影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   17


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4701#
發表於 15-9-3 21:14 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-8-31 22:37 呢

原帖由 soscho 於 15-09-03 發表
岩岩睇完上海粉C會, 主持問布利同邊個男藝人較友好, 佢始終只答河正宇和孔侑
金同IU 都有個別演出, ...
咁事實跟呢兩位相交多年,係眾人皆知的答案嘛。

我都比較期待明日的韓流之星,希望好快有中字。


子爵府

積分: 11780


4702#
發表於 15-9-3 21:32 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 15-9-3 21:14
咁事實跟呢兩位相交多年,係眾人皆知的答案嘛。

我都比較期待明日的韓流之星,希望好快有中字。
雙孔是好早期合作?

我未睇過布利廿幾歲時的作品, 大家有咩評價?

鬼神帖個邊, 係都話金瑟琪似布利,我唔信囉


侯爵府

積分: 21347


4703#
發表於 15-9-3 21:36 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-3 21:14 咁事

原帖由 MC1128 於 15-09-03 發表
雙孔是好早期合作?

我未睇過布利廿幾歲時的作品, 大家有咩評價?
餅乾老師星星糖,雖然好耐之前的,但好好睇


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4704#
發表於 15-9-3 22:17 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-3 21:14 咁事

原帖由 MC1128 於 15-09-03 發表
雙孔是好早期合作?

我未睇過布利廿幾歲時的作品, 大家有咩評價?
我對餅乾評價不算太高,問題學生+熱血老師,老老套套的校園劇,不過當年來說應該算清新的,起碼無謀財害命死人塌屋的情節。

喜歡孔布利就梗係要睇,但要無視那個演技弱爆的男二。

再早期的電視劇我就只睇左謝謝。

反而有幾套電影我覺得不錯的,唔算好大驚喜,但睇得舒服的:同申敏兒合作的《現在這樣就好》,及湯唯老公導演的《家族的誕生》,與及微電影《她的演技》。



伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4705#
發表於 15-9-3 22:24 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-3 21:14 咁事

原帖由 MC1128 於 15-09-03 發表
雙孔是好早期合作?

我未睇過布利廿幾歲時的作品, 大家有咩評價?
你講得啱,金瑟琪未有個人風格,台型方面亦輸布利好多條街,要講似,可能就是不會被大眾稱為美女囉。

我地呢度幾位當然否認啦,我地眼中睇到布利獨特的美同親和力,配以強勁的氣場,係superstar級數,金瑟琪仍須努力。

其實我好喜歡呢位小妹妹架。


侯爵府

積分: 21347


4706#
發表於 15-9-3 22:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 MC1128 於 15-09-03 發表雙孔

原帖由 Pr0udfish 於 15-09-03 發表
我對餅乾評價不算太高,問題學生+熱血老師,老老套套的校園劇,不過當年來說應該算清新的,起碼無謀財害命 ...
咪提個男二,好想打佢


伯爵府

積分: 16734


4707#
發表於 15-9-3 22:27 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-3 21:14 咁事

原帖由 MC1128 於 15-09-03 發表
雙孔是好早期合作?

我未睇過布利廿幾歲時的作品, 大家有咩評價?
劇情一般般啦,學生鐘意老師老士橋段,不過喜歡布利都要一看,因為當年個look都唔差,依家睇都唔覺好娘,後生有青春的一面,孔郁都ok,陽光大男孩


侯爵府

積分: 21347


4708#
發表於 15-9-3 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 MC1128 於 15-09-03 發表雙孔

原帖由 Pr0udfish 於 15-09-03 發表
你講得啱,金瑟琪未有個人風格,台型方面亦輸布利好多條街,要講似,可能就是不會被大眾稱為美女囉。

我地 ...
我都有提到金暫未有天時地利人和,未有連續幾套收得的電視劇、配的不是一線男星,如未能延續声勢,恐防一閃即逝


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4709#
發表於 15-9-3 22:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Pr0udfish 於 15-09-03 發表

原帖由 soscho 於 15-09-03 發表
我都有提到金暫未有天時地利人和,未有連續幾套收得的電視劇、配的不是一線男星,如未能延續声勢,恐防一閃 ...
金瑟琪無美女的包袱,人又後生,演技夠放,鬼神應該幫她儲了不少人氣,我相信她機會會好多的,向電影發展可能更好添。


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4710#
發表於 15-9-3 22:57 |只看該作者

引用:Quote:Pr0udfish 發表於 15-9-3 21:14 咁事

原帖由 MC1128 於 15-09-03 發表
雙孔是好早期合作?

我未睇過布利廿幾歲時的作品, 大家有咩評價?
我又想問下MC同其他JM有冇中鬼神毒呀?

我好想搵套毒下,囉囉孿嗰隻,硬是撻唔著。

昨晚至又睇一次沒愛14,今次集中睇眼神。我都服鬼左自己。


侯爵府

積分: 21347


4711#
發表於 15-9-3 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 MC1128 於 15-09-03 發表雙孔

原帖由 Pr0udfish 於 15-09-03 發表
我又想問下MC同其他JM有冇中鬼神毒呀?

