12:37 |只看該作者
moledy 發表於 12-7-26 11:27
回覆 Purybaby 的帖子

唔該PURYBABY, 你慢慢先UPDATE LA...

JM話嘔開會繼續.. 我琴晚瞓教前都端端嘔.. 但又嘔唔出.. 好辛苦


大宅

積分: 1697


4685#
發表於 12-7-26 12:39 |只看該作者
本帖最後由 Pinkbi 於 12-7-26 12:41 編輯
Summire123 發表於 12-7-26 12:16
咁你地照哂oscar既jm,開始book定照結構未呢?
你地諗住c+定政府呀?

未BOOK呀~
一陣睇醫生時順便問問先, (有D緊張TIM)

政府(PWH)講左冇得做呀!


大宅

積分: 2841


4686#
發表於 12-7-26 12:39 |只看該作者
神尾葉子 發表於 12-7-26 11:34
攪到我好想食添,仲要勁多麻醬同甜醬

我都係呀, 食腸粉落好多麻醬同甜醬

點評

神尾葉子    發表於 12-7-26 13:10


男爵府

積分: 7065


4687#
發表於 12-7-26 12:40 |只看該作者
回覆 Joesie 的帖子

唔好太擔心LA...你係咪個B 仲係好細個未照到閃閃..所以醫生叫你遲D番去照呀..等個B大D咪容易照到LA...


大宅

積分: 3724


4688#
發表於 12-7-26 12:42 |只看該作者

引用:Quote:moledy+發表於+12-7-26+11:27+回覆+P

原帖由 ling330 於 12-07-26 發表
JM話嘔開會繼續.. 我琴晚瞓教前都端端嘔.. 但又嘔唔出.. 好辛苦
我同事話要死忍唔好俾自己嘔出嚟,因為嘔咗一次就次次嘔得出!我話講就易,佢話佢以前真係忍得住,真係信不信由你!




男爵府

積分: 7065


4689#
發表於 12-7-26 12:42 |只看該作者
回覆 ling330 的帖子

我以為嘔到12W就無...雖然我都係10W3...但我以前未TRY過嘔埋出來..只係成日想嘔咁..估唔到今朝嘔...其實刷牙成日都會令到人想嘔架....


男爵府

積分: 7065


4690#
發表於 12-7-26 12:44 |只看該作者
回覆 tungkiu 的帖子

咁我咪好大獲..我忍左個幾月都未嘔過出來..今朝第一次呀...


大宅

積分: 3724


4691#
發表於 12-7-26 12:45 |只看該作者

引用:回覆+tungkiu+的帖子 咁我咪好大獲..我忍

原帖由 moledy 於 12-07-26 發表
回覆 tungkiu 的帖子

咁我咪好大獲..我忍左個幾月都未嘔過出來..今朝第一次呀...





複式洋房

積分: 312


4692#
發表於 12-7-26 12:48 |只看該作者

回覆:tungkiu 的帖子

佢已經冇講。。淨係叫我同醫院講。叫我同我c6驗血因為我之前小x過。。叫我走。冇再同我約時間了。。




大宅

積分: 3906


4693#
發表於 12-7-26 12:50 |只看該作者

引用:Quote:moledy+發表於+12-7-26+11:27+回覆+P

原帖由 ling330 於 12-07-26 發表
JM話嘔開會繼續.. 我琴晚瞓教前都端端嘔.. 但又嘔唔出.. 好辛苦
唔係個個都嘔得出好似我咁太肚餓同太飽先會作嘔囉
已經好好架啦,嘔得出又要迫自己食返野都幾煩架唔好諗咁啦




大宅

積分: 3906


4694#
發表於 12-7-26 12:50 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Pinkbi+於+12-7-26+12:41+編輯

原帖由 Pinkbi 於 12-07-26 發表
本帖最後由 Pinkbi 於 12-7-26 12:41 編輯
我都唔知威院有無




大宅

積分: 3724


4695#
發表於 12-7-26 12:51 |只看該作者

引用:佢已經冇講。。淨係叫我同醫院講。叫我同我

原帖由 Joesie 於 12-07-26 發表
佢已經冇講。。淨係叫我同醫院講。叫我同我c6驗血因為我之前小x過。。叫我走。冇再同我約時間了。。



...
宜家你可以做嘅係食啲有營養嘅嘢,瞓好啲,先可以長胎咖,你要番工?




大宅

積分: 3906


4696#
發表於 12-7-26 12:51 |只看該作者

引用:Quote:神尾葉子+發表於+12-7-26+11:34+攪到

原帖由 ling330 於 12-07-26 發表
我都係呀, 食腸粉落好多麻醬同甜醬
我走麻醬同芝麻架




大宅

積分: 3906


4697#
發表於 12-7-26 12:53 |只看該作者

引用:佢已經冇講。。淨係叫我同醫院講。叫我同我

原帖由 Joesie 於 12-07-26 發表
佢已經冇講。。淨係叫我同醫院講。叫我同我c6驗血因為我之前小x過。。叫我走。冇再同我約時間了。。



...
下咁衰你不如睇一次c+啦安心d嘛




複式洋房

積分: 312


4698#
發表於 12-7-26 12:55 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-7-26 12:51
宜家你可以做嘅係食啲有營養嘅嘢,瞓好啲,先可以長胎咖,你要番工?



...
我要番工的..好擔心..諗緊睇唔睇多次醫生好..但c6話下個月7號會做產檢..到時先算喎..叫我順期自然....

點評

神尾葉子  加油....!  發表於 12-7-26 13:53


大宅

積分: 3724


4699#
發表於 12-7-26 12:57 |只看該作者

引用:Quote:tungkiu+發表於+12-7-26+12:51+宜家

原帖由 Joesie 於 12-07-26 發表
我要番工的..好擔心..諗緊睇唔睇多次醫生好..但c6話下個月7號會做產檢..到時先算喎..叫我順期自然....:sigh ...
都仲有成10幾日,擔心嘅不如睇一次私家啦




別墅

積分: 615


4700#
發表於 12-7-26 12:57 |只看該作者

引用:頭先喺萬0見到Bio+oil,想買,唔知係咪得一

原帖由 tungkiu 於 12-07-26 發表
頭先喺萬0見到Bio oil,想買,唔知係咪得一隻呢?$110/ 60mL
其實幾時要開始搽啊?我見過澳洲賣的bio oil係寫12週後開始搽的。同埋聽聞如果平時有肚腩的人會無咁易有紋的。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo