跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4483


4701#
發表於 05-1-19 08:50 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

AJ 寫道:
hi ssassa

返下工係咪覺得好充實呢?
可能我有個幫得手揍仔既99, 及放工第1時間返屋企就見到仔仔, 所以我返左工都唔會話太過掛住呀仔(除剛剛放完產假返工時例外)! 而你99及工人都幫得手, 相信你返工都會好輕鬆&放心


total agree... coz my bb is carried by my mother (not 99) when I work in daytime...

Paulina
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


大宅

積分: 2396


4702#
發表於 05-1-19 08:54 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa 寫道:
GiggsMom,
我覺得你阿囝對眼好靚(之前個兩幅相睇到)。


Elsa
多謝晒!阿如如張泳裝照都好鬼正呀,話時話如如都好似女仔呀,我問我老公時佢都話係女仔,不過婕婕呢,我老公就以為係男仔(HA千祈唔好嬲呀!)!


大宅

積分: 4483


4703#
發表於 05-1-19 08:56 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo 寫道:
nn: oic, 真係好原來仲有人陪慈慈未識反身 :mrgreen: is good if you go Gold Coast, you can call me


mine one also 未識反身 but he likes to sit and sometimes quite firm ga...

PoPo, you live in Gold Coast? my 99 is also very close to there... and we sometimes will go to the Gold coast Hotel to have the Sunday buffet or seafood at Tsing Shan Wan.

Paulina
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


大宅

積分: 2396


4704#
發表於 05-1-19 08:56 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

MILKbb
今日去睇醫生


大宅

積分: 4483


4705#
發表於 05-1-19 08:58 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

HA 寫道:
jolly

如果.......可以.....容許的話參埋婕婕影呀


can I join also? coz both I and my husband don't know taking photos ga... just use the 'dummy' camera...
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


大宅

積分: 4483


4706#
發表於 05-1-19 09:05 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

my Joshua also behaves like this

and compare with you two... I am the most [size=large]無良 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

coz I won't respond him immediately whenever he 扭 (more than 90 % he only 扭 but not cry coz NO DIRT!!!) and so I just leave him for 10 mins alone... he then wll talk to his friends ?-( ?-( ?-( (dolls hanging on the musical mobile) and look around and stop...

when I carry him, I'll also 打佢pat pat...

BUT if he sees you, oooooooo nooooo, he must increase his VOLUME and frequency!!!

Monday night, he woke up at 3:00 am (oh no!) and then TALK to his friends... ?-( ?-( ... don't need to milk/water... just look around and so... and then till 5:00 am have abit milk (3 oz) and slept again!!!
吾家三隻小豬樂融融 ;-)  ;-)  ;-)


子爵府

積分: 13373


4707#
發表於 05-1-19 09:33 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Paulina: Yes, I live close to be Gold Coast, where is your 99 live?? 愛琴海岸??? wa where you live?? 次次入到來甘好遠?? 慈慈雖未識反身, 但又係坐得好隱, 我問我亞媽有冇聽過bb唔識反身, 唔識爬就識行 佢話我crazy & 冇聽過


子爵府

積分: 11980

醒目開學勳章 畀面勳章


4708#
發表於 05-1-19 09:35 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

yip_paulina 寫道:
[quote]
PoPo 寫道:
nn: oic, 真係好原來仲有人陪慈慈未識反身 :mrgreen:


mine one also 未識反身 [/quote]
小龍仔都未識反身

jollydophin,
小魚張相好靚呀, 睇落真係有d似女仔喎 :mrgreen:


子爵府

積分: 13373


4709#
發表於 05-1-19 09:38 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

龍婆, nn, Paulina: 原來都甘多bb未識反身, 唔知係咪身重呢?? 但我慈慈唔係好重喎 ?-( ?-(


男爵府

積分: 6436


4710#
發表於 05-1-19 09:49 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

真係好感動丫~~ 係黎度真係好鬼warm, 好多人關心自己.

Giggsmom,
我今日放工會去睇e生, 返到屋企會第一時間匯報.


洋房

積分: 340


4711#
發表於 05-1-19 10:08 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ssassa, AJ

真羨慕你地有個幫得手ge奶奶,講真係湊仔方面(只係湊仔方面)我信個工人多過信我奶奶,因為奶奶d 行為太嚇人,bb 嘔奶佢第一時間用條紗巾(bb用緊個條)抹地下d奶同自己隻腳d奶,然後用同一條紗巾抹bb個嘴! :evil: 佢最近又有新招,成日抱住bb坐係梳化訓覺,bb 郁黎郁去佢都照訓,有次工人驚bb跌落地下,係佢手上抱走bb,奶奶竟然唔知!