我好想搵套毒下,囉囉孿嗰隻,硬是撻唔著。
男女一確實好自然,同載烈、海秀的自然度有得fight, 但冇中毒law,始終只有布利迷倒我


子爵府

積分: 11780


4712#
發表於 15-9-3 23:25 |只看該作者
Pr0udfish 發表於 15-9-3 22:57
我又想問下MC同其他JM有冇中鬼神毒呀?

我好想搵套毒下,囉囉孿嗰隻,硬是撻唔著。
鬼神, 清新可喜, 但距離中毒好遠好遠好遠......

最愛都係......沒關係

有套覺得好睇, 追住睇, 都容易, 莫講中毒

如果最近幾套, 我打鬼神最高分, 龍82我仲係有的疑惑, 有爛尾的預警



伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4713#
發表於 15-9-4 00:14 |只看該作者

回覆:(孔孝真專頁)最佳愛情 vs 主君的太陽 vs 沒關係, 是愛情啊

中鉛水毒易過中劇毒。

今年我自己追得最著緊,除了製作人(呢套無計,純因男女主角),仍然係記得你。其次係失蹤M,恩東,再數下去就kmhm,陷入純情。計落都算唔錯了。

龍8開始弊了,自從公主有返活動能力,好似換左編劇咁,後面唔敢期望太高了。

夜行書生,唉,靠李準基一人獨挑大樑,個劇本真是得啖笑。呀,好在仲有華衣美服,好養眼。


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4714#
發表於 15-9-4 00:20 |只看該作者

回覆:(孔孝真專頁)最佳愛情 vs 主君的太陽 vs 沒關係, 是愛情啊

朴寶英同我緣淺,我反而為了曹政奭去睇左建築學概論,他雖然是配角,果然是全片最出彩的一個,演技手到拿來,以後會繼續追他的新舊作品。


伯爵府

積分: 16734


4715#
發表於 15-9-4 09:12 |只看該作者

引用:中鉛水毒易過中劇毒。今年我自己追得最著緊

原帖由 Pr0udfish 於 15-09-04 發表
中鉛水毒易過中劇毒。

今年我自己追得最著緊,除了製作人(呢套無計,純因男女主角),仍然係記得 ...
呢排睇緊陷入,唔覺得真係咁好睇,會中毒
龍八救完大少姐之後真係差啲,如果真係做多兩集仲衰,實要拖
睇埋呢兩套都冇咩target開邊套,真係悶


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


4716#
發表於 15-9-4 10:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Pr0udfish 於 15-09-04 發表

原帖由 tra5212 於 15-09-04 發表
呢排睇緊陷入,唔覺得真係咁好睇,會中毒
龍八救完大少姐之後真係差啲,如果真係做多兩集仲衰, ...
唔係呀,沒愛之後未中過毒。

我列出來呢幾套係MC話齋的好睇,想追住睇而已。陷入我排得好後,套劇的所謂商業戰好兒戲,結局兩集我想柴台添。


伯爵府

積分: 16734


4717#
發表於 15-9-4 11:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tra5212 於 15-09-04 發表呢

原帖由 Pr0udfish 於 15-09-04 發表
唔係呀,沒愛之後未中過毒。

我列出來呢幾套係MC話齋的好睇,想追住睇而已。陷入我排得好後,套劇的所謂商 ...
陷入我仲差最後兩集哦 ,咁唔得?!
琴晚睇fm有啲位都好悶,全場金粉,真係鄧兩位女角可憐


侯爵府

積分: 21347


4718#
發表於 15-9-4 13:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Pr0udfish 於 15-09-04 發表

原帖由 tra5212 於 15-09-04 發表
陷入我仲差最後兩集哦 ,咁唔得?!
琴晚睇fm有啲位都好悶,全場金粉,真係鄧兩位女角可憐
係呀,叫親金講嘢,d粉就尖叫,兩位女角做晒陪襯,告別個part, 直頭好似金的個人show, 佢地兩個又躲在後面


伯爵府

積分: 16734


4719#
發表於 15-9-4 13:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tra5212 於 15-09-04 發表陷

原帖由 soscho 於 15-09-04 發表
係呀,叫親金講嘢,d粉就尖叫,兩位女角做晒陪襯,告別個part, 直頭好似金的個人show, 佢地兩個又躲在後面
...
台下反應反差太大,秀賢一講野台下起哄,好彩布利冇個人表演,個人表演台下冇反應都幾慘


侯爵府

積分: 21347


4720#
發表於 15-9-4 14:13 |只看該作者
tra5212 發表於 15-9-4 13:32
台下反應反差太大,秀賢一講野台下起哄,好彩布利冇個人表演,個人表演台下冇反應都幾慘

...
布利係中國其實紅唔紅嘅呢, 我見IU唱歌時, 台下都有反應, 但好似mic 咀喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo