PoPo 寫道:
nn: oic, 真係好原來仲有人陪慈慈未識反身 :mrgreen: is good if you go Gold Coast, you can call me![]()
ymyau 寫道:
ssassa, AJ
真羨慕你地有個幫得手ge奶奶,講真係湊仔方面(只係湊仔方面)我信個工人多過信我奶奶,因為奶奶d 行為太嚇人,bb 嘔奶佢第一時間用條紗巾(bb用緊個條)抹地下d奶同自己隻腳d奶,然後用同一條紗巾抹bb個嘴! :evil: 佢最近又有新招,成日抱住bb坐係梳化訓覺,bb 郁黎郁去佢都照訓,有次工人驚bb跌落地下,係佢手上抱走bb,奶奶竟然唔知!
ymyau 寫道:
ssassa, AJ
真羨慕你地有個幫得手ge奶奶,講真係湊仔方面(只係湊仔方面)我信個工人多過信我奶奶,因為奶奶d 行為太嚇人,bb 嘔奶佢第一時間用條紗巾(bb用緊個條)抹地下d奶同自己隻腳d奶,然後用同一條紗巾抹bb個嘴! :evil: 佢最近又有新招,成日抱住bb坐係梳化訓覺,bb 郁黎郁去佢都照訓,有次工人驚bb跌落地下,係佢手上抱走bb,奶奶竟然唔知!
jollydophin 寫道:
AJ,
係呀,我個三個朋友好鍾意影相架,o個日我地一家同佢地三個去影相,佢地係又影唔係又影,我抱住小魚瞓覺,我老公餵我食pop-corn佢地都影得一餐,佢地話呢D先自然喎。
下次叫埋你帶皓皓去當然可以啦,不過你唔好預算佢地影得好靚呀,一幅幅架咋,真係要揀相架,唔似人地d專業攝影師捕捉得咁好架....
不過,佢地話下次最好係小魚識少少行o個時,佢地話o個時影會影到d靚相喎...我諗因為唔駛我既存在啦﹝抱住佢呀、扶住佢呀﹞