731mom

我同老公擔心囡囡隻眼係因為佢係女仔,做野咁耐,我地知道呢個社會好現實,個樣好始終會好d(我地咁諗係唔係好老土)。當然要我地揀始終健康最重要。



洋房

積分: 340


4712#
發表於 05-1-19 10:13 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo 寫道:
Paulina: Yes, I live close to be Gold Coast, where is your 99 live?? 愛琴海岸??? wa where you live?? 次次入到來甘好遠?? 慈慈雖未識反身, 但又係坐得好隱, 我問我亞媽有冇聽過bb唔識反身, 唔識爬就識行 佢話我crazy & 冇聽過


PoPo,

我個姨甥仔真係唔識反身又無爬過但已經識行喎!(佢依家1歲半)


男爵府

積分: 7028


4713#
發表於 05-1-19 10:17 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

PoPo 寫道:
慈慈雖未識反身, 但又係坐得好隱, 我問我亞媽有冇聽過bb唔識反身, 唔識爬就識行 佢話我crazy & 冇聽過


哈哈.........呢個問題我都問過我阿媽,佢又係話我傻......冇可能唔識反身....... 慈慈好叻喎,我如如就只係坐到一陣咋.........


洋房

積分: 340


4714#
發表於 05-1-19 10:19 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

canny,

有時我覺得我囝囝都幾似金毛b,因為兩個都有d "詐傻扮懞" feel!最衰我重味識點樣整大張相,如果唔係,可以比你睇下你有無呢種feel!


男爵府

積分: 5008


4715#
發表於 05-1-19 10:21 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

GiggsMom 寫道:

Elsa
多謝晒!阿如如張泳裝照都好鬼正呀,話時話如如都好似女仔呀,我問我老公時佢都話係女仔,不過婕婕呢,我老公就以為係男仔(HA千祈唔好嬲呀!)!


哈哈哈! 點會嬲呀! 我同婕婕都好有自知自名


子爵府

積分: 13373


4716#
發表於 05-1-19 10:41 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau: 你99真係好極品喎 :evil: 你姨甥仔真係唔識反身又無爬過但已經識行喎 ?-( 係咪真架?? 因慈慈真係成日想行

Elsa: 可能如如同ymyau姨甥仔一樣都唔定呢
ymyau 寫道:
[quote]
PoPo,
我個姨甥仔真係唔識反身又無爬過但已經識行喎!(佢依家1歲半)


男爵府

積分: 7028


4717#
發表於 05-1-19 11:18 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

ymyau 寫道:
ssassa, AJ

真羨慕你地有個幫得手ge奶奶,講真係湊仔方面(只係湊仔方面)我信個工人多過信我奶奶,因為奶奶d 行為太嚇人,bb 嘔奶佢第一時間用條紗巾(bb用緊個條)抹地下d奶同自己隻腳d奶,然後用同一條紗巾抹bb個嘴! :evil: 佢最近又有新招,成日抱住bb坐係梳化訓覺,bb 郁黎郁去佢都照訓,有次工人驚bb跌落地下,係佢手上抱走bb,奶奶竟然唔知!


ymyau,
嘩... 你奶奶的行為真係唔要得,如果我係你我吵左好耐喇 :evil: :evil: 咁你點啊,仲要繼續忍啊...... :cry:


子爵府

積分: 13373


4718#
發表於 05-1-19 11:33 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

Elsa: 原來如如同哥哥都好似樣喎


男爵府

積分: 5008


4719#
發表於 05-1-19 11:39 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會


ymyau 寫道:
ssassa, AJ

真羨慕你地有個幫得手ge奶奶,講真係湊仔方面(只係湊仔方面)我信個工人多過信我奶奶,因為奶奶d 行為太嚇人,bb 嘔奶佢第一時間用條紗巾(bb用緊個條)抹地下d奶同自己隻腳d奶,然後用同一條紗巾抹bb個嘴! :evil: 佢最近又有新招,成日抱住bb坐係梳化訓覺,bb 郁黎郁去佢都照訓,有次工人驚bb跌落地下,係佢手上抱走bb,奶奶竟然唔知!


我諗如果我個囡俾奶奶湊都會出現d咁既情況, 我奶奶個邊dirty都陣, 好日都唔掃下地, 我老爺具然話要俾個囡係佢屋企爬下, 仲話bb要食下d細菌第日先健康 ,問你死未


子爵府

積分: 10929


4720#
發表於 05-1-19 11:50 |只看該作者

Re: 2004年8月--BB--媽咪會

jollydophin 寫道:
AJ,

係呀,我個三個朋友好鍾意影相架,o個日我地一家同佢地三個去影相,佢地係又影唔係又影,我抱住小魚瞓覺,我老公餵我食pop-corn佢地都影得一餐,佢地話呢D先自然喎。

下次叫埋你帶皓皓去當然可以啦,不過你唔好預算佢地影得好靚呀,一幅幅架咋,真係要揀相架,唔似人地d專業攝影師捕捉得咁好架....

不過,佢地話下次最好係小魚識少少行o個時,佢地話o個時影會影到d靚相喎...我諗因為唔駛我既存在啦﹝抱住佢呀、扶住佢呀﹞


Jollydopin
下次叫埋我隻金毛B得唔得呀
親子王國以外之相冊連結已被刪除

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo